خبرگزاری کار ایران

نماینده فروش مواد شیمیایی مرک آلمان و شرکت سیگما آلدریچ در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۰۱۱

مواد شیمیایی مرک آلمان ، با نام تجاری معروف به مرک، یک شرکت چند ملیتی علم و فناوری در آلمان است که دفتر مرکزی آن در دارمشتات است ، با حدود 57000 کارمند و در 66 کشور جهان نمایندگی دارد.

مواد شیمیایی

مواد شیمیایی در اصل نوعی از مواد که دارای ترکیب شیمیایی ثابت و خصوصیات مشخصی هستند. برخی منابع اضافه می کنند که این مواد را نمی توان با روشهای تفکیک فیزیکی به عناصر تشکیل دهنده آن تفکیک کرد ، یعنی بدون شکستن پیوندهای شیمیایی این کار را انجام داد.

این مواد می توانند مواد ساده ، ترکیبات شیمیایی یا آلیاژها باشند. عناصر شیمیایی بسته به دیدگاه متخصص ممکن است در تعریف گنجانده شود یا نشود.

این مواد را اغلب “خالص” می نامند تا آنها را از ترکیبات جدا کنند. نمونه متداول یک ماده ، آب خالص است. خواص مشابه و نسبت هیدروژن به اکسیژن یکسان دارد خواه از رودخانه جدا شود و یا در آزمایشگاه ساخته شود.

سایر مواد که به صورت خالص معمولاً مشاهده می شوند عبارتند از: الماس (کربن) ، طلا ، نمک (کلرید سدیم) و شکر تصفیه شده (ساکارز). با این حال ، در عمل ، هیچ ماده ای کاملاً خالص نیست و خلوص شیمیایی با توجه به کاربرد مورد نظر از نوع مواد شیمیایی مشخص می شود.

مواد شیمیایی به صورت جامد ، مایعات ، گازها یا پلاسما وجود دارد و ممکن است بین این فازهای ماده با تغییر دما یا فشار تغییر کند. این مواد ممکن است با استفاده از واکنش های شیمیایی ترکیب شده و به دیگر ماده ها تبدیل شوند.

انواع مواد شیمیایی بکار رفته در آزمایشگاه:

اسید هیدروکلریک

اسید هیدروفلوریک

اسید نیتریک

اسید سولفوریک

استیک اسید

آنتی هیدرید استیک

آب اکسیژنه

هیدروکسید سدیم

پتاسیم هیدروکسید

ید

کربنات سدیم

یدید پتاسیم

متانول

استون

ایزوپروپانول

مواد شیمیایی زیر به طور معمول در آزمایشگاه استفاده می شود. حتی اگر خودتان قصد استفاده از این مواد را ندارید ، مطمئن شوید که اگر به صورت تصادفی با آنها مواجه شدید مطمئن شوید با روش های ایمنی آشنا هستید.

انواع حلالها

طبقه بندی شیمیایی یک حلال بر اساس ساختار شیمیایی آن است.

حلالهای هیدروکربن بر اساس نوع “اسکلت کربن” مولکولهایشان در سه زیر گروه طبقه بندی می شوند و به نام خانواده حلالهای آلیفاتیک ، معطر و پارافینی معروف هستند. رقیق کننده رنگ نمونه متداول حلال هیدروکربن است.

حلال های اکسیژنه از طریق واکنش های شیمیایی الفین ها (حاصل از روغن یا گاز طبیعی) تولید می شوند و به ما زیر گروه های زیر را می دهند: الکل ها ، کتون ها ، استرها ، اترها ، گلیکول اترها و استرهای گلیکول اتر. بدن انسان هنگام چربی سوزی به طور طبیعی کتون تولید می کند.

حلالهای هالوژنه حلالهایی هستند که حاوی هالوژن مانند کلر ، برم یا ید هستند. بسیاری از افراد پرکلرواتیلن را به عنوان نمونه – حلال بسیار موثری که در خشکشویی استفاده می شود – می شناسند.

مواد شیمیایی بکار برده شده در صنعت:

صنایع شیمیایی شامل شرکت هایی است که مواد شیمیایی صنعتی تولید می کنند. در اقتصاد جهانی مدرن ، مواد اولیه (نفت ، گاز طبیعی ، هوا ، آب ، فلزات و مواد معدنی) را به بیش از 70،000 محصول مختلف تبدیل می کند..

صنعت پلاستیک برخی از همپوشانی ها را دارد ، زیرا برخی از شرکت های شیمیایی پلاستیک و همچنین این مواد تولید می کنند. متخصصان مختلفی در صنایع شیمیایی از جمله مهندسان شیمی ، شیمی دانان و تکنسین های آزمایشگاه درگیر هستند.

 

مرک آلمان | نانو تک شیمی نمایندگی فروش مستقیم شرکت مرک آلمان

مواد شیمیایی مرک آلمان ، با نام تجاری معروف به مرک ، یک شرکت چند ملیتی علم و فناوری در آلمان است که دفتر مرکزی آن در دارمشتات است ، با حدود 57000 کارمند و در 66 کشور جهان نمایندگی دارد.

این گروه حدود 250 شرکت را شامل می شود. شرکت اصلی Merck KGaA این شرکت به سه خط تجارت تقسیم شده است: بهداشت ، علوم زندگی و مواد شیمیایی. مرک در سال 1668 تاسیس شد و قدیمی ترین شرکت شیمیایی و دارویی جهان و همچنین یکی از بزرگترین شرکت های دارویی در جهان است.

مرک در اروپا ، آفریقا ، آسیا ، اقیانوسیه و قاره آمریکا فعالیت می کند. این مرکز دارای مراکز تحقیق و توسعه عمده در دارمشتات ، بوستون ، توکیو و پکن و همچنین سایر واحدهای تحقیق و توسعه در تایوان ، فرانسه ، اسرائیل ، کره جنوبی و انگلستان است. مرک در قرن نوزدهم پیشگام تولید مورفین بود.

حوزه فعالیت شرکت مرک آلمان:

برند مرک آلمان رهبر علوم زندگی است که فناوری ها ، ابزارها و خدمات پیشرفته ای را برای تحقیقات علوم زیستی و ساخت داروهای بیو دارویی ارائه می دهد. به عنوان یک شرکت استراتژیک ، برای مقابله جهان با چالش ها و مشکلات و مسائل بهداشتی انسان ، همکاری می کند. از تحقیق تا توسعه تا تولید ، تخصص علمی و راه حل های نوآورانه به مشتریان ارائه می دهد تا با پیچیده ترین مشکلات خود کنار بیایند و به اهداف خود برسند.

ایده های مرک در همه جا وجود دارد – این ایده ها می توانند زندگی را تغییر دهند ، بر نحوه مقابله با بیماری های بزرگ تأثیر بگذارند فعالیت این برند در همه جهان و حتی در تولید مواد شیمیایی نیز کاملا مشهود است.

مراقبت های بهداشتی

داروی غدد درون ریز

 داروی عمومی

 باروری

 عصب شناسی و ایمونولوژی

 آنکولوژی

 مطالعات بالینی و تشخیصی

آزمایش محیط زیست

 حوزه غذا و نوشیدنی

 حوزه صنعتی

 تولید داروهای جهانی

 تحقیقات دارویی

 کنترل کیفیت داروسازی

 لوازم آرایشی

کاربرد  برند مرک برای مواد شیمیایی

آزمایشگاه های تشخیص طبی برای استفاده مواد شیمیایی

 کنترل کیفی و استاندارد مواد شیمیایی

 تامین نیاز مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی ، پالایشگاه ها و صنایع نفت و گاز

 محیط زیست و منابع طبیعی

تولید واکسن و سرم

 در زمینه تولیدات آرایشی و بهداشتی

 صنایع غذایی

 صنایع چسب و رنگ و رزین

 علوم آزمایشگاهی

 سم شناسی

یاخته شناسی

کالبد شناسی

قارچ شناسی

انگل شناسی

ژنتیک

سیگما آلدریچ

: مواد شیمیایی آلدریچ

آلدریچ یک تامین کننده در بازار تحقیق و مواد شیمیایی خوب است. آلدریچ مواد شیمیایی آلی و غیرآلی ، بلوک های سازنده ، معرف ها ، مواد پیشرفته و ایزوتوپ های پایدار را برای سنتز شیمیایی ، شیمی دارویی و علوم مواد فراهم می کند. کاتالوگ مواد شیمیایی آلدریچ ، “کاتالوگ و کتابچه راهنمای آلدریچ” به دلیل درج ساختارها ، داده های فیزیکی و منابع ادبی ، اغلب به عنوان کتاب راهنما استفاده می شود.

برند سیگما :

سیگما تامین کننده اصلی بیوشیمیایی  سیگما آلدریچ  است و دارای پیشنهاداتی از جمله آنتی بیوتیک ، بافر ، کربوهیدرات ، آنزیم ، ابزار پزشکی قانونی ، خون شناسی و بافت شناسی ، نوکلئوتیدها ، پروتئین ها ، پپتیدها ، اسیدهای آمینه و مشتقات آنها است.

آرم سیگما RBI

سیگما RBI محصولات ویژه ای را برای استفاده در زمینه سیگنالینگ سلول و علوم اعصاب تولید می کند. پیشنهادات آنها از معرفهای بیوشیمیایی استاندارد گرفته تا ابزارهای تحقیقاتی ویژه ، از جمله لیگاند گیرنده ها و کانال های یونی ، مهارکننده های آنزیم ، آنتی بادی های فسفوسپسیفیک ، آنزیم های انتقال سیگنال اصلی و کیت های سنجش برای سیگنالینگ سلول است.

آزمایشگاههای مهندسی ژنتیک پیشرفته سیگما

بخشی در شرکت سیگما است که در زمینه دستکاری ژنتیکی سیستمهای in vivo برای کاربردهای ویژه تحقیق و توسعه تخصص دارد. این فناوری در سال 2008 برای بررسی فناوری نوکلئاز انگشت روی کاربرد آن بر روی مدلهای تحقیقاتی بیماری تشکیل شد.

آزمایشگاههای SAGE که در سنت لوئیس ، میسوری واقع شده است ، موشهای ناک اوت را برای مطالعه بیماریها و اختلالات انسان (مانند اوتیسم) تولید کرده اند که تا 95000 دلار آمریکا به فروش می رسند. SAGE همچنین اولین تلاش موفق خود را در ایجاد “خرگوش ناک اوت” اعلام کرد.

امکانات آن شامل یک ویواریوم بدون پاتوژن خاص ، زیست ایمن و همچنین آزمایشگاه های تحقیق و توسعه است.

یک شرکت نیز تحت حمایت سیگما خدمات آزمایش و تولیدی را به شرکت های دارویی و بیو دارویی ارائه می دهد که چرخه محصول را از اوایل توسعه قبل از بالینی تا تولید دارای مجوز طی می کنند. این شرکت در ژانویه 2012 توسط سیگما آلدریچ خریداری شد. بنابراین این برند در همه جهان بسیار مشهور است.

تلفن :66411325-02166979507

فکس : 02166979507

تلفن همراه : 09123766980

ارسال توسط تبلیغات گوگل ادوردز 20

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز