خبرگزاری کار ایران

قیمت منصفانه معلم خصوصی ریاضی در هر جلسه چقدر است؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۷۷۲

این روزها برگزاری کلاس تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد میلیونی از آن، هدف خیلی از معلم هایی شده است که می خواهند به هر طریقی شده وارد این حوزه شوند.

به دلیل نیاز به معلم خصوصی ریاضی از طرف خانواده ها قیمت تدریس خصوصی ریاضی بشدت بالا رفته است و همین انگیزه بالایی برای معلم ها و حتی دانشجویان بی تجربه ای شده است که بدون توجه به صلاحیت و توانایی تدریس شان از طریق سایت های آگهی می خواهند وارد حوزه تخصصی تدریس شوند و از این فضا درآمد کسب کنند.

به دلیل بازار خوب معلم خصوصی ریاضی متاسفانه بخشی از این بازار سهم افراد کم تجربه و معلمانی شده است که ادعای تدریس و درآمد کاذب شان بیشتر از نحوه تدریس خصوصی ریاضی شان، گوش این بازار را پر کرده است.

از طرفی دیگر نظر خیلی از والدین هم نسبت به کلاس معلم خصوصی ریاضی این است که معلم ریاضی هرچقدر حرفه ای تر باشد، پس هزینه جلسات خصوصی اش هم بیشتر است و با همین دید، حاضرند بدون توجه به بررسی دقیق توانمندی های معلم، به افرادی روی بیاورند که شرط اولشان برای شروع کلاس، پرداخت ساعتی هزینه جلسات تدریس خصوصی شان است.

اما با وجود آشفتگی بازار معلم خصوصی ریاضی، اگر سامانه تدریس خصوصی معتبری مثل استادبانک نبود که با توجه به توانایی و صلاحیت تدریس مدرسین و اساتید قیمت گذاری کند و تمام هدف و رسالت خود را بر مبنای موفقیت و یادگیری هدفمند دانش آموز قرار دهد، شاید نقش معلم های دلسوز و حرفه ای کمرنگ میشد و فرصت برای افراد سودجویی پیش می آمد که از تمام شغل مقدس معلمی فقط نامش را یدک می کشند و با تبلیغات می خواهند سهم بیشتری از بازار را از آن خود کنند.

اما شما می توانید با رفتن به سایت استادبانک، از قیمت معلم خصوصی ریاضی در هر جلسه که منصفانه و صرفاً براساس صلاحیت تدریس معلم ریاضی است مطلع شوید تا نرخ واقعی قیمت های تدریس خصوصی ریاضی را بدانید.

 

نقش سامانه معتبر معلم خصوصی استادبانک در بازار تدریس خصوصی چیست؟

در این آشفتگی بازار تدریس، نقش سایت های تدریس خصوصی مثل سایت معلم خصوصی استادبانک پررنگ می شود که می توانید فارغ از تمام چالش ها و مشکلات گفته شده، یک معلم خصوصی ریاضی حرفه ای انتخاب کنید که هم مطمئن هستید برای توانایی تدریس معلم هزینه میکنید نه بابت تبلیغات او و هم دلبسته اخلاق معلم و دلگرم نتیجه رضایت بخش کلاس های خصوصی می شوید.

 

چرا معلم ریاضی استادبانک می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب تان باشد؟

 

قیمت منصفانه معلم خصوصی ریاضی در هر جلسه چقدر است؟

 

1.دلیل اول این است که تقریباً از هر 20 معلم ریاضی، 1 نفر در استادبانک اجازه تدریس پیدا می کند و آن یک نفر هم باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • براساس معیارهای مشخص شده تیم ارزیابی استادبانک، جزو بهترین مدرسین در رشته خود باشد.
  • اخلاق مدار باشد.
  • تجربه مناسب و توانایی لازم در تدریس را داشته باشد.

2. دلیل دوم انتخاب معلم خصوصی ریاضی از استادبانک این است که از سال 98 بخش آکادمی اساتید در استادبانک راه اندازی شده است تا با معلم ها و مدرسین توانمند استادبانک، نکات مهم رفتارهای حرفه ای در تدریس را در میان بگذارد و همینطور در سال 99 هم درسنامه ای با هدف آموزش نکات مهم و لازم برای تدریس آنلاین برای دانش آموزان مقاطع مختلف، ابتدایی تا کنکور، نیز منتشر کرد تا اساتید استادبانک در تدریس آنلاین نیز مانند تدریس حضوری، حرفه ای تر عمل کنند.

3. دلیل سوم انتخاب از استادبانک، مشخص بودن تمام رزومه تحصیلی، سوابق تدریس و نظرات شاگردان قبلی هر معلم در پروفایل شان در سایت است که می توانید براحتی به تمام این ویژگی ها و فاکتورهایی که قبل از کلاس لازم است بدانید و بررسی شان کنید دسترسی داشته باشید و به اطمینان کامل برسید.

برای تجربه کلاس خصوصی ریاضی نتیجه بخش و موثر استادبانک، روی لینک تدریس خصوصی ریاضی استادبانک کلیک کنید یا در گوگل معلم خصوصی ریاضی استادبانک را جستجو کنید و وارد سایت استادبانک شوید تا بتوانید پروفایل بهترین مدرسین خصوصی ریاضی در ایران را ببینید و با بهترین قیمت، از تدریس فوق العاده آنها استفاده کنید.

 

تدریس خصوصی فرصتی مناسب برای پیشرفت درسی تان است

 

قیمت منصفانه معلم خصوصی ریاضی در هر جلسه چقدر است؟

 

اعتماد در بازار تدریس خصوصی یکی از مهم ترین معیارها است اما روش تدریس معلم، رفتار و اخلاق او در کلاس و سایت تدریس خصوصی ای که بتوان با اعتماد به آن، دلگرم تدریس معلم شد هم به همان اندازه مهم است.

متاسفانه موسسات زیادی وارد گود تدریس شده اند که خیلی از آنها یا مجوز ندارند و یا افرادی هستند  که اخلاق در تدریس شان لنگ می زند، اما با همه این بدبینی ها اگر تدریس خصوصی نبود، شاید خیلی از دانش آموزان از ادامه تحصیل و آموزش ناامید می شدند.

زیرا یک معلم خصوصی ریاضی خوب این توانایی را دارد که گره های ذهنی شاگردش را باز کند و مفاهیم ریاضی را به ساده ترین شکل ممکن به او آموزش دهد. پس از این جهت، تدریس خصوصی یک فرصت برای رشد و پیشرفت درسی دانش آموز است.

استادبانک هم با همین هدف پیشرفت درسی دانش آموز، به شما اطمینان می دهد همانطور که از آمار نیز مشخص است، با دقت تمام در انتخاب مدرسین و معلم های خصوصی تلاش کرده است.

استادبانک سالانه از 20 هزار رزومه دریافتی برای همکاری، تنها 500 نفر را بطور متوسط تایید می کند تا با این مجموعه همکاری کنند.

از طرفی بعد هر جلسه کلاس خصوصی، از والدین راجع به کیفیت تدریس استاد و همینطور نتیجه ای که از کلاس گرفته اند نظرسنجی می شود و اگر بیش از دو دانش آموز از کیفیت تدریس استاد ناراضی باشند، استاد سریعاً معلق و از سیستم استادبانک حذف می شود.

  دلیل اکثر کامنت های مثبت پروفایل اساتید استادبانک همین مورد است که آنها جزو بهترین اساتید ایران هستند و تقریبا تمام کسانی که با اساتید استادبانک کلاس دارند، از کیفیت تدریس استاد و همینطور کلاس خصوصی راضی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز