خبرگزاری کار ایران

کیش و تفریحات لوکس | کیش؛ بهشت خانواده‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۳۷۹

جزیره کیش یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است. در این جزیره هم تفریحات گران و لوکس وجود دارد و هم تفریحات ارزان و به صرفه. بی‌شک تفریحات لوکس در این جزیره با توجه به منحصر‌به‌فرد بودن‌شان سفری لذت‌بخش را برای مسافران کیش رقم خواهد زد.

آشنایی با جزیره کیش

جزیره کیش، مروارید خلیج فارس به دلیل برخورداری از جاذبه‌های گردشگری طبیعی، تاریخی و فرهنگی و بهره‌مندی از انواع مراکز تفریحی، بازارها و مراکز لوکس اقامتی، سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. جزیره کیش نخستین منطقه آزاد تجاری – صنعتی در کشور است و با بیش از 58 هتل و مجتمع اقامتی پذیرای هزاران مسافر در روز است.

تفریحات لوکس در جزیره کیش

جزیره کیش یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است. در این جزیره هم تفریحات گران و لوکس وجود دارد و هم تفریحات ارزان و به صرفه. بی‌شک تفریحات لوکس در این جزیره با توجه به منحصر‌به‌فرد بودن‌شان سفری لذت‌بخش را برای مسافران کیش رقم خواهد زد.

فهرست تفریحات کیش، فهرستی با گزینه‌های بسیار است که آشنایی با مهم‌ترین آن‌ها می‌تواند راهنمایی برای مسافران باشد. در ادامه با برخی از تفریحات لوکس در کیش آشنا می‌شویم.

جایروکوپتر

جایروکوپتر (Gyrocopter) وسیله‌ای برای تجربه پروازی هیجان‌انگیز بر فراز آسمان جزیره کیش است. جایروکوپتر هلی‌کوپتری کوچک و دارای دو صندلی پرواز است که به لیست تفریحات کیش اضافه شده است. مرکز جایروکوپتر کیش در میدان ملل و فرودگاه‌های پرواز آن در محله میرمهنا قرار دارد. با پرواز با جایروکوپتر امکان دیدار و گشت هوایی از جاذبه‌هایی چون شهر تاریخی حریره، مجموعه درخت سبز، ساحل دامون، جاده کرانه و قنات کاریز وجود دارد.

اسکوتر زیردریایی

یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات کیش، ورزشی مفرح به نام اسکوتر زیردریایی است که از سال 1390 در جزیره کیش در اختیار گردشگران قرار گرفت. اسکوتر زیردریایی دستگاهی برای تجربه غواصی بدون نیاز به آموختن مهارت‌های غواصی است. گردشگران بالای 12 سال می‌توانند با این ابزار بدون حمل وسایل غواصی با اعماق دریای نیلگون کیش بروند و از شگفتی‌های رنگارنگ زیر آب لذت ببرند.

بانجی‌جامپینگ جزیره کیش

اگر طرفدار تفریحات هیجان‌انگیز هستید، بهترین گزینه، بانجی‌جامپینگ جزیره کیش است. این ورزش تفریحی در نزدیکی شهر زیرزمینی کاریز و در میدان المپیک قرار دارد. برای انجام بانجی‌جامپینگ به آموزش خاصی نیاز ندارید. کافی است به طناب‌های ایمنی و کششی بانجی‌جامپینگ متصل شوید و به توصیه‌های ایمنی دقت کنید. همچنین می‌توانید تعیین کنید که پرش شما تا چه ارتفاعی از زمین ادامه داشته باشد.

پرواز با گلایدر جزیره کیش

از دیگر تفریحات کیش، تفریح پرهیجان پرواز با گلایدر است که طرفداران بسیاری دارد. پرواز با گلایدر فرصتی برای تجربه هیجان‌انگیز پرواز است که به علاقمندان امکان می‌دهد تا زیبایی جزیره کیش را از آسمان تماشا کنند.

سافاری جزیره کیش

سافاری جزیره کیش در قلب این جزیره و در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی آن واقع شده است. سافاری یک مجموعه تفریحی بزرگ و مجهز با آیتم‌هایی برای سنین و سلیقه‌های گوناگون است. انجام انواع تور سافاری با خودروهای شاسی‌بلند آفرود، موتورسیکلت‌های آفرود و شترسواری در صحرا بعضی از آیتم‌های مجموعه سافاری در جزیره کیش هستند.

فلای‌بورد جزیره کیش

پرواز انفرادی با کمک تخته فلای‌بورد بر فراز آب‌های ساحلی کیش، تجربه‌ای متفاوت و توصیف‌ناپذیر در جزیره کیش است. تخته فلای‌بورد وسیله‌ای است که به کمک لوله‌هایی به جت‌اسکی متصل می‌شود و آب دریا با فشار از زیر این تخته پایین هدایت می‌شود. فشار تخلیه این آب باعث می‌شود تخته فلای‌بورد و فردی که روی آن سوار است، در هوا معلق شوند و تا چندین متر پرواز کنند. انجام مانورها و انجام حرکات نمایشی از لذت‌های پرواز با فلای‌بورد است.

پیست باگی کیش

پیست باگی کیش، یک پیست خاکی به طول 400 متر است که گردشگران در آن با ماشین‌های باگی دونفره رانندگی می‌کنند. در پیست باگی کیش علاوه بر امکان باگی‌سواری در پیست، امکان انجام تورهای ورزشی – تفریحی نیز وجود دارد. در این تورها گردشگران می‌توانند با راهنمایی حرفه‌ای و با موتور چهارچرخ ATV از مکان‌های گردشگری کیش مانند کلبه هور، کشتی یونانی و درخت سبز دیدن کنند.

پاراسل

از دیگر تفریحات هیجان‌انگیز در جزیره کیش، امکان جتربازی بر فراز آب‌های نیلگون خلیج فارس است. پاراسل چتری است که به وسیله قایقی تندرو کشیده می‌شود و فرد سوار بر چتر را تا ارتفاع 300 متر بالا می‌برد. حدود بالارفتن چترهای پاراسل بین 150 تا 300 قابل تنظیم است.

 

 

کیش و تفریحات لوکس | کیش؛ بهشت خانواده‌ها

هتل‌های جزیره کیش

به دلیل تعداد بالای گردشگرانی که سالانه به جزیره زیبای کیش مسافرت می‌کنند، این جزیره از مدرن‌ترین و زیباترین هتل‌ها و مراکز اقامتی برخوردار است. بسیاری از هتل‌های کیش سطح استانداردهای بین‌المللی را رعایت می‌کنند و در لیست هتل های کیش می‌توانید هتل‌هایی با سطوح مختلف سه‌ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره بیابید. علاوه بر این هتل‌ها آپارتمان‌ها و سوییت‌های زیبایی هم برای اقامت گردشگران وجود دارد. برخی از هتل‌های معروف در جزیره کیش عبارتند از:

  • هتل مارینا پارک کیش
  • هتل هلیا کیش
  • هتل ترنج کیش
  • هتل داریوش کیش
  • هتل ویدا کیش
  • هتل مریم کیش
  • هتل شایگان کیش
  • هتل صدف کیش
  • هتل آرامیس کیش
  • هتل فلامینگو کیش
  • هتل شایلی کیش
  • هتل پانوراما کیش
  • هتل میراژ کیش
  • هتل آرامش کیش
  • هتل لیلیوم کیش
  • هتل کوروش کیش
  • هتل گاردنیا کیش
  • هتل ساین‎رایز کیش
  • هتل آفتاب شرق کیش
  • هتل گامبرون کیش
  • هتل ارم کیش

کیش و تفریحات لوکس | کیش؛ بهشت خانواده‌ها

هتل هلیا کیش، یکی از هتل‌های زیبا در جزیره کیش

هتل هلیا کیش هتلی چهار ستاره است  این هتل زیبا بین دو میدان امیرکبیر و ساحل و در فاصله اندکی از دریا و مراکز مهم خرید در کیش واقع شده است. هتل هلیا کیش در دو طبقه دارای 61 باب اتاق و امکانات اقامتی فراوان است.

لابی‌های هتل هلیا همراه با کافی‌شاپ تمام‌وقت و اینترنت فعال است و محوطه هتل از آبنماهایی زیبا و باغچه‌هایی سرسبز با امکان پذیرایی برخوردار است. رستوران هتل هلیا با انواع منوی تور و آزاد و با تنوع غذایی بسیار آماده پذیرایی از گردشگران است.

اتاق‌های هتل هلیا کیش از امکانات کامل هتل‌های لوکس برخوردار اند و این هتل، سرویس‌هایی مجهز و منظم برای استقبال فرودگاهی دارد.

تجربه سفر به خلیج زیبای فارس در سواحل کیش

وقتی صحبت از سفر به جنوب ایران می‌شود، نخستین گزینه‌ای که به ذهن گردشگران می‌رسد، سفر به جزیره کیش است. سالانه بیش از یک میلیون و هفتصد هزار گردشگر ایرانی و خارجی از جزیره رویایی کیش دیدن می‌کنند. تفریح، هیجان و شادی، کلماتی است که می‌تواند به خوبی این جزیره را توصیف کند.

کیش جزیره‌ای با امکانات تفریحی بی‌شمار است و از جاذبه‌های گوناگون گردشگری طبیعی، تاریخی، فرهنگی و تفریحی برخوردار است. هتل‌های این جزیره از امکاناتی با استانداردهای بین‌المللی برخوردارند و امکان اقامتی لذت‌بخش را برای شما فراهم می‌کنند که در این مطلب به طور خلاصه با آن‌ها آشنا شدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز