خبرگزاری کار ایران

رویه کوبی مبل صفر تا صد / هزینه روکوبی مبل و نمونه کاری شگفت انگیز

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۲۸۶

رویه کوبی مبل یکی از مهم‌ترین مراحل ساخت و یا تعمیرات مبلمان به شمار می‌رود. در واقع در این مرحله است که مبل‌های شما ظاهر جدیدی پیدا می‌کنند و مشکلاتی که پیش از این داشته‌اند، برطرف می‌شود. در این مقاله قصد داریم توضیحات جامعی در مورد فرآیند روکوبی مبل ارائه دهیم.

رویه کوبی مبل

رویه کوبی مبل یکی از مهم‌ترین مراحل ساخت و یا تعمیرات مبلمان به شمار می‌رود. در واقع در این مرحله است که مبل‌های شما ظاهر جدیدی پیدا می‌کنند و مشکلاتی که پیش از این داشته‌اند، برطرف می‌شود. در این مقاله قصد داریم توضیحات جامعی در مورد فرآیند روکوبی مبل ارائه دهیم. سپس بهترین خدمات در این زمینه که توسط مجموعه خانه شیک ارائه می‌شود را بررسی خواهیم کرد.

رویه کوبی مبلمان چگونه است؟

این فرآیند مراحل مختلفی دارد که وابسته به نیاز مبل‌ها انجام می‌شوند. به عنوان مثال برخی از مبل‌ها تنها به تعویض پارچه نیاز دارند. اما برخی دیگر به دلیل طول عمر زیاد و مشکلات بیشتری که دارند، باید به شکل گسترده‌تر تعمیر شوند. به طور کلی خدماتی که در فرآیند رویه کوبی مبل ارائه می‌شود، عبارت است از؛

  • پر کردن کلاف مبلمان.
  • تعویض فوم‌های مبل.
  • تعویض پارچه مبل.
  • تعویض فنرها.

به طور کلی در این فرآیند هر آنچه به جز اسکلت مبلمان آسیب دیده باشد، تعویض یا تعمیر می‌شود. این موضوع در نهایت باعث می‌شود که مبلمان راحتی و شکل ابتدایی خود را به دست آورد و همچنین ظاهری زیباتر و جدید پیدا کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد فرایند رویه کوبی مبلمان می‌توانید مقاله زبان اصلی موجود در لینک را مطالعه کنید.

بهترین رویه کوبی مبل کیست؟

با وجود اینکه مراحل رویه کوبی مبلمان در انواع مختلف مبل‌ها شبیه به یکدیگر است؛ اما روند کار آن‌ها در جزئیات باهم تفاوت دارد. به عنوان مثال این کار در مبلمان استیل که چوب‌های منبت کاری شده دارند، نسبت به مبلمان راحتی سخت‌تر است. به همین دلیل شما باید بهترین رویه کوبی مبل را پیدا کنید تا ظاهر مبلمان منزل یا محل کارتان به چیزی که می‌خواهید، تبدیل شود.

خانه شیک جزو بهترین مجموعه‌های فعال در تهران در حوزه تعمیرات و به ویژه روکوبی مبلمان به شمار می‌رود. برخی از مزیت‌های خدمات ارائه شده توسط این مجموعه عبارتند از؛

  • استفاده از انواع مواد اولیه نظیر چوب و پارچه با بالاترین برای تعمیرات مبلمان.
  • ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیر انواع مبلمان راحتی، استیل و... .
  • انجام فرآیند رویه کوبی در کوتاه‌ترین زمان ممکن.
  • استفاده از افراد کارشناس برای تشخیص اقداماتی که مبلمان برای نوسازی به آن نیاز دارد.
  • ارائه سایر خدمات تعمیرات مبل مانند نجاری و رنگ کاری در کنار رویه کوبی مبلمان.

قیمت روکوبی مبل چگونه محاسبه میشود؟

رویه کوبی مبل صفر تا صد / هزینه روکوبی مبل و نمونه کاری شگفت انگیز

هزینه رویه کوبی مبل

همانطور که گفته شد، روکوبی مبلمان مراحل گوناگونی دارد. همه مبل‌ها نیاز به طی کردن کل فرآیند و مراحل این کار ندارند. به همین دلیل است که هزینه رویه کوبی مبل تغییر می‌کند.

 بنابراین برای برآورد هزینه، ابتدا باید میزان تعمیرات مورد نیاز مبل را بررسی کرد. بعد از آن کارشناسان باید به مشتریان مشاوره بدهند تا بفهمند آن‌ها دقیقا چه انتظاراتی از فرآیند تعمیرات دارند.

در نهایت با توجه به این دو مورد می‌توان نیاز مشتری را شناسایی و هزینه رویه کوبی مبل را برآورد کرد. در ادامه به مهم‌ترین فاکتورهای موثر در تعیین هزینه رویه کوبی را بیان کرده‌ایم.

  • فوم‌ها و فنرهای مبل تغییر می‌کنند یا خیر.
  • تعداد مبل.
  • نوع مبل.
  • هزینه پارچه جدید انتخاب شده برای مبل.
  • میزان مهارت رویه کوب و دستمزد او. (دستمزد تکنسین این کار با توجه به نوع مبل که میزان سختی کار را تعیین می‌کند و همچنین تعداد مبل‌ها مشخص می‌شود.

رویه کوبی مبل ارزان از شایعه تا واقعیت!

احتمالا شما نیز آگهی‌هایی با عنوان‌هایی چون رویه کوبی مبل ارزان و  یا با کم‌ترین هزینه را مشاهده کرده‌اید. در برخی موارد این موضوع حقیقت ندارد و زمانی که برای تعمیرات اقدام می‌کنید، متوجه می‌شوید که هزینه‌ها تفاوتی ندارند. اما در برخی موارد هزینه کار تفاوت‌های چشمگیری نسبت به سایر مراکزی دارد.

 این موضوع نیز بدون دلیل نیست. علت آن می‌تواند استفاده از فوم‌ها، فنرها یا پارچه‌های نامرغوب باشد که در این صورت مدت کوتاهی بعد از تعمیرات، مبلمان دوباره نیاز به تعمیر خواهند داشت.

 علت بعدی حرفه‌ای نبودن تکنسین به شمار می‌رود. چرا که طبیعی است افراد حرفه‌ای دستمزد بیشتری دریافت کنند و کار باکیفیت‌تری تحویل بدهند. در صورت سپردن روکوبی مبل به افراد مبتدی، احتمالا در نهایت مبلمان شما به چیزی که می‌خواهید، تبدیل نخواهد شد.

البته این موضوع بدان معنا نیست که هرچه هزینه روکوبی مبل بیشتر باشد، خدمات بهتری در این زمینه ارائه می‌شود. بهترین مجموعه گروهی است که خدمات باکیفیت را با بهترین هزینه ارائه دهد. بنابراین لازم است علاوه بر نرخ دستمزد، به سایر فاکتورها نیز برای تشخیص کیفیت کار رویه کوب، توجه داشته باشید.

رویه کوبی مبل چیست؟

رویه کوبی مبلمان آخرین مرحله در ساخت مبلمان است. پس از آنکه اسکلت یا بدنه اصلی مبلمان حاضر شد، مرحله روکوبی آغاز می‌شود. در این مرحله کلاف مبلمان پر شده و روی آن پارچه کشیده می‌شود و به این ترتیب مبل جلوه نهایی خود را پیدا می‌کند.

رویه کوبی تأثیر زیادی در زیبایی مبلمان دارد و به همین دلیل، باید توسط فردی ماهر و کارآزموده انجام ‌‌شود. یک رویه‌کوب ماهر باید بتواند پارچه رومبلی را با ظرافت و بدون عیب و نقص، طوری روی مبل بکشد که طرح پارچه، راه‌ها و یا گل‌های پارچه نمای زیبایی بر روی کار پیدا کنند.

رویه کوبی مبل در منزل

در برخی موارد رویه کوبی فرآیند پیچیده‌ای ندارد و ممکن است بتوان این کار را در منزل انجام داد. البته برخی از افراد خودشان دست به کار می‌شوند که این موضوع نتیجه‌ای جز خرابی مبلمان به دنبال ندارد. چرا که هر چقدر هم که مبلمان طراحی ساده‌ای داشته باشد، افرادی که در این حوزه فعالیت نمی‌کنند، از جزئیات کار رویه کوبی مبل آگاه نیستند. در نتیجه بهترین انتخاب سپردن کار به یک مجموعه حرفه‌ای است.

با وجود اینکه خانه شیک، مبلمان را تحت نظارت کارشناس و با کارگران حرفه‌ای به کارگاه انتقال می‌دهد و در نهایت نیز به همین صورت به خانه باز می‌گرداند، اما تعمیرات بدون جابجایی مبل، امنیت بیشتری دارد. این موضوع باعث شده است که خانه شیک برخی از خدمات رویه کوبی خود را در منزل ارائه دهد.

نمونه کار های خانه شیک را دیدن فرمایید

رویه کوبی مبل صفر تا صد / هزینه روکوبی مبل و نمونه کاری شگفت انگیز

روکوبی مبل

در این مقاله توضیحات جامعی در مورد روند رویه کوبی مبل و انتخاب بهترین مجموعه برای این کار ارائه شد. دو ویژگی‌ مهم یک مرکز معتبر تعمیرات مبلمان، داشتن سابقه کاری طولانی مدت و نمونه کارهای حرفه‌ای است.

وجود این دو ویژگی به شما اطمینان می‌دهد که مبلمان شما دقیقا تبدیل به چیزی خواهد شد که کارشناسان وعده آن را داده‌اند. خانه شیک فعالیت خود را از سال ۱۳۶۴ آغاز کرده است و تا امروز نیز به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند. برای بررسی نمونه کارها نیز می‌توانید به سایت مراجعه کنید و تصاویر تغییرات ایجاد شده در مبل‌های مختلف را ببینید. در نهایت نیز می‌توانید به صورت آنلاین یا تلفنی درخواست رویه کوبی و تعمیرات مبلمان را ثبت کنید.

بعد از ثبت درخواست شما، همکاران ما با شما تماس می‌گیرند و زمان ملاقات شما با کارشناس را مشخص می‌کنند. کارشناس برای بررسی مبلمان، برآورد هزینه و عقد قرارداد تعمیرات به منزل شما مراجعه می‌کند و روند روکوبی مبلمان آغاز خواهد شد.

برای مشاوره و تماس با تیم خانه شیک با شماره های زیر تماس بگیرید

09102006753

02144527187

برای مشاهده نمونه کارها و نظرات مشتریان میتوانید در وبسایت خانه شیک به ادرس sofashik.com مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز