خبرگزاری کار ایران

مصالح ساختمانی موجود در شهر مفتول

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۶۴۰

صنعت ساختمان سازی امروزه پیشرفت زیادی کرده است. از این رو استفاده از مصالحی که در این صنعت کاربرد دارند افزایش یافته است.

 به همین دلیل شهر مفتول با فروش انواعی از مصالح ساختمانی و محصولات مفتولی توانسته در بازار این نوع محصولات پیشرفت زیادی کند و با تکیه بر سال ها تجربه در این زمینه به سایتی معتبر در خصوص انواع توری ها مانند توری پرسی، توری حصاری و.. تبدیل شود. شهر مفتول همچنین انواع محصولات ساختمانی که در ساخت و ساز به کار برده می شود و در امنیت ساختمان موثر است را دارا می باشد محصولاتی مانند پشم شیشه ، یونولیت و اسپیسر که با قیمت بسیار مناسب عرضه می شود.

اسپیسر برای کاور کردن میلگرد و جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی آن در فونداسیون و موارد دیگر استفاده می شود که در اشکال و جنس های مختلفی در بازار موجود است. وقتی که شما قصد خرید اسپیسر برای بخش‌های مختلف سازه بتنی خود دارید، باید به شکل دقیق مشخص کنید که به دنبال چه چیزی هستید و کدام محصول می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند. بنابراین پیشنهاد می شود برای استعلام قیمت اسپیسر و خرید آن با واحد فروش شرکت به شماره 54483-021 تماس حاصل فرمایید. 

شهر مفتول یکی از شناخته شده ترین سایت ها و مراکز اینترنتی جهت فروش محصولات مفتولی و برخی مصالح ساختمانی مانند تیرچه و میلگرد می باشد که از سال 1398 در آهن مکان فعالیت حرفه ای خود با کمک مهندسان و نیرو های کارآزموده و مجرب همچنین ماشین آلات نوین صنعتی آغاز کرد. پس از گذشت غالب بر دو سال تلاش بی وقفه نیرو های این مجموعه، شهر مفتول موفق شد در طی این مدت زمان کوتاه اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و لبخند رضایت را به مصرف کنندگان و خریداران خود هدیه دهد و از این راه نیز به رشد و پیشرفت مجموعه خود و کشور کمک های شایانی کرده باشد.

شهر مفتول یک مجموعه بزرگ با بهترین و به روز ترین تجهیزات خرید و فروش مجازی محصولات مفتولی و برخی مصالح ساختمانی بوده که با دارا بودن بودن سایتی به روز و قدرتمند مشغول به فعالیت می باشد. برنامه آینده شرکت با افزایش نیرو های مجرب و تکمیل ظرفیت کلیه محصولات مفتولی و وابسته در جهت تسهیل فروش محصولات با کم ترین نرخ و تحویل در سریع ترین زمان ممکن می باشد. همچنین دیدگاه بلند مدت ما در مدیریت ارتباط با مشتری و ارائه هرچه بهتری خدمات می باشد.

محصولات این مجموعه مانند واتراستاپ، سیم آرماتوربندی ، سیم خاردار و... سهم مناسبی در ساخت و راه اندازی بسیاری از پروژه ها و طرح های عمرانی ملی کشور داشته که با تولید انبوه توانسته است در تامین نیازهای داخلی کشور به صورت مستمر نقش موثری داشته باشد. این مجموعه با فراهم نمودن بستری جدید و متفاوت در زمینه‌ی خرید و فروش و کسب رضایت مشتری به همکاری و تعامل مستمر و بلند مدت با مشتریان می‌اندیشد. از این رو با تولید و فروش محصولات با کیفیت می کوشد تا مشتریان خریدی رضایت بخش داشته باشند. تمامی پرسنل و مدیران این مجموعه امیدوارند که با حمایت مشتریان وفادارشان و سایر مشتریان بخش های دولتی و خصوصی سفارشات آنان را با عرضه تولیدات مرغوب و قیمت مناسب پاسخگو بوده و رضایت خاطرشان را فراهم سازد.

مصالح ساختمانی موجود در شهر مفتول

شهر مفتول با هدف حمایت از کارگاه های کوچک و حقوق فعالان صنعت ساختمان و ایجاد اشتغال بیشتر در زمینه این دو بخش مهم اقتصادی اقدام به توزیع اصولی برخی محصولات در میان همکاران محترم نموده است. این مجموعه برای رسیدن به اهداف فوق روشی نوین در امر توزیع ابداع نموده که باعث برقراری یک ارتباط مفید و اثر بخش در بین کارگاه های تولیدی و شبکه توزیع شده است. شهر مفتول با توکل بخدا و همکاری با نیروهای جوان به این راه قدم نهاده و تاکنون به قسمتی از هدف های خود دست یافته است و سعی در گسترش فعالیت خود در سطح وسیع تر دارد. امید است با تلاش روز افزون و استفاده از تکنولوژی های برتر بتواند برای ایران و ایرانی مسمر ثمر واقع شود.

از جمله خدمات شهر مفتول می توان به تولید محصولات با کیفیت ، مشاوره رایگان پیش از خرید ، خرید سریع و راحت و خدمات نصب در محل اشاره کرد. شهر مفتول مفتخر است که در طول مدت زمان کوتاه فعالیت خود، توانسته با تولیدات انواع محصولات مفتولی قدمی هر چند کوچک در جهت توسعه صنایع مختلف داشته باشد و با عرضه محصولات با کیفیت ، به اعتماد و اطمینان مشتریان گرامی احترام گذاشته است.

شما مشتریان و مهندسان گرامی می توانید برای خرید از این فروشگاه اینترنتی پیش از خرید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط بوده و از مشاوره رایگان آن ها نیز بهره مند شوید. با توجه به کاربری و منطقه مورد نظر شما، نیازهای شما به محصولات مفتولی متفاوت است و به دلیل تشابه نسبی محصولات و کاربرد آن ها مشاوره خوب به منظور راحتی و آسایش شما مشتریان گرامی و همچنین در اختیار گذاشتن اطلاعات کافی، می تواند به شما در مورد نحوه انتخاب محصولات مفتولی، اقدامات نصب و همچنین ملزومات مورد نیاز برای نصب آن راهنمای شما باشد. اگر قصد استعلام قیمت محصول مورد نظر خود را دارید، می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه از قیمت های مختلف محصولات آن مطلع شده و متناسب با بودجه و نیاز خود آن را خریداری نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز