خبرگزاری کار ایران

کاملا رایگان بهترین فیلم و سریال ها رو دانلود کنید یا آنلاین ببینید

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۶۵۱

در این عصر فناوری ، که رسانه ها روز به روز پیشرفت می کنند ، نیازهای مردم نیز تماشای فیلم های متنوع زیادتر می شوند. تلویزیون در گذشته برای مردم بسیار سرگرم کننده بودند، اما امروزه به دلایل زیادی مردم نمیتوانند تنها در خانه یا یک مکان مشخص به تماشای فیلم بنشینند، آن ها می خواهند در همه زمان ها فیلم و سریال های محبوبشان را ببینند. با توجه به ظهور گوشی های هوشمند طی 10 سال اخیر که ابعاد متناسبی هم دارند تماشای فیلم در گوشی و یا تبلت کاری بسیار آسان شده است.

افرادی که مشغول به کار هستند زمان خاصی برای تماشای تلویزیون ندارند ، با این حال ، بسیاری از اوقات آنها می خواهند با تماشای برخی از فیلم ها و سریال ها در بهترین زمان در منطقه راحتی خود استراحت کنند. آنها دوست دارند هنگام مسافرت یا در تعطیلات دانشگاه در یک تراس ، یا یک کاناپه فیلم ببینند.

سایت دانلود فیلم مووینه بدون داشتن هیچ گونه اشتراک ماهیانه و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما است تا بتوانید در هر زمان مه می خواهید فیلم مورد علاقه تان را تماشا کنید. در سایت مووینه ترافیک اینترنتی نیم بها است!!! شاید بپرسید اخه مگه ممکن هست؟ بله درست شنیدید، سایت مووینه برای همه اپراتور های اینترنتی ترافیک نیم بهایی را محاسبه می کند.

شما هم از پرداخت هزینه سرسام آور اشتراک ماهیانه خسته شده اید؟!!

همانطور که می دانید سایت های زیادی هستند که فیلم و سریال های آرشیوشان را تنها با داشتن اشتراک در اختیار مردم قرار می دهد آن هم در این موقعیت بد اقتصادی!! سایت مووینه برای جلب رضایت شما فیلم دوستان عزیز به صورت کاملا رایگان و بدون داشتن هیچ گونه اشتراکی، آرشیو خودش را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید به راحتی و با هزینه بسیار کم فیلم های محبوبتان را تماشا کنید و از دیدن آن ها در کنار خانواده و دوستان لذت ببرید.

تماشای آنلاین و دانلود فیلم با ترافیک نیم بها، یک ویژگی ها باور نکردنی

نکته جالب توجه برای عاشقان فیلم و سریال این است که می توانند در سایت مووینه با دو ویژگی فیلم یا سریال مورد علاقه شان را تماشا کنند. در بخش اول اینکه آن ها می توانند فیلم یا سریال مورد علاقه شان را به صورت آنلاین با بهتری کیفیت تماشا کنند و بسیاری از اوقات ، افراد در جایی هستند که اینترنت در دسترس نیست ، بنابراین آنها مایلند برخی فیلم های بارگیری یا همان دانلود کنند و در دستگاه هوشمند خود ذخیره کنند تا به صورت آفلاین تماشا کنند. در سایت مووینه شما می توانید با دو روش یعنی تماشای آنلاین و دانلود فیلم یا سریال مورد علاقه تان را تماشا کنید. مهم ترین ویژگی این سایت این است که چه فیلم را به صورت آنلاین تماشا کنید و چه آن را دانلود کنید، برای همه ی اپراتور های اینترنتی هزینه ترافیک به صورت نیم بها محاسبه می شود.

به روز ترین فیلم ها و سریال ها با بهترین کیفیت تنها در مووینه

همانطور که می دانید پیدا کردن فیلم های جدید و روز یکی از سخت ترین کار ها برای فیلم دوستان است. سایت مووینه با اطلاع از زمان انتشار بهترین فیلم های و سریال های روز دنیا در هر ساعت شبانه روز پس از انتشار جهانی فیلم، لینک با کیفیت آن را در اختیارتان می کذارد تا بتوانید در کمترین زمان ممکن، بهترین فیلم و سریال های روز را تماشا کنید و از آن لذت ببرید. ششعار تیم موفق مووینه این است که به روز ترین فیلم ها و سریال ها را با بهترین کیفیت در کمترین زمان در اختیارتان قرار می دهد.

بیش از 2000 عنوان از بهترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

سایت مووینه با داشتن بیش از 2000 هزار عنوان از بهترین فیلم و سریال های خارجی و ایرانی آن هم با کیفیت FULL HD به یکی از پاتوق های فیلم دوستان تبدیل شده است. به جرات کمتر سایتی پیدا می شود که با توجه به خواسته ایرانیان وپارسی زبانان عزیز بهترین فیلم و سریال ها را  بدون هیچ گونه هزینه اشتراک و البته با ترافیک نیم بها ارائه دهد. جلب رضایت فیلم دوستان یکی از اهداف تیم مووینه است و آرزوی این تیم موفق این است که تمام پارسی زبانان بتوانند بهترین فیلم ها را بدون هیچ گونه هزینه اضافه تماشا کنند.

مووینه، مرجع فیلم های برتر و جشنواره ای

سایت مووینه بدون هیچ محدودیتی بهترین و مهمترین فیلم های هیجان انگیز جهان را به صورت رایگان در اختیار فیلم دوستان عزیز قرار می دهد. از فیلم های هالیوودی و بالیوودی تا فیلم های کلاسیک، رئالیست ایتالیایی، فرانسوی و روسی که همیشه جزو مهمترین فیلم های تاریخ سینما بوده اند.  سایت مووینه با توجه به نگرش متفاوتی که در زمینه فیلم دارد در تلاش است تا برترین فیلم ها و مهمترین فیلم های هر جشنواره خارجی و داخلی از جشنواره فجر تا جشنواره های کن، برلین، ونیز، گلدن گلوب و اسکار را در کمترین زمان پس از انتشار در اختیار شما قرار دهد تا عاشقان فیلم و سریال بتوانند آن ها را تماشا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز