خبرگزاری کار ایران

سریع ترین روش سفارش تلفن اینترنتی در دفتر شما

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۵۷۸

تلفن اینترنتی امکانات بهتری را نسبت به تلفن معمولی ثابت به افراد مختلف به خصوص صاحبان مشاغل داده و راهگشای بسیاری از مسائل در کسب و کارهای مختلف است.

پیشرفت تکنولوژی در دو دهه گذشته منجر به تغییر شیوه زیست شده است. چنین تغییری بر روی بسیاری از مشاغل که نیاز به ارتباط با مشتری و یا سایر افراد را دارد نیز تاثیر گذاشته است. تا قبل از ورود اینترنت در زندگی ما انسان‌ها، ارتباط معمولا از خطوط تلفن صورت می‌گرفت، اما با ورود اینترنت به زندگی روزمره، ارتباط نیز شکلی دیگر به خود گرفت و بیشتر با استفاده از اینترنت صورت می‌گیرد. اکنون استفاده از اینترنت در گوشی‌های همراه و برقراری تماس تلفنی از طریق این دستگاه‌ها امری رایج است و این امر در تلفن‌هایی با خط ثابت و غیر از خط موبایل نیز اتفاق می‌افتد. بسیاری از افرادی که نیاز به خطی ثابت اما مستقر بر روی بستر اینترنت دارند از این تکنولوژی استفاده می‌کنند. تلفن اینترنتی امکانات بهتری را نسبت به تلفن معمولی ثابت به افراد مختلف به خصوص صاحبان مشاغل داده و راهگشای بسیاری از مسائل در کسب و کارهای مختلف است.

تلفن ثابت اینترنتی چیست؟

تلفن ثابت اینترنتی یا   SIP Trunk خطی ثابت است که با استفاده از فناوری ویپ voip  و بر روی بستر شبکه اینترنت یا IP به شما امکان تماس تلفنی می‌دهد. تلفن اینترنتی در نوع عملکرد تفاوتی با تلفن معمولی ندارد و هر دو قابلیت ایجاد تماس را دارند، اما تلفن اینترنتی ویژگی و مزایای متفاوتی نسبت به تلفن معمولی دارد. به بیان دیگر می‌توان تفاوت میان تلفن معمولی و اینترنتی را در نحوه اتصال تماس نیز دانست؛ همانگونه که تماس در تلفن معمولی با استفاده از سیم‌های مسی برقرار می‌شود، ارتباط در تلفن‌های اینترنتی نیز بر اساس اینترنت انجام می‌شود و نیازی به سیم‌کشی در این نوع تلفن نیست. برای استفاده از تلفن‌های اینترنتی دیگر نیازی به نصب تجهیزات مربوط به تلفن نیست و به راحتی می‌توانید آن را در هر جایی از کشور که باشید و با پیش شماره هر شهری، حتی شهری که در آن سکونت ندارید نیز خریداری کنید. تلفن اینترنتی علاوه بر این موضوع مزایای بسیار دیگری نیز دارد که موجب شده افراد بسیاری از مشاغل مختلف به دنبال خرید آن باشند؛ از این رو برای خرید آسان‌تر تلفن اینترنتی می‌توانید انجام این کار را از  کارشناسان مرکز تماس "دفتر شما" بخواهید.

ویژگی و امکانات تلفن اینترنتی

تلفن اینترنتی مزیت‌ها و امکانات در مقایسه با تلفن معمولی بسیاری دارد. تلفن اینترنتی به واسطه امکاناتی که دارد برای بسیاری از مشاغل مانند کسانی که تجارت در سطح وسیع و بین‌المللی دارند ، مناسب است. مزیت اصلی این نوع تلفن راه اندازی سریع، آسان و ارزان آن است. سیستم تلفنی VoIP با استفاده از اینترنت کار می‌کند و از این رو هزینه برقراری ارتباط تلفنی از این طریق بسیار ارزان‌تر از تلفن معمولی است. همچنین تلفن اینترنتی نیازی به خریداری و نصب سخت‌افزار خاصی را ندارد و این موضوع سرعت در راه‌اندازی تلفن را بالا و هزینه را پایین میاورد.

امکان دیگری که تلفن اینترنتی در اختیار شما قرار می‌دهد، قابلیت پویایی و انتقال تماس از هر جایی است. با داشتن خط تلفن اینترنتی شما می‌توانید از هر مکانی تماس خود را برقرار کنید. چنین امکانی یک سانترال مجازی را ایجاد می‌کند که به راحتی در اختیار یک شرکت با چندین کارمند در مکان‌های مختلف قرار می‌گیرد.

امکانات دیگری مانند داشتن منشی گویا، امکان تنظیم ساعت اداری، دریافت فکس و استفاده بر روی سیستم‌های مختلف( سانترال تلفن ویپ، موبایل، تبلت، لپ تاپ و تلفن‌های تحت وب) برای کسانی که نیازی با استخدام منشی ندارند نیز بسیار کارآمد است. چنین امکاناتی بسیاری از مشاغل را بی‌ناز از استخدام منشی می‌کند و همچنین به دلیل نبود نبود نیرو کار انسانی، خطای انسانی نیز کمتر شده و دقت در انتقال کارهای اداری بالاتر می‌رود.    

سریع ترین روش سفارش تلفن اینترنتی در دفتر شما

دیگر امکانات تلفن اینترنتی شامل مواردی مانند: مالکیت قطعی تلفن به نام خریدار، انتخاب شماره دلخواه، ارایه خط با شماره کد استان و شهر، امکان برقراری تماس همزمان دو طرفه، برقراری تماس از هر نقطه در جهان، تعریف تماس‌های داخلی نامحدود، دایورت هوشمند تماس به موبایل و یا تلفن معمولی، برقراری تماس با خط تلفن معمولی، صف تماس و تنظیم نوبت برقراری تماس‌ها و قابلیت استفاده از تمامی اینترنت‌ها.

تلفن اینترنتی، بهترین گزینه برای مشاغل

بسیاری از کسب و کارها و به خصوص مشاغلی که مرتبط به امور تجاری و بین‌الملل هستند نیاز بسیاری به خطوط تلفن در دسترس و آزاد دارند. استفاده از تلفن اینترنتی با توجه به مزایا و امکانات گفته شده، شرایط مناسبی را برای رفع نیازهای ارتباطی مشاغل مختلف ایجاد می‌کند. تلفن اینترنتی گزینه خوبی برای مشاغل نوپا است تا میزان هزینه‌ها در ابتدا کار کمتر شود؛ همچنین در سایر شغل‌ها مانند، انواع استارت آپ‌های اینترنتی که نیاز به برقراری ارتباط با مخاطب است و یا شرکت‌هایی که دارای کارمندهای دورکار است و دسترسی به یک شماره تلفن ثابت مشکل است، در تمامی این موارد تلفن اینترنتی تمامی نیازهای ارتباطی را برطرف کرده و با مزایایی که دارد، امکانات بهتر و بیشتری را در اختیار صاحبان مشاغل قرار می‌دهد.

سریع‌ترین روش سفارش تلفن اینترنتی از دفتر شما H2

دسترسی و خرید تلفن‌های اینترنتی کار دشواری نیست، اما برای تسهیل دریافت این نوع تلفن بهتر است از خدمات شرکت "دفتر شما" استفاده کنید. دفتر شما با سابقه ارائه بهترین خدمات در این حوزه به بسیاری از شرکت‌ها و کسب کارها و به عنوان اولین مرکز تلفن ابری، می‌تواند بهترین شرایط را برای دریافت تلفن اینترنتی برای شما ایجاد کند. برای دریافت تلفن اینترنتی از "دفتر شما" تنها کافیست به وب سایت مراجعه کرده و از طریق منو خدمات گزینه سرویس تلفن گویا را انتخاب کنید. در این قسمت صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که در آن بسته‌های تلفن به صورت سه ماه، شش ماهه و  یکساله را می‌توانید بر اساس نیاز و حجم مصرفی‌تان انتخاب کنید. پس از آشنایی و انتخاب بسته تلفن، مشخصات خود را وارد کرده و یک خط تلفن با سر شماره 2(تهران) انتخاب کرده و مراحل خریداری آن را انجام دهید. پس از خرید خط تلفنی، مالکیت آن به نام شما درآمده و می‌توایند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وارد پورتال شوید و از تلفن اینترنتی خود استفاده کنید. اگر می‌خواهید تلفن اینترنتی با سرشماره 9 خریداری کنید تنها نیاز است بعد از ورود به پورتال با استفاده از منوی بالایی وارد قسمت خرید خط شده و خط دلخواه خود را انتخاب کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز