خبرگزاری کار ایران

کادوهای دوست داشتنی برای خانم‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۱۵۴

می‌توان گفت در زندگی تمامی آقایان، یک خانم وجود دارد. تمام خانم ها نیازمند دریافت عشق و احساس از طرف مقابل شان هستند.

آقایانی که همسرشان را دوست دارند بخوانند!

می توان گفت در زندگی تمامی آقایان، یک خانم وجود دارد. تمام خانم ها نیازمند دریافت عشق و احساس از طرف مقابل شان هستند.

البته زبان عشق هر زن فرق می کند، بعضی ها نیازمند توجه هستند، بعضی ها نیازمند وقت گذراندن با آنها و بعضی ها هم نیاز دارند تا با یک هدیه عشق تان را به آن ها ثابت کنید. شاید یک خانم پیاده روی با همسرش را به یک هدیه گران ترجیح دهد، بعضی ها هم دوست دارند چندساعت برای همسرشان حرف بزند و او فقط گوش کند.

دو روشی که در مثال بالا گفتیم نیاز به هیچ پول خرج کردنی ندارد، اما گاهی نیاز است برای خوشحال کردن همسرتان یک هدیه بخرید. هیچ خانمی دوست ندارد هدیه ای که می گیرید مانند هدیه های قبلی اش تکراری باشد. اگر فکر می کنید تمام ایده های هدیه دادن را اجرا کرده اید، در ادامه چند مورداز انواع هدیه را گفته ایم که می توانید هدیه هایتان را خاص تر کنید.

  • عروسک خرسی
  • زیورآلات
  • لوازم آرایشی
  • گل
  • شکلات
  • کارت پستال
  • عطر و ادکلن
  • تابلو فرش
  • باکس هدیه

عروسک خرسی

همیشه عروسک خرس محبوب ترین عروسک در بین دختران بوده و هست! فرق نمی کند چه تعداد عروسک دارد؟ یا چه روحیه ای دارد؟ اگر سن همسرتان بین 20 تا 30 است، یک عروسک خرس قرمز بزرگ به راحتی آن را خوشحال می کند. چرا عروسک خرس همیشه باعث خوشحالی است؟ زیرا عروسک های خرسی از آن دسته از اسباب بازی هایی هستند به که راحتی می توان با آن ها ارتباط برقرار کرد. آدم ها، مخصوصاً خانم ها، با عروسک خرس قرمز رنگ ارتباط بهتری نسبت به دیگر عروسک های شان می گیرند. همچنین زمانی که شما در کنار همسرتان یا عشق تان نیستید، او با نگاه کردن به آن یاد شما می افتد و از این طریق می توانید جایگاه خود را در ذهن و قلب او محکم تر کنید.

با یک سرچ ساده با کلمه "عروسک خرس بزرگ" در گوگل سایت هایی زیادی مانند آبنبات https://abnabat.com وجود دارد که انواع خرس عروسکی در آن وجود دارد.

زیورآلات

کدام خانم را می شناسید از طلا و جواهرات دوست نداشته؟ قطعاً هیچکس! خرید زیورآلات برای یک زن باعث بالارفتن شخصیتش نیز می شود. این راه هم بدانید اگر جواهراتی مثل طلا و نقره بخرید در واقع علاوه بر هدیه، سرمایه گذاری نیز کرده اید. زیرا قیمت جواهر روز به روز بالاتر می رود. اما اگر بودجه تان برای این کار محدود است می توانید از ست های ارازن استفاده کنید. معمولاً قیمت ست های بدل کمتر از یک میلیون تومان است. 

لوازم آرایشی

می توان گفت اکثر خانم ها به لوازم آرایشی نیاز دارند، اما بعضی از آن ها هستند که شاید هرچندماه یا چندسال یک بار به مناسبت یک رویداد آرایش کنند و یا حتی فقط در منزل برای همسرشان آرایش می کنند. معمولاً با هزینه ای حدود پانصد هزار تومان می توان یک کیف لوازم آرایشی تهیه کرد، اما چون با این هزینه نمی توان ست کامل لوازم آرایشی اصل را تهیه کرد، دو راه می ماند. یا فقط یکی از لوازم ست آرایشی، اما برند و با کیفیت را انتخاب کنید، یا تمام ست را برند بخرید.

گل

و اما گل! گل ساده ترین، رایج ترین و خودمانی ترین هدیه است که می توان داد؛ حتی اگر مناسبتی در کار نباشد. معمولاً هرکس هدیه ای می خرد، گل چاشنی آن است و همیشه می توان آن را در لا به لای کادوهای دیگر پیدا کرد. گل شاید قیمت زیادی نداشته باشد اما چون تاثیرگذاری مثبتی دارد، می توانید هر چند روز یکبار گلی را به همسرتان هدیه دهید. گل با رایحه ای که دارد فضایی خاص را به وجود می آورد و برعکس تمام کادوهای دیگر که مصنوعی هستند، یک کادوی طبیعی و جان‌دار است. اگر قصد داشتید بدون مناسبت هدیه بدهید، بهترین هدیه یک شاخه گل رز قرمز است؛ اما اگر قصد دارید به مناسب یک رویداد (مانند ولنتاین، روز زن، عید نوروز، جشن فارغ التحصیلی و ...) هدیه دهید، حتماً از دسته گل های تزیین شده استفاده کنید.

کادوهای دوست داشتنی برای خانم‌ها

شکلات

همیشه بخش خوشمزه یک کادو، شکلات های کاکائویی هستند! شاید چندسال پیش دادن شکلات به عنوان کاد زیاد جالب نبود، آن هم به دلیل فله ای بودنش. اما امروز انواع و اقسام شکلات را می توانید در بسته بندی های مختلف، حتی بسته بندی برای مناسبت های مختلف در فروشگاه ها پیدا کنید. اگر قصد کادو دادن شکلات را دارید، می توان آن را با یک ربان قرمز رنگ تزیین کنید و یک شاخه گل را روی آن بچسبانید. بعضی از بسته بندی های شکلات ها بسیار ساده هستند، سعی کنید از باکس های شکلاتی با طراحی های خاص و حرفه ای استفاده کنید.

کارت پستال

یک هدیه با کلاس ولی تاریخ گذشته. کارت پستال را شاید بتوان نوستالوژی ترین هدیه دانست. کارت پستال ها ارزان ترین نوع هدیه هستند اما هیچگاه جذابیت خود را از دست نداده اند. فرض کنید طرف تان کاغذی را باز می کند که چند جمله عاشقانه از صمیم قلب تان روی آن نوشته شده. شما جای او بودید چه حسی داشتید؟ نکته ای که می توان کارت پستال را جذاب کند یا جذابیتش را از بین ببرد، تکراری بود آن است. اگر مانند همه یک کارت پستال از مغازه تهیه کنید، علاوه بر اینکه هیچ جذابیتی ندارد، بلکه بسیار بی کلاسی است. بهتر است یک کارت پستال خالی تهیه کنید و یک طرح اختصاصی روی آن پیاده کنید. مثلا یک خطاط با خط نستعلیق جمله ای عاشقانه روی آن بنویسد.

عطر و ادکلن

برای خرید عطر و ادکلن حتماً می بایست سلیقه طرف را بدانید. چه رایحه ای دوست دارد؟ گرم؟ سرد؟ خنک؟ تند؟ یا ...؟ اگر اشتباه خرید کنید نه تنها او را خوشحال نکرده اید، بلکه هیچگاه از آن استفاده هم نمی کند (مگر برای دلخوشی شما). به دو  صورت می توانید عطر تهیه کنید و به دو صورت می توانید هدیه دهید. می توانید عطرهای خود را با شیشه های پلاستیکی تهیه کنید که بهترین راه این است اصلا نخرید! اما در روش دوم می توانید عطر خود را در شیشه های زیبا و رنگی تهیه کنید. در روش اول هدیه دادن می توانید آن را درون یک جعبه قرار دهید و در روش دوم که بسیار شیک و خاص تر است می توانید از باکس های مخصوص استفاده کنید. به عنوان مثال آن را در در یک باکس گل، زیر گل ها قرار دهید.

تابلو فرش

معمولاً تابلو فرش ها به خودی خود جذاب نیستند. اما اگر عکس خودتان روی آن چاپ شده باشد چطور؟ یا اگر یک بیت از شعر مورد علاقه تان باشد؟ و یا حتی یکی از عکس های دونفره تان که با نگاه کردنش حس و حال تان خوب می شود چطور؟ تابلو فرش می تواند یک هدیه ماندگار برای سال های طولانی باشد. حتی می توانید آن را در اتاقی نصب کنید که در معرض دید مهمان ها نیز باشد. بهتر است چاپ روی تابلو فرش را سفارش دهید و آن را به صورت پستی دریافت کنید. این می تواند یک سوپرایز خاص هم باشد.

کادوهای دوست داشتنی برای خانم‌ها

باکس هدیه

نوع دیگری از هدیه ها که به تازگی رایج شده، باکس های ترکیبی از انواع هدیه ها هستند. مثلاً داخل یک باکس چندین هدیه مختلف به همراه انواع خوراکی هیا دخترانه را قرار می دهند. هزینه تهیه این نوع هدیه نسبت به هدیه های دیگر کمتر می شود ولی زیبایی خاص خودش را دارد. می توانید درون باکس، علاوه بر هدیه اصلی، خوراکی هایی مانند لواشک، پاستیل، اسمارتیز، شکلات، مارشملو و ... را قرار دهید.

و در آخر ...

با توضیحات بالا این انتخاب با شماست چه کادویی را تهیه کنید. اگر میخواهید خاص و بروز باشید می توانید از پک هدیه مناسبتی استفاده کنید. همچنین اگر با خرید خرس می توانید همسرتان را خوشحال کنید، می توانید از خرس های قرمز بزرگ وب سایت اینترنتی آبنبات دیدن نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز