خبرگزاری کار ایران

درباره ترموستات هانیول Honeywell :

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۶۷۶

ترموستات‌ هانیول امتیاز ساختمان هوشمند Honeywell ™ به عنوان یک چارچوب جهانی برای ارزیابی سریع، جامع و آسان هر ساختمان ساخته شده است. این پانزده دارایی هوشمند در یک ساختمان را اندازه گیری می‌کند و آنها را در سه معیار قرار می دهد: سبز، ایمن و تولیدی.

سبز: مؤلفه‌های سازگار با محیط زیست از یک ساختمان

ایمن: از ساختمان، سرنشینان آن، کاربران و صاحبان آن محافظت کنید

تولیدی: افزایش راحتی و بهره وری برای کاربران و دارندگان

انیول می تواند ریشه های خود را به سال 1885 بازگرداند ، هنگامی که مخترعی به نام آلبرت بوتز تنظیم کننده و زنگ کوره را ثبت کرد. وی در 23 آوریل 1886 شرکت تنظیم کننده حرارتی الکتریکی Butz ، مینیاپولیس را تشکیل داد و چند هفته بعد وسیله ای ساده و در عین حال مبتکر را ابداع کرد که او آنرا “فلاپر دمپر” نامید. در سال 2002 ، دیوید م. کوت به عنوان رئیس و مدیرعامل هانیول منصوب شد. تحت رهبری وی ، این شرکت روی پنج ابتکار اساسی تمرکز دارد: رشد ، بهره وری ، پول نقد ، افراد و شرکتهای فعال کننده شرکت – سیستم عامل هانیول ، توسعه محصول سرعت و تحول عملکردی.

یکی از معروفترین مدل های ترموستات‌های هانیول سری T6861 است که به نام مدل Halo (هالو) هم شناخته می‌شود. Halo یک ترموستات دیجیتال است که در آن از یک صفحه بزرگ LCD برای نمایش اطلاعات برای کاربر استفاده می‌شود.

ترموستات دیجیتال هانیول داکت اسپیلیت و فن کویل سقفی / هانیول مدل T6590B1000 و T6590A1000 ترموستات دیجیتال دو فصل سه دور فن – LOW, MED, HI دارای LCD بزرگ با نور پس زمینه روشن سه دور فن (دستی و اتوماتیک) می باشد .

درباره ترموستات زیمنس  Siemens  :

ترموستات زیمنس برند وارداتی از آلمان زیمنس به آلمانی: (Siemens AG) بزرگترین شرکت چند ملیتی که مقر آن در مونیخ، آلمان، بزرگترین در اروپا در زمینه مدرن الکتریکی و الکترونیکی است. این شرکت در سال ۱۸۴۷ در برلین، آلمان، توسط ارنست زیمنس تاسیس شده‌است. زیمنس یکی از بزرگترین شرکت‌های بین‌المللی در زمینه سیستم‌های برق و ارتباطات و سیستم‌های کنترل الکترونیکی، لوازم برقی خانگی و همچنین در تجهیزات پزشکی و تهویه مطبوع، تلفن همراه و خانه و لپ تاپ است. زیمنس در ۱۲ اکتبر سال ۱۸۴۷ توسط ارنست زیمنس تاسیس شده بود. وارنر این شرکت را در آغاز بنامBauanstalt von Siemens & Halske در کارگاه خود افتتاح نمود. عنوان هانیول و زیمنس شهره جهانی دارد و کمتر کسی است که از وجود این دو برند مشهور در صنعت ایران بی اطلاع باشد و شاید بتوان با جرأت ادعا نمود که در صنعت تأسیسات و تهویه مطبوع پر آوازه ترین برند جهانی بشمار میروند و شخصی فعال در صنعت تأسیسات و تهویه مطبوع یافت نمی‌شود که محصولات این دو برند را ندیده باشد.

شرکت Siemens زیمنس 59 سال پیش از شرکت هانیول Honeywell تأسیس شده که این پیشکسوتی شبیه به تفاوت قدمت تأسیس شرکت بوتان نسبت به تأسیس شرکت ایساتیس در ایران است که سرعت رقابت مشابه هانیول درسطح جهان نسبت به زیمنس بی شباهت به رقابت بوتان وایساتیس نیست. البته زیمنس و هانیول شروع کارشان با دور رویکرد مختلف از یکدیگر بوده است اما اینجا سخن از مشترکات هانیول و زیمنس است و اصل هانیول و یا اصل زیمنس بودن آن‌ها.

 

درباره ترموستات فن کویل :

ترموستات آنالوگ تک دور و دو فصل هانیول برای کنترل فن کوئل های زمینی بوده که با داشتن قیمت مناسب و نصب آسان، یکی از پرفروش ترین ترموستات ها در بازار می باشد. این مدل با دارا بودن یک دیمر در محدوده دمایی 10 الی 30 درجه، دمای محیط را در دو فصل سرما و گرما کنترل نموده و دارای دکمه روشن و خاموش دستگاه و دکمه تغییر فصل (بدون دکمه تغییر دور فن) می باشد. این دستگاه قابلیت استفاده جهت انجام فرمانهای تک مرحله ای مانند روشن و خاموش نمودن هیتر های برقی را داشته و میتوان از آن برای فن کوئل های زمینی نیز استفاده نمود. ترموستات فن کویل زمینی دو فصل آنالوگ هانیول شناخته شده ترین ترموستات دمایی جهت کنترل فن کوئل زمینی در بازار می باشد که با داشتن قیمت مناسب و دستور نصب آسان و همچنین طول عمر کارکرد بالا پرفروش ترین محصول در این زمینه در بازار می باشد. این مدل با دارا بودن یک دیمر در محدوده دمایی 10 الی 30 درجه دمای محیط را در دو فصل سرما و گرما ثابت نگه می دارد. این ترموستات اصطلاحا تک دور بوده تنظیم دور دستگاه باید از روی پنل دستگاه انجام گیرد.

سوابق کاری Controlhvac.ir :

انجام پروژه های دولتی و خصوصی از قبیل تجهیز شرکت ارتباط و مخابرات ایران به سیستم کنترلی اختراعی شرکت فن کنترل کوشا و کنترل پایاموسوم به ترموستات تایمر ، تأمین بیش از 2000 دستگاه تولیدی برای کارخانه آزمایش اولین تولید کننده الکترو موتور در ایران موسوم به سیستم دیجیکنترل

فعالیت  شرکت صنایع الکترونیک پیشرو تازان در دو بستر سیستمهای پخش تصاویر تلویزیونی و سیستمهای مخابراتی

انجام پروژه های DVB – T

پخش دیجیتال کانالهای رادیو و تلویزون برای صدا وسیما توسط صنایع الکترونیک پیشرو تازان

تولید UPS  هائی با گارانتی مادام العمر توسط شرکت الکترونیک قدرت ایران و ارائه به پرژه های متعدد دولتی و خصوصی

و اخیرا تولید ترموستات اتاقی پکیج برای اولین بار در ایران با عنوان CPA

تآمین سیستم کنترل تهویه پروژه سرمایه گذاران بانک پاسارگاد

واردات کولر اسپلیت خورشدی SUN COOL  و اجرای آن در پروژه های متعدد توسط شرکت کمیا آوران شرق

و صدها فعالیت فنی مهندسی دیگر از افتخارات گروه تأمین کنندگان تأسیسات برقی و مکانیکی  Controlhvac.ir  میباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز