خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال های نمایش خانگی بدون هزینه

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۸۳۱

دانلود سریال های نمایش خانگی چندی است که با پرداخت هزینه های هنگفت فیلیمو و نماوا ممکن است و اگر بخواهیم هزینه ای ندهیم مجبور به دانلود غیرقانونی و با بیشترین دردسر را هستیم. در این مقاله قصد داریم توضیح دهیم که آیا دانلود سریال های نمایش خانگی بدون هزینه ممکن است؟

دانلود غیرقانونی فیلم و سریال ها با توجه به هزینه ی سنگینی که برای آنها شده است قطعا حرام و غیرشرعی است و دیگر موضوع دانلود بدون کیفیت و با دردسر زیاد است. پیشنهاد ما به شما دانلود از سایت زردفیلم است. وبسایت دانلود فیلم زردفیلم پخش کننده تمامی فیلم و سریال های جدید نمایش خانگی به صورت قانونی و دانلود رایگان سریال و فیلم های نمایش خانگی قدیمی به صورت کاملا رایگان و لینک مستقیم با حجم نیم بها می باشد. شما برای دنبال کردن سریال های نمایش خانگی باید ماهیانه 60 هزارتومان فیلیمو و 60 هزارتومان نماوا تهیه کنید . که با دانلود قانونی فیلم و سریال های مورد علاقه در زردفیلم حداکثر 100 هزارتومان است.

معرفی سریال های نمایش خانگی سال 1400

شاید بهترین سریال 1400 متعلق به سریال جیران باشد، جیران که نام اصلی او خدیجه خانم تجریشی است ملقب به فروغ السلطنه (درگذشته ۱۲۷۶ قمری)، یکی از همسران محبوب و اولین سوگلی ناصرالدین‌شاه قاجار، پادشاه ایران بود. این سریال به کارگردانی حسن فتحی که سریال پیشین او به نام شهرزاد که هنوز که هنوز است سریالی به کیفیت آن در نمایش خانگی تولید نشده است. سریال دیگر که از نظر مخاطب و سلیقه ی عام مورد توجه قرار خواهد گرفت، سریال گیسو است که در ادامه به صورت کامل معرفی خواهد شد. همچنین سریال های ملکه گدایان، سیاوش، میخواهم زنده بمانم، خوب بد جلف، همرفیق و شب های مافیا به پخش خود ادامه خواهد داد.

معرفی سریال گیسو

گیسو یا عاشقانه 2 که ادامه ی سریال عاشقانه است، کارگردانی آن به عهده منوچهر هادی در ژانر کمدی، خانوادگی است. با وجود اینکه مهناز افشار یکی از نقش‌های اصلی سریال عاشقانه و در اصل کلید انتقال فصل اول به فصل دوم بود، اما بنا به گفته منوچهر هادی به دلیل کوچ این بازیگر از کشور و حضورش در شبکه‌های لس‌آنجلسی حضورش منتفی شده است و قرار است قصه به شکل دیگری پیش برود. این سریال از 13 اسفند هر چهارشنبه از زردفیلم منتشر خواهد شد.

بازیگران این سریال عبارت اند از: محمدرضا گلزار، حسین یاری، هومن سیدی ، ساره بیات و هانیه توسلی و... اوایل پخش سریال دل شایعه ی عجیبی به دلیل کارگردانی به وسیله منوچهر هادی و همچنین استفاده دو بازیگر از فصل اول سریال عاشقانه (ساره بیات و یکتا ناصر)، عده ای گمان می کردند که سریال دل در واقع فصل دوم سریال عاشقانه است که این ادعا کاملا اشتباه است.

نویسندگان: علیرضا کاظمی پور،سعید جلالی

مدیر فیلمبرداری: محمد افسری

دانلود سریال گیسو

دانلود سریال های نمایش خانگی بدون هزینه

معرفی سریال می خواهم زنده بمانم

این سریال که در سکوت خبری کلید خورد و در سکوت هم یکباره پخش شد. قسمت های آغازین این سریال به بهترین شکل ممکن حال و هوای دهه 60 را به خوبی به مخاطب منتقل می کند. کارگردانی آن را شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته به عهده دارد. بازیگران این سریال عبارت اند از: حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی و مهران احمدی، (با هنرمندی) آزاده صمدی، امیر نوروزی، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی و بابک کریمی، (با حضور) افسانه چهره آزاد، عزت مهرآوران، محمدرضا مالکی، ناهیپد مسلمی، مهدی صباغی، بیژن بنفشه خواه و بهاره کیان افشار

خواننده تیتراژ : همایون شجریان

نویسندگان : پویا سعیدی، پوریا کاکاوند

ژانر : عاشقانه، خانوادگی

کارگردان : شهرام شاه حسینی

دانلود سریال می خواهم زنده بمانم

دانلود سریال های نمایش خانگی بدون هزینه

معرفی سریال قورباغه

قورباغه را می توان بهترین سریال سال 99 شناخت که تا فروردین 1400 نیز ادامه پیدا خواهد کرد. این سریال 16 قسمتی به کارگردانی هومن سیدی در ژانر معمایی، هیجانی یک زانر کم نظیر سینمای ایران است با بازیگری بی نظیر صابر ابر، نوید محمدزاده و سحر دولتشاهی است. این سریال که برداشت آزادی از فیلم « La Haine » است. قورباغه معدود سریال نمایش خانگی است که مخاطبان سینما هم از دیدن آن لذت می برند. وزارت ارشاد به این سریال ۱۵+ داده بود، درحالیکه تبلیغات محیطی سریال در سطح شهر تهران از امروز به جای ۱۵+ با ۱۸+ جایگزین شد.

کارگردان : هومن سیدی

مدیر گروه کارگردانی و برنامه ریز: حسین خضوعی

مدیر فیلمبرداری : پیمان شادمانفر

آهنگساز: بامداد افشار

لوکیشن: ایران، تایلند

دانلود سریال قورباغه

دانلود سریال های نمایش خانگی بدون هزینه

این خبر رپرتاژ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز