خبرگزاری کار ایران

آموزش صفر تا صد کاشت ناخن با پودر

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۷۲۳

ناخن هایتان به کندی بلند می شود و می خواهید خیلی سریع به ناخن هایی بلند و زیبا دست پیدا کنید؟ ناخن هایتان به طور طبیعی زیبا نیست و نیاز به مانیکور و طراحی دارد؟ در مورد کاشت ناخن اطلاعات کاملی ندارید و سردرگم شده اید؟ تفاوت میان کاشت ناخن با پودر و سایر کاشت ناخن ها را نمی دانید؟ با ما همراه باشید.

چند سالی است که لاین ناخن به سالن های زیبایی راه پیدا کرده است و روز به روز نیز به طرفداران و علاقه مندان کاشت ناخن افزوده می شود. این لاین که بعد از لاین مو در میان خدمات زیبایی و آرایشگاه ها جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است، همچنان با قدرت به راه خود ادامه می دهد و هر روز شاهد خدمات نوین و جدیدتری در این حرفه هستیم.

در دنیای مدرن امروزی کمتر خانمی پیدا می شود که به ظاهر و استایل خود اهمیت ندهد. داشتن ناخن های تمیز و زیبا هر چند با طراحی های ساده و لاک های لایت، زیبایی خاصی به دستان شما می دهند و در استایل و ظاهر شما تاثیر خواهند داشت.

اگر به تازگی تصمیم به انجام کاشت ناخن گرفته اید و یا می خواهید به حرفه کاشت ناخن و این لاین بپیوندید و اطلاعات چندانی در این زمینه ندارید، با این مطلب از الانزا همراه باشید.

ما این در نوشتار به آموزش کاشت ناخن با پودر که جزو کاشت های کلاسیک به حساب می آید خواهیم پرداخت و به سوال های بالا در طول نوشتار پاسخ خواهیم داد.

کاشت ناخن پودری چیست؟

کاشت ناخن پودری جزو کاشت های کلاسیک و ابتدایی است که به دلیل اصولی انجام شدن و فرم و شکل دهی بسیار خوبی که به ناخن می دهد، سال ها جزو پرطرفدارترین روش های کاشت ناخن بوده و هست. در این روش همان طور که از نامش نیز مشخص است، از پودر استفاده می شود.

اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم در این روش از یک مایع خمیری شکل برای کاشت استفاده می شود. این مایع خمیری شکل از ترکیب پودر و ماده ای به نام لیکوئید که مخصوص کاشت ناخن است استفاده می شود.

مراحل انجام کاشت ناخن با پودر

1- قرار دادن تیپ

تیپ ناخن به لحاظ شکلی مشابه ناخن مصنوعی است. برای ناخن هایی که کوتاه هستند و فرد تمایل به بلند بودن ناخن ها دارد، ناخن کار با استفاده از تیپ، قد ناخن ها را بلند می کند.

برای این منظور بایستی تیپ ها را در قسمت خط لبخند ناخن چسبانده، سپس با استفاده از قیچی با ناخن گیر مخصوص با نوک تیز، به اندازه دلخواه کوتاه کنید. توجه داشته باشید که تیپ را محکم روی ناخن چسبانده تا حباب زیر آن وارد نشود.

هر چند در طول کاشت می توان از انواع تیپ برای بلند کردن ناخن ها استفاده کرد، با این حال می توانید هر چند وقت یک بار کاشت ناخن را ریموو کرده و به ناخن هایتان برسید. از مواد تقویت کننده ناخن استفاده کنید. محلول های تقویت کننده و محکم کننده ناخن، علاوه بر اینکه باعث تقویت و بلند شدن ناخن ها به مرور زمان می شوند، باعث استحکام سطح ناخن ها می شوند؛ به این ترتیب ناخن های محکمی به طور طبیعی خواهید داشت.

2- محلول ضد قارچ را فراموش نکنید

بعد از قرار دادن تیپ، نوبت به زدن محلول ضد قارچ می رسد. این محلول را روی سطح تمامی ناخن ها بزنید و اندکی صبر کنید. این محلول باعث می شود که بین سطح ناخن و مواد کاشت، هیچ باکتری نفوذ نکرده و ناخن ها به بیماری قارچ دچار نشوند.

آموزش صفر تا صد کاشت ناخن با پودر

 

3- از پرایمر استفاده کنید

پرایمر کاشت ناخن مخصوص است. این محصول را بعد از زدن محلول ضد قارچ و قبل از قرار دادن مواد کاشت، روی کل سطح تمامی ناخن ها بزنید. پرایمر باعث دوام و پایداری کاشت ناخن می شود.

4- از سوهان برقی و سوهان دستی استفاده کنید

ابتدا بایستی سطح ناخن ها به وسیله سوهان برقی و سوهان دستی کاملا سوهان کشی شده تا سطح صافی پیدا کنند. سوهان برقی دارای سری های مختلفی است که با توجه به قسمت های مختلف ناخن بایستی از سری مخصوصی استفاده کنید. همچنین سرعت چرخش سری سوهان برقی و دور موتور دستگاه را می توانید در هر قیمت کم و زیاد کنید.

معمولا در شروع کار تا زمانی که به اندازه کافی حرفه ای نشده اید از سرعت پایین دستگاه استفاده کنید تا آسیبی به سطح و بافت ناخن وارد نکنید. با استفاده از یک سری که تیز نیست، و دور موتور پایین سعی کنید تمام سطح ناخن را صاف کرده و به طور متناوب حرکت کنید و در یک نقطه تمرکز نکنید.

به این ترتیب می تواند کوتیکول ها را کنار بزنید. همچنین پوست های اضافی کناره های ناخن را با دقت و به آرامی با استفاده از نیپر جدا کنید. بعد از این کار با استفاده از سری نوک تیز سوهان برقی دور تا دور ناخن را به آرامی و بدون فشار تمیز کنید.

بعد از استفاده از سوهان برقی، با استفاده از یک سوهان دستی با زبری متوسط سطح ناخن را صاف کنید. این کار را برای تمام ناخن های هر دو دست انجام دهید.

با استفاده از سوهان برقی می توانید ناخن ها را به هر شکلی که می خواهید نوک تیز، گرد، مربعی یا گلدانی فرم دهید. با توجه به سلیقه فرد، سر ناخن ها را به شکل نوک تیز، مربعی، گلدانی و مدلی که مد نظر است سوهان کشی کنید. در انتهای کار از سوهان برقی با سری تیز برای تمیز کردن دور تا دور ناخن استفاده کنید.

طرح های مختلف ناخن بسیار متنوع هستند و با توجه به این تنوع، طرفدار هر سبک و سلیقه ای که باشید می توانید از میان آن ها انتخاب داشته باشید.

در کنار داشتن ناخن هایی زیبا، پیشنهاد می کنیم از انواع محصولات تقویت کننده مژه استفاده کنید تا به طور طبیعی مژه هایی پرپشت و مشکی داشته باشید و استایل و ظاهر جذاب تری داشته باشید.

آموزش صفر تا صد کاشت ناخن با پودر

5- مرحله مواد گذاری

در این مرحله باید دو قلم برای مواد گذاری داشته باشید. قلم زاپاس به شما این امکان را می دهد تا در هنگام چسبیدن مواد کاشت به قلمی که با آن  کار می کنید، از قلم زاپاس استفاده کنید و وقتتان را تلف نکنید.

در تمام طول کار کاشت ناخن یک دستمال یا یک حوله در کنار دستتان داشته باشید و با هر بار قرار دادن مواد روی ناخن، سر قلم را تمیز کنید. این کار باعث می شود مواد اضافی روی ناخن قرار نگرفته و کاشت تمیزی داشته باشید.

برای مواد گذاری ابتدا قلم را به مقداری از لیکوئید آغشته کنید و توجه داشته باشید که قلمتان نه بیش از اندازه خیس و مرطوب شود و نه بیش از اندازه خشک باشد. میزان زیاد یا کم بودن لیکوئید باعث ایجاد حباب در کاشت و در نهایت ترک خوردن و شکستگی می شود.

سپس قلم را داخل ظرف پودر برده و مقدار بسیار کمی به پودر آغشته کنید. از آنجایی که قلم ابتدا داخل لیکوئید و سپس داخل پودر برده شده، حال یک خمیر بر روی قلم ایجاد شده است.

ترکیب خمیری شکل را در نقطه بالایی ناخن و کوتیکول قرار داده و به آرامی به سمت پایین و نوک ناخن حرکت کنید و کل سطح ناخن و صدف ناخن را پوشش دهید. این کار را پشت سر هم انجام داده و با حرکات پیوسته مرزها را از بین ببرید.

در طول این کار در صورت کافی نبودن ترکیب خمیری شکل، موهای سر قلم را تمیز کرده و دوباره داخل لیکوئید فرو برده، سپس داخل پودر زده و ترکیب خمیری بسازید و کار را ادامه دهید. توجه داشته باشید که این کار را بایستی پیوسته انجام دهید و مان را هدر ندهید، چرا که ترکیب خمیری شکل مواد به سرعت خشک می شود.

این کار را ابتدا برای تمامی ناخن های یک دست به ترتیب انجام داده و سپس به سراغ ناخن های دست دیگر بروید. بعد از خشک شدن مواد، تمامی سطح ناخن ها را استفاده از سوهان دستی زبر سوهان کشی کرده و فرم دهید؛ دقت داشته باشید که این کار را با ظرافت انجام دهید و تمامی ناهمواری های روی سطح ناخن را از بین ببرید.

6- سر قلم کاشت را تمیز کنید و مواد کاشت را از آن جدا کنید

در صورت چسبیدن مواد کاشت به موهای قلمی که با آن کار می کنید، سر قلم را چند بار در استون صد در صد فرو برده و با فشار دادن سر قلم روی دستمال یا یک حوله نرم به آرامی سعی کنید موهای قلم را تمیز کنید. در صورتی که مواد کاشت را از موهای سر قلم جدا نکنید، مواد بین موهای سر قلم خشک شده و قلم کاشت به کلی خراب می شود.

حال که به ناخن هایتان شکل و فرم دلخواه داده اید، می توانید یک لاک لایت و روشن انتخاب کنید. نیازی نیست خیلی آرایش کنید. با یک سایه چشم روشن و هم خانواده با رنگ لاکتان و یک ریمل مشکی و یک بالم لب بی رنگ می توانید در عین سادگی زیبا و جذاب به نظر برسید.

جمع بندی

در این نوشتار با ذکر مواد مورد نیاز برای کاشت ناخن با پودر، شما را با روش و تکنیک های کاشت ناخن با پودر آشنا کردیم. تمامی محصولات کاشت ناخن را می توانید در قسمت آرایش ناخن فروشگاه اینترنتی الانزا (https://elanza.com/) مشاهده و با بهترین قیمت خریداری کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز