خبرگزاری کار ایران

بهترین ایزوگام دلیجان کدام است؟ قیمت ایزوگام در تهران چقدر است؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۹۸۴

قیمت ایزوگام در تهران بستگی به متراژ مورد نظر جهت عایق کاری سطح دارد. در حال حاضر ایزوگام مناسب ترین و اقتصادی ترین گزینه برای آب بندی پشت بام می باشد.

به همین جهت ایزوگام چی نمایندگی ایزوگام در تهران، آماده ی خدمات رسانی فروش و نصب ایزوگام در تهران می باشد.

قیمت ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان از محبوب ترین برند های ایزوگام در بازار است، که توسط بسیاری از کارخانه ها تولید می شود. در اینجا ما بهترین برند های ایزوگام دلیجان را معرفی می‌نمائیم که محدوده ی قیمتی این برند ها بدون نصب، یعنی به صورت رول ایزوگام از متری ۲۶۰۰۰ تا ۳۳۰۰۰ تومان متفاوت می باشد. این تفاوت قیمت بدلیل تغییر در کیفیت مواد اولیه است.

بهترین ایزوگام های دلیجان عبارت است از :

  • ایزوگام بام گستر دلیجان ۱۱۷
  • ایزوگام سراپوش دلیجان ۲۴۲
  • ایزوگام مرجان دلیجان ۳۷۰
  • ایزوگام سینا بام دلیجان ۲۸۳
  • ایزوگام امید گستر دلیجان
  • ایزوگام سایبان شرق دلیجان
  • ایزوگام سایه گستر دلیجان
  • ایزوگام مروارید گستر دلیجان
  • ایزوگام ستاره طلایی دلیجان

ایزوگام های نامبرده شده از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و روزانه توسط ایزوگام چی مورد مصرف می باشند. در صورت نصب این ایزوگام ها توسط شرکت ایزوگام چی ۱۰ سال ضمانت نامه کتبی به این برند ها تعلق می گیرد.

بهترین ایزوگام دلیجان کدام است؟ قیمت ایزوگام در تهران چقدر است؟

نکات و ملاک انتخاب ایزوگام

انتخاب ایزوگام یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در عمر و میزان بهره برداری از ایزوگام است. انتخاب بهترین ایزوگام نیاز به دانستن و کسب تجربه و همچنین مقایسه بین ایزوگام ها دارد. در ادامه به برخی از نکات مهم جهت‌ انتخاب ایزوگام اشاره می‌کنیم.

  1. ایزوگام انتخابی از نوع برند و ترجیحا از بین ایزوگام های بالا باشد. 
  2. ایزوگام انتخابی دارای نشان استاندارد باشد که بر روی هر متر از ایزوگام هک شده باشد.
  3. ابعاد استاندارد ایزوگام ۱۰ متر طول در یک متر عرض می باشد.
  4. ضخامت استاندارد ایزوگام حداقل ۳/۵ میلی متر اعلام شده است.
  5. ایزوگام مناسب برای پشت بام از نوع فویلدار و برای کف سرویس ها از نوع ساده و یا پودری است.
  6. در انتخاب ایزوگام به کد ثبتی ایزوگام ها توجه کنید. در صورت انتخاب ایزوگام های نامبرده شده در فوق، دقیقا همان کدها روی لیبل ایزوگام چاپ شده باشد.

با توجه به نکات ذکر شده ایزوگامی که انتخاب می کنید بهترین ایزوگام خواهد بود. همچنین مشاوره گرفتن از یک متخصص و کارشناس نیز بسیار مفید و موثر است. جهت مشاوره بابت انتخاب ایزوگام خوب، کارشناسان ایزوگام پوش به شما کمک خواهند کرد.

ایزوگام با کیفیت، ایزوگامی است که از مواد اولیه ی با کیفیت و درجه یک تولید شود. وزن و ضخامت بالای ایزوگام نشان دهنده ی کیفیت ایزوگام نیست.

ایزوگام در مناطق تهران

ایزوگام چی در تمامی مناطق تهران از جمله: ایزوگام در سعادت آباد، ایزوگام در قلهک، ایزوگام در شهرک غرب، ایزوگام در تهرانسر، ایزوگام در ستارخان، ایزوگام در پونک، ایزوگام در ونک، ایزوگام در پاسداران، ایزوگام در قیطریه، ایزوگام در تهرانپارس و نارمک و... خدمات نصب ایزوگام انجام می دهد. قیمت ایزوگام دلیجان در تمامی نقاط تهران یکسان بوده و هزینه ایاب ذهاب و نظافت پشت بام رایگان می باشد.

بهترین ایزوگام دلیجان کدام است؟ قیمت ایزوگام در تهران چقدر است؟

نصب ایزوگام دلیجان در تهران

بعد از انتخاب ایزوگام خوب و با کیفیت، نصب ایزوگام حائز اهمیت می باشد. به طوری که بهترین ایزوگام در صورت نصب غیر اصولی، عمر کوتاه مدتی خواهد داشت و مجبور به هزینه مجدد جهت عایق کاری پشت بام خواهید شد.

از نکات مهم نصب ایزوگام می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • نصب ایزوگام در آب و هوای مساعد و در بهترین حالت آفتابی و صاف انجام شود.
  • دمای هوا به هنگام نصب ایزوگام حداقل ۵ درجه سانتی گراد باشد.
  • شروع نصب ایزوگام باید از پایین ترین شیب سطح مورد نظر آغاز شود.
  • داخل لوله ناودانی ایزوگام به عمق ۱۰ سانتی متر نصب شود تا آب از کنار ایزوگام و دور لوله ناودانی به داخل ساختمان نفوذ نکند.
  • اورلب ایزوگام حداقل ۷ سانتی متر باشد.
  • نصب ایزوگام بر روی دیوار جان پناه پشت بام حداقل ۲۰ سانتی متر باشد تا مانع از ورود آب ناشی از جمع شدگی برف روی پشت بام شود.
  • تیکه کاری و بندکشی ایزوگام به طور یکدست و منظم کشیده شود.
  • پس از نصب ایزوگام قبل از قرار دادن هر شئ ای بر روی ایزوگام، تکه ای از ایزوگام زیر اشیاء مستقر در پشت بام و همچنین پایه ی کولر ها و دیش ها قرار گیرد.

قیمت نصب ایزوگام

در حال حاضر با توجه به تغییرات قیمت ایزوگام در بازار، قیمت ایزوگام با نصب از متری ۳۴۰۰۰ تا ۴۲۰۰۰ تومان است. ایزوگام چی از نصاب های مجرب و با تجربه جهت نصب ایزوگام استفاده می‌نماید. جهت‌ اطلاع از قیمت روز ایزوگام، مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت ایزوگام و همچنین انتخاب ایزوگام می توانید با ما تماس بگیرید: 09202007478 عبدی و یا به وبسایت ایزوگام چی به نشانی : isogamchi.com  مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز