خبرگزاری کار ایران

خدمات رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان با بهترین کیفیت در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۷۸۴

مجموعه نقاشی ساختمان با سابقه 25 ساله در زمینه نقاشی ساختمانهای مسکونی ، تجاری ،اداری ، انواع ویلا و ….درتهران و حومه تهران مشغول به فعالیت می باشد .این مجموعه عضو انجمن صنفی کارگران نقاشی ساختمان و همچنین دارای مدرک رسمی مهارت آموزی از وزارت تعاون ،کار ورفاه اجتماعی می باشد.این مجموعه همچنین در زمینه کاغذ دیواری ، بازسازی ساختمان ، ایزوگام و ….. آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

خدمات رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان با بهترین کیفیت در تهران

مجموعه نقاشی ساختمان با سابقه 25 ساله در زمینه نقاشی ساختمانهای مسکونی ، تجاری ،اداری ، انواع ویلا و ….درتهران و حومه تهران مشغول به فعالیت می باشد .این مجموعه عضو انجمن صنفی کارگران نقاشی  ساختمان و همچنین دارای مدرک رسمی مهارت آموزی از وزارت تعاون ،کار ورفاه اجتماعی می باشد.این مجموعه همچنین در زمینه کاغذ دیواری ، بازسازی ساختمان ، ایزوگام و ….. آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. تمام خدمات مجموعه مذکور با ابزار های جدید و مدرن و با نهایت کیفیت انجام میشود.

نقاشی ساختمان

چرا نقاشی ساختمان دارای اهمیت است:

نقاشی ساختمان شغلی است درآمد زا که می تواند بر روی دکوراسیون منزل شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد، معمولا همیشه رنگ آمیزی ساختمان باعث می شود افراد آرامش بیشتری را با دیدن رنگ ها خواهند داشت، طرح ها و رنگ هایی که مردم را به سمت خود می کشاند و دکوراسیون منزل هر فردی را به زیبایی نشان خواهد داد، علاوه بر اینکه باعث می شود دیوارها تمیزتر نشان داده شده و البته این کار باید توسط نقاش های حرفه ای انجام شود و طرح ها را معمولا افراد می توانند خود انتخاب کنند، معمولا این کار از قدیم با رنگ آمیزی دیوارها شروع شده است، امروزه بیشتر افراد علاقمند به رنگ امیزی ساختمان دارند و با توجه به پیشرفت بشر در این زمینه و انواع رنگ هایی که وجود دارد و بافت های رنگ امیزی زیبا که دیده می شود باعث شده است افراد زیادی به این نوع رنگ امیزی و استفاده از طرح های گوناگون تمایل پیدا کنند، بنابراین این نوع شغل نیز در معرض دید قرار گرفته و دارای طراحان زیادی است که به زیبایی دکوراسیون و نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان شما را به عهده خواهند گرفت. اگر درباره این نوع شغل اطلاعات بیشتری می خواهید می توانید با سایت ما در ارتباط باشید.

انواع رنگ بکار برده شده در نقاشی ساختمان:

رنگ مبتنی بر روغن ، که به عنوان "مینا" نیز توصیف می شود ، به دلیل سختی و دوام معمولاً برای فضای خارجی ، چوب و فلز استفاده می شود. این نوع رنگ می تواند باعث ایجاد براقی روی سطح شود. مینا دارای روغن بسته به شرایط تهویه و رطوبت بین 8 تا 24 ساعت خشک می شود.

رنگ مبتنی بر آب ، که به عنوان "رنگ لاتکس" یا "اکریلیک" توصیف می شود اگر ماده اتصال دهنده نوعی اکریلیک باشد ، خشک شدن آن کمتر از روغن است ، اما با این وجود براقیت کمتری دارند و اغلب دوام کمی دارند. اگرچه رنگ کاملاً رنگی نیست ، اما در هنگام کار با رنگ ، پرایمر اغلب به عنوان یک جز مورد نیاز است. رنگ با پایه روغنی به آغازگر پایه روغن نیاز دارد و رنگ پایه آب به آغازگر پایه آب احتیاج دارد. به طور کلی ، رنگ های روغنی را می توان روی رنگ های پایه آب قرار داد ، اما رنگ های پایه را نمی توان روی رنگ های روغنی استفاده کرد.

رنگ مات

متداول ترین پوشش داخلی دیوار "مات" است که با استفاده از برس یا غلتک به راحتی قابل استفاده است و درخشش یا براقیت منحصر به فرد در پایان را ایجاد نمی کند. یک رنگ ثابت اغلب با استفاده از بیش از یک لایه رنگ به دست می آید. با این حال ، رنگ مات به راحتی مشخص می شود و نیاز به روتوش منظم دارد.

پوسته و ساتن

یک پوشش پوسته ای درخشش بسیار ظریفی دارد اما بدون صافی همانند روکش ساتن است. از آنجا که فقط تا حدی بازتابنده هستند ، نقایص را برجسته نمی کنند و همین باعث می شود آنهابرای رنگ دیوار داخلی مناسب شود. کار با این نوع پوشش رنگی آسان است و اغلب می توانند به خوبی با یک لایه پوشانده شوند. آنها اغلب در محیط های پرمخاطب مانند آشپزخانه و حمام ، جایی که مقاومت در برابر آب دارند ، استفاده می شود و قابل تمیز شدن است.

رنگ نیمه براق

نوع رنگ نیمه براق بیشتر برای پیرایش هایی مانند تخته های قرنیز ، قالب ها و درها به جای دیوارها استفاده می شود. پایان سختی دارد ، به راحتی تمیز می شود و برای استفاده های سنگین مناسب است. درخشش آن از براقیت کامل کمتر است و رنگ نیمه براق است.

رنگ براق

این نوع رنگ براق معمولاً در کارهای چوبی و فلزی استفاده می شود زیرا درخشندگی بالایی را ایجاد می کند. با این حال ، رنگ براق عیب هایی را نشان می دهد و اغلب به چندین لایه رنگ نیاز دارد. در بخش زیر نقاشی ساختمان در تمامی مناطق تهران را ارائه خواهیم داد.

 

انواع نقاشی ساختمان:

مولتی‌کالر

از انواع رنگ ها که برای نقاشی ساختمان ها بکار می رود نوع مولتی کالر است که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد.این نوع رنگ آمیزی در اصل با اسپری انجام می شود و دارای رنگ های مختلفی است که معمولا زمینه دیوارهای ساختمان را به زیبایی رنگ امیزی می کند.

نوع رنگ آمیزی بلکا:

رنگ های ساختمانی بلکا نیز از انواع رنگ های ساختمانی محسوب می شوند که بسیار زیبا و جذاب هستند و این نوع رنگ از الیافی ساخته می شوند که به انها سلولزی گفته می شود و وقتی از این نوع رنگ استفاده می شود انگار که روی سطح دیوار را کاغذ دیواری زده اید و از نوع رنگ های پر طرفدار برای ساختمان هستند.

نوع رنگ آمیزی ساختمان متالیک:

از انواع رنگ های ساختمانی می توان به نوع متالیک اشاره کرد و این نوع رنگ فضا را به شکل مدرنی در می آورد و برای ادارات نیز بسیار کاربردی است و ظاهری کاملا زیبا را ساختمان می دهد. البته این نوع رنگ آمیزی ساختمان را برای بخش هایی از یک دیوار مورد استفاده قرار می دهند تا زیبایی و جذابیت خود را از دست ندهد.

نقاشی ساختمان در تهران

کیفیت متفاوت نقاشی ساختمان در تهران:

سطح خود را آماده کنید

شما ممکن است وسوسه شود که مستقیماً به سمت نقاشی بروید ، اما کار آماده سازی سخت کوشانه برای یک پایان حرفه ای بسیار مهم است. به گفته یک استادکار نقاشی “نود و پنج درصد از نقاشی های خوب داشتن سطح خوب است.

قبل از رنگ آمیزی یک خانه جدید با نمای بیرونی گچ ، اجازه دهید لاشه دیوار حداقل 28 روز درمان شود. رنگ به طور صحیح به گچ پاک نشده چسبیده و ممکن است گچ غبارآلود به نظر برسد. گچ را با پاشیدن با شلنگ مرطوب نگه دارید. اگر هر روز شسته شود ، در طی یک هفته تا 10 روز بهبود می یابد.

اگر در حال رنگ آمیزی یک خانه هستید ، دیوارهای خارجی را بازرسی کرده و از نظر برش ، لایه برداری ، کپک و سایر نقایص اصلاح کنید. با استفاده از محلول سفید کننده کلر با سمپاش باغ ، کپک را از بین ببرید،سپس کل قسمت بیرونی را با فشار تمیز کنید تا آلودگی و رنگ قدیمی که از بین رفته است پاک شود.

نقاشی ساختمان شرق تهران

در منطقه شرق تهران نقاشی و رنگ آمیزی توسط متخصصین حرفه ای انجام می شود، البته این فقط برای یک منطقه وسیع است در ادامه خدمات نقاشی در تمامی مناطق نام برده شده که هر منطقه استادکاران حرفه ای مخصوص به خود را دارد.

رنگ آمیزی از هر نوعی و انواع نقاشی منازل در تمامی این مناطق بکار برده می شود. تمامی مناطق پوشش داده شده در ادامه نام برده خواهد شد. در صورتی که سوالات بیشتری در مورد نقاشی ساختمان تهرانپارس، نارمک،پیروزی،رسالت،حکیمیه،محلاتی،شهدا و سایر مناطق شرق را دارید می توانید با کارشناسان ما در سایت در ارتباط باشید. نقاشی ساختمان در شرق تهران شغلی است حرفه ای که دکوراسیون منازل شما را به شکل زیبایی نشان خواهد داد علاوه بر اینکه عمر گچ سفید را بالا برده و باعث می شود رطوبت دیوار کاشته شود.

نقاشی ساختمان شمال تهران

همه افراد ماهری که در تیم نقاشی منازل در شمال تهران هستند افرادی کاملا حرفه ای بوده که در این تیم با همدیگر نقاشی ساختمان تجریش، قیطریه، الهیه،ونک،سعادت آباد هم چنین خدمات رنگ آمیزی منازل و نقاشی در ولنجک و منطقه جردن و نقاشی در زعفرانیه را پوشش می دهند..

نقاشی منازل پاسداران و رنگ آمیزی در نیاوران نیز این تیم به شکل حرفه ای عمل می کنند، نقاشی ساختمان در تهران انجام می شود و تمامی مناطق شمال را پوشش می دهد.

نقاشی ساختمان غرب تهران

نقاشی ساختمان در غرب تهران نیزانجام می شود و این نوع رنگ کاری در تمامی مناطق غرب تهران انجام گرفته و افراد استادکار مشغول زیبا سازی ساختمان های شخصی و ادارات هستند،در این منطقه تهران کاملا توسط استادکاران نقاشی تمام مناطق غرب تهران پوشش داده می شود،نقاشی ساختمان شهرک غرب توسط افرادی حرفه ای که می توانند از هر نوع سبک و تکنیک برای زیباتر شدن خانه ها شما استفاده کنند انجام یپذیرد.

نقاشی ساختمان مرکز تهران

در مرکز تهران نیز نقاشی ساختمان به شکل کاملا حرفه ای و با استفاده از استادکاران ماهر انجام می شود. تیم رنگ آمیزی ساختمان در مرکز تهران تمامی مناطق این بخش را تحت پوشش خود قرار می دهد.مناطق تحت پوشش نقاشی و رنگ آمیزی مرکز تهران : انقلاب،جمهوری،فلسطین،امیرآباد،یوسف آباد، فاطمی،مطهری،سهروردی و سایر نقاط مرکز تهران هستند.

 

نقاشی ساختمان جنوب تهران

در جنوب تهران نیز تیم نقاشی و رنگ آمیزی کاملا همراه با همدیگر کار خود را به درستی انجام می دهند بنابراین در صورتی که در جنوب تهران ساکن هستید می توانید از خدمات نقاشی در تمامی مناطق با بهترین کیفیت و خدمات استفاده کنید.

در هر نقطه ای از تهران که زندگی می کنید می توانید به راحتی با تیم نقاشی ساختمان در تهران ارتباط برقرار کرده و آنها ابتدا ساختمان شما را مورد بررسی قرار می دهند و بعد با تخمین قیمت کار شما را آغاز می کنند.

گروه ما بسیار تخصصی عمل می کنند و دارای انواع استادکاران حرفه ای و ماهر نیز هستند. در صورتی که سوالات بیشتری در این باره داشتید می توانید با ما در ارتباط باشید. این شرکت به شما کمک خواهد کرد از روش ها و تکنیک های مختلفی برای زیبا سازی خانه خود استفاده کنید و رنگ امیزی های زیبا را برای خانه خود انتخاب کنید. نقاشی منازل کاری حرفه ای است.

تلفن همراه : 09123775737

تلفن ثابت : 02177783594

ارسال توسط تبلیغ اینترنتی ادوردز 20

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز