خبرگزاری کار ایران

دانلود فیلم و سریال ایرانی جدید رایگان + پخش آنلاین در سایت مــووی لــنــد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۱۷۷

اگر از عاشقان سینما باشید حتما تماشای فیلم را به عنوان بهترین راهکار برای پر کردن اوقات فراغت خود قرار داده اید. فیلم ها عموماً می توانند لحظات زیبایی را برای شما خلق نمایند . از طرفی دیگر این دسته از تفریحات سالم بوده و هزینه ی کمی هم دارند.

مجموع این موارد سبب شده تا عاشقان سینما همواره در پی دانلود فیلم باشند. آن ها هر روز اینترنت را با هدف دانلود سریال ایرانی و یا دانلود فیلم ایرانی زیر و رو می کنند . اگرچه برای هر جستجو نتیجه های زیادی نمایش داده می شود اما کمتر نتیجه ای را می توان یافت که قادر باشد نیاز کاربران را به شیوه ای صحیح برطرف نماید . عموماً وبسایت هایی که نمایش داده می شود مشکلات مختلفی نظیر تبلیغات بالا، نبود کیفیت مناسب، محدود بودن آرشیو و.... را دارند .

این موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران نتوانند آن گونه که مناسب است به هدف خود در فضای وب برسند . اگر شما هم جزو این کاربران هستید بهتر است تا انتهای این متن ما را همراهی کنید چرا که قصد داریم راهکاری مناسب برای رهایی این مشکلات را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم .

دانلود فیلم با اینترنت نیم بها

واژه ی دانلود فیلم را می توان از مهم ترین و البته اصلی ترین عبارت هایی دانست که عاشقان سینما هر هفته آن را در موتورهای جستجو سرچ می کنند؛ به این امید که بتوانند فیلم دلخواه خود را بیایند . عموماً سایت هایی که در لیست نتایج ظاهر می شود، تبلغیات بسیار زیادی دارند.

این تبلیغات همان چیزی است که باعث اتلاف وقت و آزار کاربران می شود . البته این تنها مشکلی نیست که در این سایت ها دیده می شود. بیشتر این رسانه ها مقبولیت قضایی ندارند و به همین دلیل دانلود آثار از آن ها نمی تواند مشمول قوانین اینترنت نیم بها شود .

از طرفی دیگر، بیشتر سایت های یاد شده تنها به یک یا دو کیفیت از اثر مورد نظر بسنده کرده اند . این موضوع در حالی است که در مووی لند تمام این مشکلات رفع شده است .

این رسانه دارای نماد های مختلف از مراجع قانونی است و به همین جهت دانلود آثار مختلف و به ویژه فیلم و سریال ایرانی از آن، مشمول تعرفه ی نیم بها می شود.

این موضوع باعث می شود تا کاربران متحمل هزینه های کمتری شوند. از طرفی دیگر این رسانه هیچ گونه تبلیغات آزار دهنده ای ندارد و برای کلیه ی آثار هم کیفیت های متفاوتی عرضه شده است . این موضوع باعث می شود تا دانلود آثار از آن بسیار ساده تر و راحت تر باشد . لذا اگر شما هم به دنبال یک رسانه ی معتبر برای دانلود فیلم هستید می توانید هم اکنون به مووی لند مراجعه فرمایید .

دانلود سریال ایرانی با لینک مستقیم

سریال های ایرانی در چند سال اخیر محبوبیت بالایی را در بین آحاد جامعه کسب کرده اند . این دسته از تولیدات می توانند برای مدت زمان بیشتری افراد را به خود سرگرم نمایند . از طرفی دیگر هزینه ی آن ها در مقایسه با لذت تماشایشان بسیار ناچیز است .

همین موضوع سبب شده تا این روزها  سریال های ایرانی هم پا به پای سریال های خارجی پیش بروند و بتوانند در بین ایرانیان جای خود را باز نمایند . البته دانلود این دسته از تولیدات هم خالی از مشکل نیست. رسانه های فعال در این حوزه، علاوه بر مشکلات یاد شده، تاخیر زیادی در ارائه ی قسمت های جدید این آثار دارند . عموماً سریال ها به صورت فصل به فصل و یا قسمت به قسمت منتشر می شوند .

اما رسانه های موجود هر بخش جدید را با تاخیر زیاد بر روی وبسایت خود قرار می دهند . این موضوع باعث می شود تا کاربران نتوانند با پای سایرین به تماشای این آثار بنشینند. از طرفی دیگر بیشتر این رسانه ها، فایل های دانلود را بر روی سرور های مختلف قرار می دهند .

این موضوع باعث می شود تا کاربران برای دانلود یک اثر چندین سایت و یا سرور مختلف را بررسی نمایند . این موضوع در حالی است که در مووی لند تمامی این مشکلات به شیو ای اصولی برطرف شده است. این رسانه کلیه ی قسمت ها و فصل های جدید یک سریال را با فاصله ی اندکی از انتشار آن بر روی سایت خود قرار می دهد . از طرفی دیگر کلیه ی آثار با لینک مستقیم ارائه می شود و افراد تنها با یک کلیک می توانند اثر دلخواه خود را دانلود نمایند . این فاکتور از دیگر نقاط قوت این رسانه به حساب می آید . لذا اگر شما هم به دنبال دانلود سریال ایرانی هستید، می توانید هم اکنون به رسانه ی مووی لند مراجعه فرمایید .

دانلود فیلم ایرانی رایگان

فیلم های ایرانی را می توان جزو بهترین و البته ایده آل ترین گزینه ها برای خانواده های ایرانی دانست . این دسته از تولیدات، بر اساس شرایط فرهنگی و البته سبک زندگی ایرانیان ساخته شده اند و به همین جهت می توانند سریع تر با ذهن آنان انس بگیرند. این موضوع باعث شده تا بخش زیادی از ایرانیان از طرفداران این دسته از آثار باشند. البته این طرفداری هم مشکلات خاص خود را به همراه دارد . غالباً نمی توان رسانه ای را پیدا کرد که آرشیو کافی و مناسب از فیلم های ایرانی داشته باشد.

از طرفی رسانه های موجود هم دسته بندی اصولی ندارند و همین مورد سبب می شود تا کاربران نتوانند اثر دلخواه خود را ساده تر دانلود نمایند . این موضوع در حالی است که رسانه ی مووی لند این فاکتور را به نقطه قوت خود بدل کرده است . این رسانه دارای هزاران فیلم و سریال است که همگی در دسته های منظم و اصولی قرار گرفته اند . این موضوع باعث شده تا افرادی که در پی دانلود فیلم ایرانی هستند، این رسانه را در لیست اولویت های خود قرار دهند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز