خبرگزاری کار ایران

دانلود بازی کامپیوتر به همراه نسخه دوبله فارسی + ترافیک نیم بها

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۵۵۴

دانلود بازی کامپیوتر و نصب و استفاده از آن امروزه به یکی از سرگرمی‌های جدی نوجوانان و جوانان تبدیل شده است و پیدا کردن یک بازی جدید و مناسب خصوصاً دانلود بازی دوبله فارسی یک فرصت ویژه برای علاقه‌مندان محسوب می‌گردد.

دانلود بازی کامپیوتر و نصب و استفاده از آن امروزه به یکی از سرگرمی‌های جدی نوجوانان و جوانان تبدیل شده است و پیدا کردن یک بازی جدید و مناسب خصوصاً دانلود بازی دوبله فارسی یک فرصت ویژه برای علاقه‌مندان محسوب می‌گردد.

بازی کامپیوتری یکی از سرگرمی‌های پرطرفدارِ تعاملی‌ست که بوسیله‌ی دستگاهی الکترونیکی که دارای پردازشگری قوی می‌باشد، انجام می‌شود که با تولید تصویری متحرک روی صفحه‌ی مانیتور یا تلویزیون، به نوعی یک بازی ویدئویی نیز محسوب می‌شود. با گسترش فضای مجازی و توسعه وب، اغلب محتواهای سرگرم‌کننده مانند فیلم‌ها و متون جذاب و... به راحتی در دسترس عموم قرار دارد، و بازی کامپیوتر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مدتی‌ست وب‌سایت‌هایی اقدام به انتشار نسخه‌های جدید این بازی‌ها نموده‌اند.

دانلود بازی کامپیوتر این روزها بسیار مورد توجه بازی‌خورها قرار گرفته است، البته اگر با واژه‌ی "بازی‌خور" ناآشنایید، باید بگوییم که بازی‌خور یک واژه‌ی محاوره‌ای می‌باشد که در واقع به افراد علاقه‌مند به بازی‌های ویدئویی و دیجیتال همانند بازی کامپیوتر و موبایل گفته می‌شود و در مقابل واژه‌ی فرنگی Gamer استفاده می‌شود. بازی‌خورها یا همان بازی‌کننده‌های حرفه‌ای می‌دانند که دانلود بازی کامپیوتر یا بهتر بگوییم دانلود بازی دوبله فارسی چه لذتی داشته و چقدر می‌تواند جذاب و سرگرم‌کننده باشد.

البته برای تبدیل شدن به یک بازی‌خور حرفه‌ای مهم مقدار ساعاتی که صرف بازی کردن می‌کنید، نیست. بلکه چگونه بازی کردن و چقدر متعهد به رعایت قوانین و چارچوب‌های هر بازی بودن، از اهمیت زیادی برخوردار است.

بهتر است هدف از دانلود بازی کامپیوتر تنها به انتها رساندن آن نباشد و برای انجامش به‌دنبال هدفی بود، البته هر فردی برای انجام بازی ممکن است هدف متفاوتی داشته باشد و برای رسیدن به آن هدف مبادرت به دانلود بازی کامپیوتر و انجام آن می‌کند. همان‌طور که اشاره کردیم، افراد مختلف، اهداف متفاوتی برای انجام بازی دارند که از جمله مهم‌ترین اهداف دانلود بازی کامپیوتر و پرداختن به آن می‌تواند موارد زیر باشد:

  • استفاده از بخش نمایشی و داستانی بازی (برخی هدفشان از انجام بازی بیشتر پرداختن به روایت داستانی و بخش نمایشی آن بازی می‌باشد).
  • محتوای آموزشی بازی (عده‌ای نیز برای یادگیری مهارت‌های مختلف ذهنی و حرکتی به دنبال انجام یک بازی می‌روند).
  • تبدیل آرزوها به واقعیت‌ها (برخی نیز با دانلود بازی کامپیوتر و انجام آن به دنبال این هستند که لحظاتی فارغ از دنیای واقعی، خود را در قالب قهرمان بازی قرار دهند و رؤیاهای خود را تجربه کنند).
  • بالا بردن قدرت تفکر (برخی از بازی‌های فکری و استراتژیک یا معمایی به پرورش فکر و قدرت ذهنی افراد بسیار کمک می‌کند و خیلی از مخاطبانِ بازی‌ها، هدفشان از دانلود بازی کامپیوتر، افزایش قدرت تشخیص و تفکرشان می‌باشد).
  • تفریح و سرگرمی (پُرکردن اوقات فراغت و داشتن وجه سرگرم‌کننده‌ی بازی‌ها نیز از دلایل مشترک اغلب افراد برای دانلود بازی کامپیوتر و انجام آن می‌باشد).

دانلود بازی کامپیوتر به همراه نسخه دوبله فارسی + ترافیک نیم بها

باتوجه به پیشرفت‌های روزافزون ابزار دیجیتال و گسترش فضای مجازی، امروزه دیگر خرید لوح‌فشرده (سی‌دی یا دی‌وی‌دی) برای نصب و اجرای یک بازی رو به منسوخ شدن است و جای خود را به دانلود بازی کامپیوتر از طریق وب داده است. باتوجه به سرعت بالای اینترنت و ارزان‌تر شدن قیمت آن، دانلود بازی کامپیوتر از اینترنت به‌صرفه‌تر محسوب می‌شود، زیرا برای خرید یک بازی کامپیوتری در قالب لوح ‌فشرده علاوه بر هزینه‌ی ایاب‌وذهاب مراجعه به مرکز خرید، می‌بایست افزون بر محتوای بازی، هزینه‌ی وسیله‌ی حامل آن بازی یعنی لوح‌فشرده و بسته‌بندی آن را نیز پرداخت می‌کردیم. در حالی‌که با دانلود بازی کامپیوتر از طریق وب، نیاز به پرداخت هیچ‌کدام از این هزینه‌ها نمی‌باشد و از این نظر عرضه‌ی محصول در فضای‌مجازی با هدف دانلود بازی کامپیوتر توسط مشتریان، برای کمپانی‌های سازنده نیز بسیار به‌صرفه‌تر است.

زیرا در صورت دانلود بازی کامپیوتر توسط مشتریان، یک کمپانی تولیدکننده‌ی بازی دیگر نیازی به هزینه‌های ذخیره محتوای بازی روی یک یا اغلب چند لوح‌فشرده و بسته‌بندی و همچنین ارسال آن به اقصی‌نقاط جهان ندارد و از تحمیل زیان‌های احتمالی و صدماتی که ممکن است در مسیر انتقال و عرضه‌ی بازی در بازار پیش آید، رهایی می‌یابد. یکی دیگر از مزایای دانلود بازی کامپیوتر از طریق اینترنت دسترسی سریع و آسان به بازی‌ها، بلافاصله پس از انتشارشان است، زیرا پس از منتشر شدن بازی‌ها، برای عرضه‌ی آن‌ها در بازار و رساندنش به دست مخاطب زمان زیادی صرف می‌شود. درحالیکه با دانلود بازی کامپیوتر از طریق اینترنت، نیازی به انتظار کشیدن نیست و بازی بلافاصله پس از انتشار در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرد. در این بین می‌توانیم هم از سایت‌های جهانی برای دانلود بازی کامپیوتر اقدام نماییم و هم برای این امر به سراغ وب‌سایت‌های ایرانی رویم و صد البته دانلود بازی کامپیوتر از وب‌سایت‌های ایرانی مزایایی دارد که عرضه‌کننده‌های جهانی از آن محرومند.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های دانلود بازی کامپیوتر از وب‌سایت‌های ایرانی که دارای سرورهای داخلی هستند، استفاده از اینترنت نیم‌بها می‌باشد و این یعنی هزینه‌ی دانلود بازی کامپیوتر از مراجع داخلی، برای ما 50 درصد ارزان‌تر از وب‌سایت‌های خارجی تمام می‌شود.

این ارزان‌تر بودن زمانی بیشتر به‌چشم می‌آید که حجم بازی مورد نظر زیاد باشد که البته امروزه به دلیل بالارفتن کیفیت بصری بازی‌ها و تقویت خارق‌العاده‌ی هوش مصنوعی به‌کار رفته در آن‌ها، اغلب بازی‌های کامپیوتری از حجم بالایی برخوردارند و دانلود بازی کامپیوتر از وب‌سایت‌های ایرانی که دارای سرور داخلی‌اند، بسیار به‌صرفه‌تر است.

یکی دیگر از جذابیت‌های بازی‌های عرضه شده در وب‌سایت‌های داخلی، دانلود بازی دوبله فارسی می‌باشد، دوبله‌ی بازی‌ها به زبان فارسی این روزها خیلی طرفدار پیدا کرده است و اغلب بازی‌خورهای ایرانی به‌دلیل جذاب‌تر این نوع بازی معمولاً به دنبال دانلود بازی دوبله فارسی هستند.

از دلایل جذابیت دانلود بازی دوبله فارسی برای بازی‌خورها، می‌توان به ملموس‌تر بودن این‌نوع بازی برای ایرانی‌ها اشاره نمود و فارسی بودن منوها و توضیحات بازی یا به‌کار بردن دیالوگ‌های فارسی، باعث می‌شود که فرد بازی‌کننده بیشتر در فضای آن فرو رود و ارتباط بهتر و بیشتری با متن و روند داستانی بازی برقرار نماید. از وب‌سایت‌های خوب ایرانی در زمینه‌ی دانلود بازی کامپیوتر می‌توان به سایت مدرن دانلود اشاره نمود، زیرا سایت مدرن دانلود با عرضه‌ی بازی‌های کامپیوتری روز دنیا مانند دانلود بازی ماشین ، تیراندازی ، اکشن ، ماجراجویی ، ترسناک و ... برای مخاطب ایرانی، یک فرصت ویژه را در اختیار علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری قرار داده است. یکی ازمزیت‌های سایت مدرن دانلود برای دانلود بازی کامپیوتر خصوصاً بازی‌هایی با حجم بالا، استفاده‌ی این سایت از سرورهای قدرتمند داخلی می‌باشد، که علاوه بر ارائه‌ی سرعت بالای دانلود برای مخاطبان، هزینه‌ی اینترنت دانلود بازی کامپیوتر از سایت مدرن دانلود به‌صورت نیم بهاء بوده و از نظر اقتصادی نیز بسیار به‌صرفه می‌باشد.

دانلود بازی کامپیوتر به همراه نسخه دوبله فارسی + ترافیک نیم بها

از مزیت‌های سایت مدرن دانلود برای مخاطب ایرانی امکان دانلود بازی دوبله فارسی است که لذت بازی کردن را برای یک فرد فارسی‌زبان چندین برابر افزایش می‌دهد. شما می‌توانید برای مراجعه به وب‌سایت مدرن دانلود از آدرس www.moderndl.com استفاده کنید و بازی‌های متنوع و روز جهان در ژانرهای مختلف را در مدرن دانلود ببینید، بپسندید و دانلود نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز