خبرگزاری کار ایران

با تمدید قرارداد همکاری مشترک با انجمن اهدای عضو ایرانیان

بیمه دی حامی جانبخش ماند؛ اشاعه فرهنگ اهدا عضو با «یکی بود، هنوزم هست»

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۷۸۵

بیمه دی قرارداد همکاری خود با انجمن اهدای عضو ایرانیان را تمدید کرد تا یک سال دیگر حامی «جانبخش‌»ها و فرهنگ اهدای عضو بماند.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه دی، آیین تمدید همکاری بیمه دی و انجمن اهدای عضو ایرانیان با حضور مدیرعامل بیمه دی و مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان انجام شد.

مسئولیت اجتماعی یکی از رکن‌های برندهای تجاری

مهندس محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی با اشاره به اهمیت اهدای عضو، گفت: یکی از رکن‌های اصلی شرکت‌ها و برندهای تجاری برتر در دنیا، مسئولیت‌های اجتماعی است. ما انجمن اهدای عضو ایرانیان را انتخاب کردیم تا علاوه بر اشاعه فرهنگ اهدای عضو بتوانیم، خانواده اهدا کنندگان عضو را تحت حمایت خود قرار دهیم. به نظرم یکی از وظایف اصلی شرکت های بیمه، توجه به اینگونه حمایت هاست.

بیمه دی حامی جانبخش ماند؛ اشاعه فرهنگ اهدا عضو با «یکی بود، هنوزم هست»

حمایت بیمه دی از خانواده اهدا کنندگان عضو

مهندس کشاورز بیان کرد: واژه «جانبخش» پیشنهاد تیم خلاق بیمه دی بود و خوشحالیم که این شرکت در فرهنگ‌سازی اهدای عضو و عمومی شدن این واژه در کشور، موثر بوده است.

وی افزود: بیمه دی حمایتش از خانواده‌های جانبخش را در قالب بیمه‌‌نامه‌ها و رفع نیازهایی که دارند، شروع کرده است. بسیار خرسندیم که در ایجاد جانبخش و اشاعه فرهنگ آن در کشور نقش داشته‌ایم.

بیمه دی حامی جانبخش ماند؛ اشاعه فرهنگ اهدا عضو با «یکی بود، هنوزم هست»

رضایت انجمن اهدای عضو از همکاری با بیمه دی

دکتر کتایون نجفی زاده مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان نیز در این آیین گفت: سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای با بیمه دی امضاء شد و خوشحالیم که هم‌‌اکنون این همکاری تمدید می‌شود. در این مدت زمان قرارداد هر دو طرف از همکاری راضی هستیم.

دکتر نجفی زاده درباره این که چه افرادی بیشتر در معرض خطر مرگ مغزی هستند، بیان کرد: عابرین پیاده، کارگران ساختمانی و بطور کلی افرادی که در معرض خطر هستند، به خطر مرگ مغزی نزدیک‌ترند.

۸۰ درصد مرگ‌های مغزی برای اقشار ضعیف جامعه

مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان اشاره کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که ۸۰ درصد افرادی که در تهران مرگ مغزی شده‌اند از اقشار ضعیف جامعه و ۶۰ درصد نیز نان‌آور خانواده هستند.

دکتر نجفی زاده در مورد اینکه خانواده افرادی که اهدای عضو می‌کنند چه انتظارات و درخواست‌هایی دارند، توضیح داد: یکی از درخواست های خانواده‌های اهداکنندگان عضو، بیمه‌های درمانی است که به شدت با آن مشکل دارند. یکی از بخش‌های تفاهم‌نامه همکاری با بیمه دی در سال اول بیمه درمان تکمیلی بود که به خانواده‌های اهداکنندگان عضو ارائه شد.

مشکل ۲۰ ساله انجمن اهدای عضو با حضور بیمه دی حل شد

دکتر امید قبادی قائم مقام مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان نیز در مورد همکاری با بیمه دی اعلام کرد: ما در ۲۰ سال گذشته نتوانستیم برای تامین پوشش بیمه خانواده‌های اهداکنندگان عضو با بیمه‌ها به توافق برسیم و در این بخش مشکلات زیادی داشتیم، اما یک سال و نیم است که این دغدغه ما با حضور بیمه دی برطرف شده است.

دکتر قبادی اضافه کرد: بیمه دی آمده است که درد و رنج‌ خانواده‌های اهداکنندگان را کاهش دهد. بزرگترین دستاورد ما در این همکاری افزایش ۸۰ درصدی پوشش‌ها در تفاهم‌نامه جدید است. خدا را شاکریم که بیمه دی با این نیت که سال به سال مشکلات افراد بیشتری را کاهش داده و پوشش بیمه‌ای بیشتری ارائه دهد، به میدان آمده است.

«یکی بود، هنوزم هست...» بیان‌‌گر مفهوم واقعی اهدای عضو

قائم مقام مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان، در مورد کار فرهنگی بیمه دی در زمینه حمایت و اشاعه فرهنگ اهدا بیان کرد: کار فرهنگی بیمه دی ما را شگفت زده کرده است. جمله «یکی بود، هنوزم هست...» بسیار تاثیرگذار و شگفت انگیز است. به نظرم این جمله مفهوم فرهنگ اهدا را به درستی بیان می‌کند. از اتاق فکری که این جمله تأثیر گذار را در کنار کلمه جانبخش برای حمایت از فرهنگ اهدا انتخاب کرده، بسیار سپاسگزارم.

حسن قلندری معاون امور مشتریان و توسعه بازار شرکت بیمه دی نیز گفت: بیمه دی در دو بخش در خدمت انجمن اهدای عضو ایرانیان بوده که اولین بخش این همکاری، پوشش‌های بیمه‌ای و دومین بخش، کمک به فرهنگ‌سازی اهدای عضو در کشور است.

معاون امور مشتریان و توسعه بازار بیمه دی در مورد کمپین ۳۶۰ درجه این شرکت برای فرهنگ‌سازی «جانبخش» و حمایت از اهداکنندگان عضو گفت: با شروع این طرح در روزهای آینده، مزایای خوبی از جمله پوشش بیمه‌ای خودرو، درمان انفرادی و خانواده، عمر، آتش‌سوزی و مسئولیت برای دارندگان کارت اهدای عضو ارائه خواهد شد.

‌ارائه بیمه جانبخش با مجوز بیمه مرکزی

قلندری اشاره کرد: بیمه‌ جانبخش با مجوز بیمه مرکزی در بیمه دی به بهره برداری رسیده است تا در صورت مرگ مغزی افراد، هزینه‌ای بابت جبران به خانواده‌های آن اعطا ‌شود. ما در بیمه دی با افتخار مسئولیت اجتماعی خود را به جامعه اعلام می‌کنیم و بسیار خوشحالیم که در کنار انجمن اهدای عضو ایرانیان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز