خبرگزاری کار ایران

ترفندهای خانه تکانی عید برای خانه شما

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۳۳۶

تا به حال شده به خانه خود نگاه کنید و فکر کنید:"اینجا واقعا آشفته است" ؟ گاهی حتی وقتی مکان های اصلی را مرتب می کنید، خانه تان هنوز هم کمی نامرتب باقی می ماند. وقتی زندگی شلوغ می شود، نادیده گرفتن کارهای خانه آسان ترین راه است. خوشبختانه ترفندهای تمیزکاری زیادی وجود دارند که باعث می شوند خانه تان از زیبایی برق بزند. در اینجا بهترین نکات برای خانه تکانی بهاره را به شما معرفی می کنیم تا خانه تان را بهم ریخته و از نو مرتب کنید و در کل سال از تمیزی آن لذت ببرید. البته چون امروزه با پیشرفت تکنولوژی روبرو شده ایم و بسیاری از سفارش ها و خدمات را می توانیم آنلاین ثبت و دریافت کنیم میتوان برای گرفتن خانه تکانی نیز از بازارهای آنلاینی مثل سنجاق استفاده کرد.

اگر شما به هر دلیلی فرصت نمی کنید که خودتان کارهای نظافتی منزل یا محل کارتان را انجام بدهید کافیست که به وب سایت یا اپلیکیشن سنجاق مراجعه کرده و سپس سفارش نظافت منزل خود را ثبت کنید و از هزینه نیروهای خدماتی در شرکت نظافتی مطلع شوید. برای ثبت سفارش نظافت منزل کافی است به چند سوال ساده پاسخ دهید.

همانطور که از قدیم می گویند:" بهتر است هوشمندانه کار کنید، نه سخت". در اینجا ترفندها و توصیه هایی برایتان آماده کرده ایم که تمیزکاری را برایتان راحت تر می کند:

با استفاده از ورقه های پارچه ای نرم گردگیری را انجام دهید

اگر پارچه الکترواستاتیک پر زرق و برق ندارید، می توانید از پارچه غیر مرطوب استفاده کنید. این پارچه ها برای گردگیری موثر، انتخابی مناسب و مقرون به صرفه اند. می توانید بدون هر گونه نگرانی برای تمیزکاری میز، پرده و دیگر سطح ها از آن ها استفاده کنید. 

فقط حتما تمیزکاری را از بالا به پایین انجام دهید تا گرده ها در هیچ جایی باقی نمانند.

دفع کننده زباله خود را ضدعفونی کنید

اگر دفع کننده زباله را به طور مرتب تمیز نکنید، بوی بدی به خود خواهد گرفت. بهترین راه تمیز کردن این بخش استفاده از آبلیمو، آب و یخ می باشد.

ان ترکیب غیر معمولی اما موثر کمک می کند ته نشست ها و بوهای بد از بین بروند. اگر این ترفند را یک بار در هفته به کار ببرید، دیگر دفع کننده زباله تان بوی بد نخواهد داشت.

بوی بد خانه را از بین ببرید

هیچ چیز بدتر از این نیست که خانه بوی خوشی نداشته باشد. این امر به دلیل انباشته شدن زباله یا دیگر مسائل رخ می دهد. در هر صورت، یک فاجعه است. 

یکی از راه های از بین بردن این بو، حرارت دادن یک چیز خوشبو است. برای مثال یک ظرف آب را روی حرارت گذاشته و کمی از روغن های خوشبو کننده یا پوست پرتقال را داخل آن بریزید. همچنین می توانید کمی وانبل را در فر حرارت دهید که بوی خوش آن تمام فضا را در بر بگیرد.

گاهی استفاده از خوشبو کننده هوا کارساز نخواهد بود، اما اگر از گاز خود به عنوان منبع گرما استفاده کنید مثل یک افسون کارساز خواهد بود.

ترفندهای خانه تکانی عید برای خانه شما

مایکروویو را با استفاده از تمیزکاری با بخار، تمیز کنید

تمیزکاری مایکروویو اصلا جالب نیست. اما گاهی بسیار کثیف می شود و نیاز به تمیز کاری پیدا می کند. یکی از بهترین ترفندهای تمیز کردن مایکروویو تمیزکاری با بخار است.

برای خلاص شدن از شر لکه های قدیمی غذا، قبل از پاک کردن آن را به بخار آغشته کنید. کاسه ای حاوی دو فنجان آب، چند قطره روغن خوشبو کننده، و سرکه سفید را درون مایکروویو قرار دهید. اجازه دهید ترکیب تا پنج دقیقه باقی بماند.

بخار ازن محلول لکه ها را نرم کرده و باعث می شود به راحتی آن ها را پاک کنید. دیگر نیازی نیست با سس اسپاگتی مانده رو به رو شوید.

برای از بین بردن علامت آب از سشوار استفاده کنید

از حلقه های آبی که روی وسیله های چوبی قرار می گیرد متنفر نیستید؟ اگر به دنبال توصیه هایی برای تمیز کردن آن ها هستید، پس خوش شانس هستید.

برای از بین بردن آن ها از سشوار استفاده کنید. با گرم شدن بخش مورد نظر، حلقه های آب ناپدید خواهند شد. وقتی از بین رفت، با استفاده از مقداری روغن زیتون بخش مورد نظر را براق کنید.

تمیزکاری آسان سردوش

تمیزکاری سردوش کمی سخت است، اما اگر می خواهید کل خانه را تمیز کنید، باید حتما انجام شود. 

بهترین راه این است که اجازه دهید سردوش در طول شب به مدت چند ساعت داخل آب خیس بخورد. گاهی استفاده از حوله یا برس کارساز نخواهد بود. 

کیسه ساندویچ را پر از سرکه کنید، سپس سردوش را داخل آن قرار دهید.. برای محکم کردن آن از یک کش یا لاستیک استفاده کنید. وقتی روز بعد سردوش را از آن خارج کنید، مثل روز اولش براق خواهد بود.

برای همه چیز از ماشین ظرفشویی خود استفاده کنید

بله اسم آن ماشین ظرفشویی است، اما چه کسی گفته نمی توانید وسیله های دیگر را در آن تمیز کنید؟ می توانید برای تمیز کردن براش لوازم آرایشی،اسباب بازی کودکان، ظروف و چیزهای دیگر از آن استفاده کنید.

 

ترفندهای خانه تکانی عید برای خانه شما

در اصل می توان گفت ماشین ظرفشویی حمام وسیله های مختلف است. امتحانش کنید.

روی تشک خود جوش شیرین بریزید

یکی دیگر از ترفندهای تمیزکاری این است که روی تشک خود جوش شیرین بریزید. این کار برای جب بوی نامطبوع و تازه کردن تخت خواب عالی است.

جوش شیرین را روی تشک ریخته و اجازه دهید تا یک ساعت باقی بماند. وقتی زمان سپری شد، آن را با جاروبرقی تمیز کنید. حتی می توانید چند قطره از مایع خوشبو کننده مورد نظر خود را نیز به آن اضافه کنید تا بوی مطبوعی به خود بگیرد.

خدمتکاری استخدام کنید

وقتی خانه تان به تمیزکاری عمیق نیاز دارد، گاهی نمی توانید به تنهایی آن را انجام دهید. برای این کار باید از یک فرد حرفه ای کمک بگیرید.

علاوه بر آن، یک فرد حرفه ای می داند برای زیبا کردن خانه تان از چه ترفندهایی استفاده کند.

ترفندهای تمیزکاری عمیق: کمک حرفه ای

پس از خواندن ترفندهای تمیزکاری حرفه ای فکر می کنید به یک تمیز کننده نیاز دارید؟ اگر خانه تان به یک تمیزکاری کامل نیاز دارد، انجام آن به چند روز وقت نیاز دارد. به جای آن که خود را نگران انجام آن کنید، همه چیز را به ما بسپارید. خدمات خانگی ما، منزلتان را زیبا و تمیز به شما تحویل خواهد داد.  

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز