خبرگزاری کار ایران

چرا به دیدن ویدیو انگیزشی نیاز دارید؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۰۳۷

گاهی یک ویدیو انگیزشی می تواند برگرفته از وقایع مهم تاریخی یا زندگینامه یک فرد موفق به صورت خلاصه باشد. در این رابطه سایت مجله موفقیت خود ساخته به خوبی عمل کرده و بهترین کلیپ های انگیزشی و داخلی را برای استفاده کاربران فراهم کرده است.

حتما تاکنون در یک سایت موفقیت خودساخته و یا در زندگیتان با بی انگیزگی روبرو بوده اید؛ شرایطی سخت و ملال آور، که قدرت و توانایی انجام هیچ کاری را ندارید. همه ی افراد در برهه ایی از زندگیشان دچار چنین حالتی شده اند. حتی فردی که از نظر ما بی نهایت موفق است ممکن است این شرایط را تجربه کرده باشد.

داشتن انگیزه باعث می شود فرد به رفتارش جهت دهد و برای زندگی اش هدف تعریف کند. اما نداشتن انگیزه کاملا برعکس این است. لذا زمانی که با چنین شرایطی ( بی انگیزگی) روبرو می شویم نیازمند یک محرک هستیم که به ما انگیزه دهد. محرک ممکن است درونی یا بیرونی باشد. محرک بیرونی که موضوع بحث ما است، می تواند شامل یک سخن، یک متن و حتی یک عکس باشد. اما امروزه ویدیو انگیزشی موفقیت مهم ترین این محرک های تلقی می شود، زیرا هم شامل متن و سخنرانی می باشد و هم حاوی تصاویر است. به عبارتی ویدئو انگیزشی تمام منابع انگیزشی را در خود جمع کرده است.

محرک های درونی

انسان باید بنا به دلایل خاصی تصمیم به انجام یا عدم انجام کاری بگیرد. به این دلایل انگیزه می گویند. انگیزه ی افراد از انجام دادن و ندادن کارها می تواند متفاوت از یکدیگر باشد. محرک های درونی نوعی از انگیزه هستند که از دورن خود فرد نشئت می گیرند. نیازهای فرد، انتظارات، عقاید و باورهای او منابع انگیزه ی درونی هستند.

محرک های بیرونی

کلیپ انگیزشی یک محرک است که این محرک ها ناشی از رویدادهای محیط بیرونی ما هستند. پیشنهاد های خاصی که به ما می شوند، نصیحت ها و همچنین سخنان تاثیر گذار دیگران، یا تنبیه و تشویق می توانند نمونه ی محرک های بیرونی باشند. این محرک های بیرونی تاثیر شگفت انگیزی بر رفتار و اعمال ما دارند. ممکن است در اوج ناتوانی و خستگی با محرک بیرونی نیرومندی روبرو شویم و این محرک زندگی ما را از این رو به آن رو کند. محرک های بیرونی افکار و احساست ما را جهت می دهند و ما را در رسیدن به آنچه می خواهیم قدرتمند می کنند. ویدیو انگیزشی از جمله ی این محرک های قدرتمند می باشد.

چرا به دیدن ویدیو انگیزشی نیاز دارید؟

تاثیر یک ویدیو انگیزشی

ویدئو انگیزشی با تصاویر، موسیقی، سخنرانی و متن هایی که در خود می گنجاند دنیایی از انرژی را به ما هدیه می دهد. زمانی که ما تحت تاثیر ویدیو انگیزیشی قرار می گیریم انرژی بیشتری برای انجام دادن کارهایمان داریم. دنیا را بسیار زیباتر می بینیم، مهربان تر و خوش اخلاق تر هستیم و به طور کلی زندگی را لذت بخش تر از قبل می بینیم، زیرا یک کلیپ انگیزشی افکار ما را پالایش و ذهن ما را به سمت افکار نیرومند رهنمون می کند. اگر ما عادت کنیم همیشه روزمان را با یک ویدیو انگیزشی آغاز کنیم، تمام طول روز احساس شادابی و نشاط در ما موج خواهد زد. به علاوه به مرور زمان شاهد تغییر سبک زندگی مان خواهیم بود و برای انجام هر کاری خودمان را توانمند خواهیم دید. یک ویدیو انگیزشی به طور عمیقی نگرش و باور ما درباره زندگی را متحول خواهد کرد.

انگیزش در دنیای امروز

امروزه که عصر ارتباطات دیجیتال است و دسترسی به محتوا برای افراد بسیار آسان شده است. فیلم انگیزشی افراد بزرگ به راحتی در دسترس همگان قرار می گیرند. امروزه این خوان نعمت برای همه گسترده است. مجله ی موفقیت خود ساخته یکی از بهترین آرشیوهای انواع فیلم انگیزشی می باشد. این سایت با ترجمه ی اختصاصی بهترین های دنیای فیلم انگیزشی، بمبی از انرژی را برای شما آماده کرده است. کافی است با سر زدن به سایت مجله اینترنتی خود ساخته از خدمات این سایت در رابطه با رابطه با فیلم انگیزشی و انواع کلیپ انگیزشی بهره مند شوید و راه خود را برای رسیدن به موفقیت هموار کنید. آرشیو فیلم انگیزیشی در مجله خود ساخته همیشه به روز می شود و بهترین های روز دنیا در سایت مجله ی خود ساخته قابل دسترسی هستند.

چرا به دیدن ویدیو انگیزشی نیاز دارید؟

تاریخچه ی فیلم انگیزشی

قبلا سینمای جهان بیشتر تمایل به ساخت فیلم انگیزشی بلند مدت داشت و فیلم های موفق بسیاری در این زمینه ساخته شدند که شاید بسیاری از آنها را بارها و بارها دیده باشیم. حتی کم نیستند افرادی که دیدن چنین فیلم هایی زندگی آنها را متحول کرده است. فیلم هایی مانند رستگاری در شائوشنگ، در جست و جوی خوشبختی، شبکه اجتماعی، ذهن زیبا و فیلم های بسیار زیبا دیگری در فهرست ده فیلم انگیزشی برتر دنیا قرار می گیرند.

اما با توسعه ارتباطات و همه گیر شدن شبکه های اجتماعی، افراد مشهور و سخنوارن توانمند شروع به تولید فیلم و کلیپ انگیزشی کوتاه مدت با سبک و سیاقی کاملا متفاوت کردند. مشخصه بارز این نوع از کلیپ انگیزشی کوتاه مدت بودن آنهاست.

به علاوه آنها ممکن است داستان خاصی را دنبال نکنند و تنها حاوی سخنرانی رهبران و مدیران قوی و موفق باشند. امروزه کمپانی های بزرگی در حال تهیه کردن چنین ویدیوهایی هستند و حتی برنامه های تلویزیونی نیز در این رابطه ساخته می‌شوند. گاهی یک ویدیو انگیزشی می تواند برگرفته از وقایع مهم تاریخی یا زندگینامه یک فرد موفق به صورت خلاصه باشد. در این رابطه سایت مجله موفقیت خود ساخته به خوبی عمل کرده و بهترین کلیپ های انگیزشی و داخلی را برای استفاده کاربران فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز