خبرگزاری کار ایران

ماندانا سید طالبی کارآفرین برتر در جشنواره بانوی سرزمین من تاکید کرد:

توجه ویژه به صنایع دستی کشور، صادرات و ارز آوری به همراه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۶۳۹

شرکت باتاب اندیش دومین جشنواره بانوی سرزمین من را روز چهارشنبه29 بهمن۱۳۹۹ باحضور بیش از 900 بانوی موفق و کارآفرین از اقصی نقاط ایران در حوزه های مختلف در سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی اجرا کرد.

در همین خصوص گفتگویی کوتاه با یکی از کارآفرینان برتر و موفق این جشنواره داشتیم که در ذیل می‌خوانید:

ماندانا سید طالبی مدیر آموزشگاه شمیم بافت و از اعضای استاندار نویسی سازمان فنی و حرفه‌ای رشته بافت و قلاب بافی در زمینه طراحی و مد لباس بافت با 19 سال سابقه کار می باشد.

سیدطالبی در خصوص اجرای جشنواره بانوی سرزمین من گفت: امیدوارم چنین رویدادهایی هر ساله برگزار شود تا مهارت ها و دستاوردهای بانوان هنرمند مخفی از چشم دیگر مردم نماند.

سید طالبی به همکاری 65 خانم در آموزشگاه شمیم بافت اشاره کرد و گفت: آموزش ما تخصصی و همراه با نقشه خوانی است و ما دارای اولین سی دی آموزش نقشه خوانی بافت با کد استاندارد از وزارت ارشاد تهران هستیم.

مدیر آموزشگاه شمیم بافت در خصوص برگزاری چنین جشنواره های در کشور گفت: اجرای این چنین رخدادی باعث ایجاد انگیزه ای قوی و عزمی جزم برای زنانی می شود که همواره بدون در نظر گرفتن محدودیت ها در صحنه های اقتصادی خوش درخشیدند.

انشاءلله که زنان این مرز و بوم بتوانند در تمام ابعاد هنری پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته باشند و همه ابعاد هنر را در نظر بگیرند. هنر تنها در بخش زیبایی و آرایشی نمی گنجد .

امیدوارم در سال های آینده جشنواره بانوی سرزمین من تمام سطح هنر را در اختیار بگیرد و به کانون آموزشگاه های آزاد و امور صنفی توجه بیشتری کند. دیگر ابعاد هنر چون سفال گری، میناکاری، گلیم بافی و کپو بافی با شاخه های خرما از هنرهای بسیار دشوار و مورد توجه است که متاسفانه کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

توجه ویژه به صنایع دستی می تواند توسعه و رشد را در بقیه ارکان اقتصادی به همراه بیاورد. قطعا سرمایه گذاری در رشد صنایع دستی و بومی، به صادرات می انجامد و صادرات برای کشور ارزآوری دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز