خبرگزاری کار ایران

حمل بار و ارسال اثاثیه منزل از ایران به شهرهای مختلف ترکیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۵۸۰

در سال های اخیر کشور ترکیه به عنوان مقصد اصلی بسیاری از ایرانیان شناخته شده است.ترکیه به دلیل همسایگی با ایران و فرهنگ تقریبا مشابه و همین طور رونق داشتن کسب و کار و تجارت در این کشور،می تواند مسیری رو به پیشرفت برای تجار و مردم عادی که علاقه به مهاجرت دارند را ایجاد کند. از این رو مهم ترین مساله برای آغاز تجارت و یا مهاجرت حمل بار به ترکیه می باشد.

بسته بندی بار برای ارسال به ترکیه ، بیمه کالا و صدور بارنامه ترکیه و کنترل کیفی باربری ، تهیه وسایل نقلیه مناسب برای حمل بار در سریع ‌ترین زمان و به شکل ایمن و انتخاب روش‌ حمل‌ و نقل از وظایف باربری ترکیه می باشد.

برای ارسال بار به ترکیه روش های متعددی وجود دارد و همین طور باید از اصوال و قوانین خاصی رعایت کنید که در این مقاله سعی داریم شما را با این جزییات آشنا کنیم.

روش های حمل بار به ترکیه

به طور کلی حمل بار به ترکیه به دو شیوه زمینی و هوایی صورت می گیرد. در حمل زمینی بار به ترکیه، از کامیون های ترانزیت و ماشین های مسقف باربری استفاده می شود. به طور کل حمل و نقل زمینی یکی از روش های قدیمی حمل بار است که از لحاظ قیمت و سرعت ارسال بار بسیار مناسب است. در حال حاضر بخش عمده ای از حمل و نقل کالاها در جهان از مسیر جاده ای انجام م شود . باربری ترکیه جهت رفع نیازهای مشتریانی که از حمل زمینی کالا و ترانزیت، استفاده می کنند خدمات مختلفی را ارائه می کند.

در روش هوایی به وسیله ها هواپیماهای باربری و یا مسافربری حمل بار صورت می گیرد . باید به این نکته توجه داشته باشید که حمل بار با هواپیما از لحاظ هزینه بسیار متفاوت از حمل زمینی بار است و در زمینه حجم بار و نوع بار نیز باید نکاتی را رعایت نمایید. به طور مثال حمل یخچال با هواپیما تنها در صورت خالی کردن گاز داخل یخچال، امکان پذیر است. این مورد تنها مثالی کوچک برای حمل بار با هواپیما بود. اگر قصد ارسال هوایی بارهای خود را دارید حتما باید در مورد نوع بار ، حجم و سایر مسائل با مشاوران باربری مشورت نمایید.

مزیت ارسال زمینی بار به ترکیه

همان طور که می دانید ترکیه در غرب کشور ما قرار دارد و به دلیل این همسایگی ،حمل زمینی بار هزینه کمتری نسبت به حمل هوایی دارد.در نتیجه بیشتر افراد ترجیح می دهند که کار ارسال بار خود به ترکیه را از طریق زمینی انجام دهند که تا حدودی منطقی است. علاوه بر مورد یاد شده دلایل متعددی دیگری نیز برای این انتخاب وجود دارد که تعدادی از آن ها را برای شما شرح می دهیم:

  •  نیاز به سرمایه گذاری کمتر یا همان نرخ کرایه کمتر تر حمل زمینی بار
  • امکان حمل درب به درب. یعنی بار شما دقیقا در محل مبدا بار زده میشود و در مقصد تحویل شما می شود.
  • سرعت جابجایی.اگر بخواهید به سرعت بار خود را ارسال کنید روش زمینی بهترین گزینه می باشد و دیگر معطلی های حمل بار با روش های دیگر را نخواهید داشت.
  • دقت عمل و ایجاد صدمه کمتر به بارهای شما
  • پیچیدگی کمتر بسته بندی نسبت به سایر روش ها در نتیجه صرفه جویی بیشتر در ارسال بار

علاوه بر روش های فوق ارسال بار بین المللی از لحاظ نوع فرستنده، شخص حقیقی یا حقوقی، شخص تاجر یا فرد معمولی (که قصد ارسال لوازم منزل خود را دارد) نیز دارای دسته بندی زیر می باشد:

حمل به روش کارگو

در این روش حمل و بسته بندی بار برای تجار و یا افراد حقوقی صورت می گیرد. خدمات کارگو شامل طیف وسیعی از انواع کالاها و اجناس می شود. از حیوانات زنده تا قطعات خودرو و یا از کتاب و لوازم تحریر تا لوازم ساختمانی و... بطور خلاصه هر کالا و جنسی که در بازار مشاهده می کنید.

حمل به روش فریت بار

خدمات بسته بندی و ارسال بار به خارج از کشور برای افراد حقیقی که قصد ارسال وسایل و اثاثیه منزل را به کشورهای دیگر دارند. 

در این روش تنها امکان ارسال لوازم منزل امکان پذیر است.برای ارسال به این روش باید از چند روز قبل بسته بندی انجام شود و هماهنگی های لازم صورت گیرد.

هزینه ارسال بار به ترکیه

حمل بار و ارسال اثاثیه منزل از ایران به شهرهای مختلف ترکیه

هزینه حمل بار به شهرهای ترکیه به عوامل متعددی بستگی دارد.این عوامل شامل حجم بار، نوع بار، میزان مسافت طی شده برای تحویل بار می باشد.

هر چقدر بار ارسالی دارای ظرافت و ارزش بالاتری باشد در نتیجه نیاز به بسته بندی حرفه ای تر و دقت حمل بیشتر دارد که این امر موجب افزایش نرخ کرایه خواهد شد.

از عوام دیگر تعیین کننده نرخ حمل بار به ترکیه نوع حمل و نقل است. همان طور که اشاره شد حمل زمینی بار دارای هزینه بسیار کمتر نسبت به سایر روش ها می باشد.

برای اعلام دقیق هزینه حمل اثاثیه به ترکیه، کارشناسان باربری به صورت رایگان به بازدید وکارشناسی اثاثیه در محل برای ارسال به ترکیه می پردازند و پس از برآورد مقدار بار، هزینه را به شما اعلام می کنند. اگر امکان ارسال کارشناس برای برآورد هزینه وجود نداشته باشد، می توانید با ارسال تصاویر مختلف از اثاثیه ی و اعلام وزن حدودی وسایل ، یک برآورد کلی از هزینه حمل اثاثیه منزل خود به ترکیه انجام دهید.

ارسال بار به شهرهای مختلف ترکیه

مسافران هیچ منعی برای ارسال لوازم و وسایل شخصی و خرده بار منزل خود به کشور ترکیه ندارند.باربری ترکیه امکان ارسال بار از تمام نقاط ایران به تمام شهرهای ترکیه را فراهم آورده است. اما نکته ای که باید به آن توجه نمایید این است که هزینه حمل بار از تهران به ترکیه نسبت به سایر شهرستان ها ارزان تر است و دلیل این امر هم آن است که پس از انجام کارهای گمرک، ارسال بار از تهران انجام می شود.رایج ترین ماشین هایی که برای ارسال بار بین المللی مورد استفاده قرار می گیرند، ترانزیت مسقف است. ترانزیت مسقف دارای کیفیت و تجهیزات خوبی است و یکی از اولین انتخاب ها برای ارسال زمینی بار به شمار می رود.

همان طور که گفته شد در باربری ترکیه امکان ارسال بار به تمام شهرهای ترکیه امکان پذیر است.از جمله این شهرها می توان به ارسال بار به استانبول ،ازمیر،وان،آنتالیا و.... اشاره کرد. 

مدت زمان ارسال بار به ترکیه

زمان ارسال بار به شهرهای ترکیه متفاوت است اما معمولا بین پنج تا هفت روز زمان می برد.اگر بار بصورت فول کانتینر باشد معمولا 5 روز و اگر بصورت گروپاژ باشد،بین 7 تا 10 روز به طول می انجامد.

نکته:کانتینر 20 فوت امکان بارگیری تا 35 مترمکعب را دارد و کانتینر 40 فوت تا 70 مترمکعب.حال اگر بارهای شما کل فضای یک کانتینر را پرکند بار شما بصورت فول کانتنر ارسال می شود.اما اگر بار شما بصورت خرده بار است،شرکت‌های بازرگانی از این موقعیت استفاده می‌کنند و چندین بار را جمع کرده و به صورت همزمان ارسال می‌کنند.که به این روش ارسال بار گروپاژ می گویند.از معایب گروپاژ زمان طولانی تر برای حمل و از مزایای آن پایین آمدن هزینه حمل و تقسیم شدن کرایه بین صاحبان بار است.

بسته بندی لوازم برای ارسال به ترکیه

حمل بار و ارسال اثاثیه منزل از ایران به شهرهای مختلف ترکیه

از آنجایی که برای حمل بار از ایران به ترکیه باید مسیر طولانی طی شود و در این راه طولانی ممکن است لغزش هایی ایجاد شود، بنابراین بسته بندی لوازم از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید کار بسته بندی بسیار اصولی و با تجهزات مناسب انجام شود.

اهمیت بسته بندی بسیار زیاد است به طوری که حتی کیفیت بعضی از کالاها را تحت تاثیر قرار می دهد.کالاهایی که بسته بندی اصولی داشته باشند در هنگام جا به جایی و حمل و نقل از خطر آسیب دیدگی مصون می مانند.

تیم بسته بندی ما در باربری ترکیه به تمامی روش های بسته بندی ازجمله روش های استرچ رپ و بابل رپ که از روش های معروف بسته بندی می باشند مسلط هستند و کار بسته بندی را بهترین نحو ممکن برای شما انجام خواهند داد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که هزینه بسته بندی بار برای ارسال به ترکیه با هزینه حمل بار بصورت جداگانه محاسبه خواهد شد.

برای خرید انواع کارتن و لوازم بسته بندی میتوانید به وب سایت فردین تجارت مراجعه کنید

برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128443695 آقای فردین مرادی تماس بگیرید

و یا به وب سایت تخصصی باربری ترکیه به آدرس https://tehranbar-turkey.ir مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری به دست آورید

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز