خبرگزاری کار ایران

مهران مدیری با تولید عطر بار دیگر تیتر رسانه‌ها شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۴۱۸

مهران مدیری یکی از شخصیت‌های کاریزماتیک دوران ماست؛ کارهای او به جا و حساب شده هستند، به موقع می‌خندد، به موقع جدی است و به موقع وارد عمل می‌شود.

مهران مدیری یکی از شخصیت‌های کاریزماتیک دوران ماست؛ کارهای او به جا و حساب شده هستند، به موقع می‌خندد، به موقع جدی است و به موقع وارد عمل می‌شود.

جدیدترین اثر هنری او هم درست مثل شخصیت خودش ترکیبی از هوش، احترام، ابهت و اقتدار است که به شکل دو عطر کلوز آپ و پلان درآمده و وارد بازار شده است. هر دوی این عطرها در قالب عطر مردانه و عطر زنانه طراحی شده‌اند تا خانم‌ها و آقایان بتوانند ابعاد مختلف شخصیت خود را نشان داده و احساسات مثبت اطرافیان را به خود جلب کنند.

در این مقاله به معرفی چهار عطر مهران مدیری، عطر زنانه و مردانه پلان و عطر زنانه و مردانه کلوز آپ می‌پردازیم.

1.عطر زنانه پلان

اگر قرار باشد قدرت و جذابیت زنانه در یک شیشه عطر جمع شود، نتیجه آن عطر زنانه پلان خواهد بود؛ عطری که به سرعت حواس‌ها را متوجه شما خواهد کرد و باعث توجه بیشتر اطرافیان خواهد شد.

عطر زنانه پلان مثل یک اثر هنری، نت‌های اولیه خود را با ترکیبی لذت‌بخش از هلو، لیمو و گاردنیا شروع می‌کند؛ ترکیبی که هم لطیف است و هم دوست داشتنی. در نت‌های میانی عطر زنانه پلان نوبت به هنرنمایی ترکیب یاس و گشنیز می‌رسد که ترکیبی متفاوت خلق می‌کنند. سپس در آخرین نت‌ها این نعناع هندی و وانیل است که وارد عرصه شده و تاثیر رایحه‌های دیگر را به اوج می‌رساند.

مهران مدیری با تولید عطر بار دیگر تیتر رسانه‌ها شد

1.عطر مردانه پلان

عطر شما امضای شماست و این مسئله‌ای است که مهران مدیری در طراحی عطرهایش در نظر داشته است؛ هدف او از طراحی عطر مردانه پلان نمایش شخصیتی مردانه و گیراست که می‌تواند اطرافیانش را تحت تاثیر قرار دهد. پلان عبارتی سینمایی است و شامل تصاویری می‌شود که از لحظه روشن شدن ضبط دوربین تا پایان آن ثبت می‌شوند. عطر پلان گویی یک فرصت کوتاه را برای تاثیر گذاشتن روی هر کسی که اطراف شماست، در نظر می‌گیرد و در همین فرصت بیشترین اثرگذاری را از خود نشان می‌دهد.

نت‌های اولیه این عطر مردانه پلان با رایحه پرتقال تلخ، ترنج، ماندارین و سیب شروع می‌شود. سپس در نت‌های میانی به نعناع هندی یا پاچولی، یاس، چوب سدر و فلفل سیاه رسیده و در نهایت آخرین لحظات را با عنبر، وانیل، مشک سفید و چرم به پایان می‌برد.

هر دو عطر مردانه و زنانه پلان در شیشه‌هایی شیک و ساده قرار دارند. شیشه‌هایی که یادآور تم اصلی رایحه‌های درون‌شان هستند؛ بی‌پرده، بی‌پروا و استوار.

2.عطر زنانه کلوز آپ

هر فردی ابعادی در شخصیتش دارد که با جزئیات خاص او را نسبت به بقیه متمایز می‌کند؛ برای دیدن این جزئیات و نمایش تمام قد احساساتی که در چهره شخصیت هر فرد پنهان شده است، لازم است به او بسیار نزدیک شوید و روی او فوکوس کنید، درست مثل یک کلوزآپ سینمایی.

عطر زنانه کلوز آپ با فعال کردن حواس مختلف اطرافیان، فوکوس آن‌ها را روی شما قرار می‌دهد و باعث می‎‌شود ابعاد جذاب شخصیتتان با جزئیات بیشتری دیده شوند. در نت‌های اولیه این عطر شاهد ترکیبی بسیار خوشبو از ترنج و چوب سرخ خواهید بود. سپس نت‌های میانی با عطر وانیل، پرالین و انار وارد عمل می‌شوند تا حواس‌ها را به خود معطوف کنند. تمام این رایحه‌ها بر پایه سه رایحه اصلی کهربا، چوب صندل و مشک قرار دارد که باعث جذابیت هر چه بیشتر عطر زنانه کلوز آپ شده و نمایی نزدیک از زیبایی‌های شما را به نمایش خواهد گذاشت.

مهران مدیری با تولید عطر بار دیگر تیتر رسانه‌ها شد

1.عطر مردانه کلوز آپ

هر مردی برای نشان دادن قدرت خود نیاز به یک عطر قوی، ماندگار و متفاوت دارد که ابعاد خاص شخصیت او را تمام و کمال نشان دهد؛ جاه‌طلبی، قدرت، شجاعت و هوش؛ عطر مردانه کلوز آپ همان عطری است که می‌تواند این ابعاد را به خوبی نشان دهد؛ همان طور که مهران مدیری هم این کار را با قدرت تمام انجام می‌دهد.

عطر مردانه کلوز آپ دو نت میانی و اولیه خود را بر بستری از بوی خوش مشک، عود و کهربا قرار داده است که همگی گرم هستند و بسیار جلب توجه کننده.

نت‌های میانی این عطر ترکیبی جذاب از چوب صندل، چوب کشمیر و نعناع هندی را ارائه می‌دهد و نت‌های اولیه با رونمایی از عطر عالی چوب گایاک، سدر و صمغ لادن تاثیری که باید را روی همه خواهد گذاشت.

ویژگی‌های مشترک عطرهای برند مهران مدیری

در دو عطر زنانه و دو عطر مردانه‌ای که توسط مهران مدیری طراحی شده‌اند، ویژگی‌هایی به صورت مشترک وجود دارد که باعث می‌شود این عطرها امتیازات مثبت بیشتری دریافت کنند.

ماندگاری بالا

هر دو عطر کلوز آپ و پلان ادو پرفیوم هستند. در تقسیم بندی عطرها ادو پرفیوم دارای کمترین میزان الکل و بیشترین مقدار ماندگاری به واسطه حضور قوی عطر است. بنابراین اگر به دنبال عطرهایی هستید که مرتب به تجدید آن‌ها نیاز پیدا نکنید، کلوز آپ و پلان را از دست ندهید.

طراحی و حجم مناسب

هر دوی این عطرها که در شیشه‌هایی زیبا و شیک قرار دارند، در حجم 100 میل تولید شده‌اند که نسبت به ماندگاری بالایشان قیمت بسیار مناسبی هم دارند.

نوع طراحی شیشه‌های پلان و کلوز آپ هم طوری انجام شده که می‌توان آن‌ها را به راحتی داخل کشوی محل کار، روی میز توالت، داخل کیف یا داشبورد ماشین قرار داد؛ بنابراین عطری خواهید داشت که همیشه و همه جا همراه شما خواهد بود.

استفاده از رایحه‌های روز

خیلی مهم است که عطر شما با استفاده از جدیدترین رایحه‌های دنیا ساخته شده باشد و بعد مدرن شخصیت‌تان را به خوبی نشان دهد. مهران مدیری با استفاده از رایحه‌هایی مثل نعناع هندی، ماندارین، کهربا و مشک و در نظر گرفتن نوع ترکیبات خاص آن‌ها با هم توانسته است به راحتی عطرهایی امروزی تولید کند که رایحه‌هایی به یاد ماندنی از خود به جا می‌گذارند.

مناسب برای انواع موقعیت‌ها

رایحه عطرهای مهران مدیری طوری انتخاب شده‌اند که استفاده از آن‌ها را برای انواع موقعیت‌ها مناسب می‌کند. شما می‌توانید این عطرها را بسته به انتخاب خود در روز یا شب، مراسم رسمی یا اتفاقات روزانه مورد استفاده قرار دهید و از رایحه خوشی که از خود به جا می‌گذارید، نهایت لذت را برده یا عطرها را به کسانی هدیه دهید که دوست‌شان دارید و خوشحالی بیشترشان شما را خوشحال می‌کند.

این خبر رپرتاژ است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز