خبرگزاری کار ایران

مقایسه صفحه نمایش آیفون 12 pro max و آیفون 11 pro max

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۵۳۳

در این روزهای پر رقابت بازار کالاهای دیجیتال، خرید و انتخاب محصولی مناسب و کارآمد نیاز به بررسی و تحقیق بیشتری دارد. چنین رویکردی حتی برای برندهای معروف‌تر مانند اپل نیز پیشنهاد می‌شود، از این رو برای خرید محصولات اپل مانند آیفون بهتر است ویژگی‌ مدل‌های مختلف آن را باهم مقایسه کرده تا به انتخابی بهتر برسید.

با معرفی سری جدید آیفون بسیاری از طرفداران محصولات اپل، با خرید آیفون 12 از این محصول جدید استقبال کردند. یکی از دلایل توجه کاربران به آیفون 12 صفحه نمایش متفاوت این سری از گوشی و تفاوت‌اش با صفحه نمایش سری‌های قبلی آیفون مانند آیفون ۱۱ پرو مکس است.

میزان استقبال از سری آیفون 12 در ایران نیز بالا بوده و بسیاری از طرفداران محصولات اپل به دنبال خرید سری آیفون 12 هستند. بازرگانی سیب با ارائه خدمات مناسب دسترسی خریداران را به این محصول آسان‌تر کرده و تمامی مدل‌های این سری جدید آیفون را در اختیار مشتریانش قرار می دهد. همچنین در این مجموعه می توانید قیمت آیفون 12 پرو را با دیگر مدل ها مقایسه کنید.

خرید آیفون پرو مکس 12 با صفحه نمایش 6.7 اینچ OLED

آیفون 12 پرو مکس به عنوان آخرین مدل از سری 12 آیفون در نوامبر سال 2020 به بازار جهانی عرضه شد. انتشار این ایفون برای بسیاری از علاقه‌مندان محصولات اپل خبری خوشحال کننده بود، زیرا اخباری که در مورد فناوری ساخت این سری آیفون به گوش رسیده بود تمامی کاربران آیفون را مشتاق خرید آیفون 12 پرو مکس کرده بود. سری 12 به خصوص آیفون 12 پرو مکس  در مقایسه با سری 11 در تمامی بخش ها پیشرفت داشته است و  صفحه نمایش آن نیز تفاوت های بسیاری دارد.

در نگاه اول و با در دست گرفتن این گوشی متوجه اندازه بزرگ صفحه  و بدنه آن می‌شوید. نمایشگر آیفون 12 پرو مکس در مقایسه با آیفون ۱۱ پرو  مکس 0.2  اینچ بزرگتر شده و با کاهش لبه‌های گوشی حدود 87 درصد از سطح گوشی به نمایشگر اختصاص داده شده است. پوشش صفحه نمایش آیفون 12 پرو مکس از جنس سرامیک شیلد است؛ این نوع پوشش ترکیبی از سرامیک،  شیشه و کریستال‌های Nanoscale بوده که در برابر ضربات و خراشیدگی بسیار مقاوم است.

علاوه بر ویژگی‌های ظاهری، صفحه نمایش این آیفون جدید از تکنولوژی بالاتری نسبت به سری قبلی برخوردار است. رزولوشن به 2778 در 1284 و تراکم پیکسل به  458 در هر اینچ ارتقا یافته که باعث شده کیفیت تصویر بسیار بالا رفته و تصاویری بسیار شفاف دیده شوند.

نکته جالب توجه دیگر در مورد صفحه نمایش این مدل آیفون، میزان روشنایی صفحه و نوآوری جدید استفاده شده در تنظیم روشنایی نمایشگر است. در مدل 12 پرو مکس، شرکت اپل توانسته حالت hdr این گوشی را پیشرفت داده و از استاندارد HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی کند. این موضوع حداکثر روشنایی صفحه نمایش را بالا برده و آن را به 1200 نیت رسانده است.

برای خرید آیفون پرو مکس 12 می توانید با مراجعه با بازرگانی سیب و با استفاده از طرح تعویض آیفون، مدل قدیمی تر گوشی آیفون خود را با آیفون پرو مکس 12 و با شرایطی آسان تعویض کنید. تنها کافیست با بازرگانی سیب تماس گرفته و با مراجعه به این شرکت گوشی آیفون خود را از نظر قیمت کارشناسی کرده و پس از کارشناسی و کسر قیمت آیفون 12 پرو مکس از گوشی قدیمی،  مابقی قیمت را به صورت نقد و یا از طریق اقساط و با شرایط مشخص پرداخت کرده و آیفون جدید خود را دریافت کنید. 

مشخصات صفحه نمایش آیفون پرو مکس 12 XDR Display

  • صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED
  • رزولوشن 2778×1284 پیکسل
  • نسبت کنتراست 2،000،000: 1
  • حداکثر روشنایی 800 نیت یا 1200 نیت برای محتوای HDR
  • پشتیبانی از گستره رنگی گسترده P3
  • پوشش گلس سرامیک شیلد
  • صفحه‌نمایش ورودی لمس 60 هرتزی
  • تنظیمات True Tone از طریق یک حسگر نور محیطی 6 کاناله
  • پشتیبانی از محتوای HDR
  • دارای جدیدترین فناوری‌های صفحه نمایش در بین تمامی محصولات اپل

مشخصات صفحه نمایش آیفون 11 پرو مکس XDR Display

  • نمایشگر 6.5 اینچی OLED
  • رزولوشن 1242×2688  پیکسل
  • نسبت کنتراست 2،000،000: 1
  • حداکثر روشنایی 800 نیت یا 1200 نیت برای محتوای HDR
  • صفحه‌نمایش ورودی لمس 120 هرتزی
  • تنظیمات True Tone از طریق یک حسگر نور محیطی 6 کاناله
  • پشتیبانی از محتوای HDR
  • پوشش گلس Corning

مقایسه صفحه نمایش آیفون 12 pro max و آیفون 11 pro max

به آسانی از بازرگانی سیب محصولات اپل را خریداری کنید!

بازرگانی سیب با ارایه شرایط پرداخت اقساطی محصولات اپل، رضایت مشتریان بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. شرایط متنوع فروش انواع آیفون، آیپد، اپل واچ، ایر پاد، مک بوک و سایر محصولات برند اپل تنها در بازرگانی سیب ارایه شده و  به سادگی می‌توان با اقساطی مناسب و پیش پرداخت 40 درصدی تمامی محصولات اپل را دریافت کنید. لازم به ذکر است که فروش اقساطی ایرپاد و اپل واچ بدون دریافت پیش پرداخت بوده و به صورت اقساط کامل نیز به فروش می‌رسد.

از دیگر شرایط متفاوت بازرگانی سیب، طح تعویض آیفون است. دارندگان سری آیفون‌های X به بالا می‌توانند با کارشناسی قیمت گوشی خود، آن را تعویض کرده و با پرداخت مابقی قیمت آیفون جدید خریداری کنند. بازرگانی سیب با در اختیار داشتن مجموعه کامل از محصولات اپل و شرایط فروش استثنایی، می‌تواند بهترین مرجع برای خرید آیفون 12 پرو مکس باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز