خبرگزاری کار ایران

طرح تعویض پنجره‌های قدیمی‌با پنجره‌ هافمن

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۷۰۲

برند ‌هافمن نام آشنایی در صنعت درب و پنجره‌های نسل جدید است که شما آن را می‌شناسید و می‌دانید آنها تولیدکننده برتر پروفیل‌های درب و پنجره یوپی‌وی‌سی و برند محبوب سال از نگاه مصرف کنندگان هستند. ‌

هافمن با بیش از ١۵ هزار تن ظرفیت تولید سالانه و اخذ انواع استانداردهای ملی و بین‌المللی در موقعیتی قرار دارد که تلاش می‌کند با یک طرح ملی از اتلاف انرژی در کشور بکاهد و قدمی ‌برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و حفظ و حراست از سرمایه‌های ملی بردارد.

تعویض به صرفه

چرا می‌گوییم این یک تعویض باکیفیت است؟ درب و پنجره‌های قدیمی‌ معمولا آهنی، یا آلومینیومی ‌و تک‌جداره هستند. معمولا هنگام باز و بسته شدن صدای ناهنجاری از خود ساطع می‌کنند. جلوی خروج گرمای داخل و ورود هوای سرد به منزل را نمی‌گیرند، سر و صدای بیرون را به شدت به داخل منتقل می‌کنند و احتمالا در برخی نقاط زنگ‌زدگی دارند.

در طرح تعویض پنجره‌های قدیمی‌ با پنجره ‌هافمن شما می‌توانید با تماس با شماره تلفن ١۶۴۴ با مشاوران ‌هافمن صحبت کنید و درخواست خود را برای تعویض ثبت کنید. کارشناسان ‌هافمن بعد از بررسی و پیشنهاد پنجره مطلوب برای شما آن را برایتان نصب می‌کنند و شما را از شر پنجره‌های قدیمی ‌منزل یا محل کارتان خلاص می‌کنند.

پنجره‌های جدید بسته به اینکه دو یا سه جداره باشند تا بیش از ٩٩ درصد جلوی سروصدا و آلودگی‌های صوتی را می‌گیرند. در واقع شما با نصب پنجره‌های دو یا سه جداره یوپی‌وی‌سی ‌هافمن وقتی این پنجره‌ها را می‌بندید فرمان سکوت صادر می‌کنید و تقریبا هیچ صدایی از بیرون به داخل منتقل نمی‌شود.

این پنجره‌ها ضمنا از اتلاف انرژی گرمایی جلوگیری می‌کنند و این به معنای صرفه جویی در هزینه‌های مصرفی گاز خواهد بود. پنجره‌های نو زیبایی دو چندانی به ساختمان یا واحد آپارتمانی شما می‌بخشند. علاوه بر این ‌هافمن شما را تا مدت‌ها از تعویض دوباره درب و پنجره‌هایتان بی‌نیاز می‌کند. چون محصولات ‌هافمن ٢۵ سال ضمانت دارند و خدمات پس از فروش ‌هافمن جزو بهترین‌هاست.

برای درخواست تعویض پنجره‌های خود باید چکار کنیم؟

در این طرح‌ هافمن با انعطاف کامل در کنار شماست تا بتوانید پنجره‌های مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. برای این انتخاب کارشناسان اهل فن، به شما مشاوره رایگان می‌دهند و کمک می‌کنند بهترین نوع پنجره UPVC  را بر اساس نیازی که دارید و صد البته بر اساس بودجه خود انتخاب کنید.

کافیست با شماره تلفن ١۶۴۴ تماس بگیرید و روال کار را از کارشناسان‌ هافمن بپرسید. آنها شما را راهنمایی می‌کنند تا ابعاد پنجره‌های قدیمی‌ خود را بگیرید و به آنها اعلام کنید تا ‌هافمن محصولات پیشنهادی و تعرفه‌های این محصولات را با شما در میان بگذارد. در صورت تاییدیه از طرف شما کارشناسانی از هافمن برای بازدید و نصب به حضورتان می‌رسند و تمام مراحل را در اسرع وقت و بدون اینکه نیاز باشد شما زحمتی بکشید انجام می‌دهند. از همین حالا می‌توانید قاب پنجره‌های خود را با پروفیل‌های تازه و تر و تمیز ‌هافمن ببینید و لذت ببرید. شما هم به خانواده بزرگ مشتریان‌ هافمن بپیوندید و از مزایای ویژه طرح تعویض پنجره‌های قدیمی ‌با پنجره‌های‌ هافمن بهره ببرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز