خبرگزاری کار ایران

با خرید ترمه، خانه خود را برای همیشه زیبا نگه دارید!

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۵۱۸

در میان انواع پارچه‌های اصیل و زیبای ایرانی، ترمه یکی از محبوب‌ترین پارچه‌ها به‌شمار می‌رود و در بیشتر خانه‌های ما ایرانیان نیز به چشم می‌خورد. انتخاب ترمه به عنوان رومیزی فضای سنتی را در گوشه‌ای از خانه به وجود خواهد آورد.

ظرافت و جلوه‌ی خاص این پارچه‌ی زیبا، ترمه را در میان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین پارچه‌های سنتی در سراسر دنیا قرار داده است. با ما همراه باشید تا علاوه بر شناخت بیشتر این پارچه‌ی خاص و دوست‌داشتنی، با وچری، به‌عنوان معتبرترین و بهترین مرجع خرید ترمه نیز آشنا شوید.

ترمه، جادوی نقش‌ونگار در هنر اصیل ایرانی

درست است که برخی معتقدند، ترمه متعلق به آسیای مرکزی است؛ اما یافته‌های محققان نشان از این دارد که بافندگان ایرانی، اولین کسانی بودند که اقدام به بافت پارچه‌ی ترمه کردند و سپس هنر ترمه‌بافی در نقاط دیگر این قاره‌ی کهن نیز رایج شد. این پارچه‌ی زیبا و خیره‌کننده، در ابتدا به‌صورت دستی و با الیاف ابریشم بافته می‌شد و به همین دلیل نیز توسط اشراف و درباریان مورد استفاده قرار می‌گرفت. بافت ترمه در ایران، در دوران صفویه به اوج شکوفایی خود رسید و در کنار الیاف ابریشم، پشم سفید نیز برای بافت این پارچه‌ی محبوب مورد استفاده قرار گرفت. پارچه‌ی ترمه در انواع مختلفی بافته می‌شود که از مشهورترین آن‌ها می‌توان به: شال اتابکی، شال چهارقدی، شال محرمات، شال زمردی، شال بندی و شال کشمیری اشاره کرد.

با خرید ترمه، خانه خود را برای همیشه زیبا نگه دارید!

ترمه، طرح‌های مختلفی دارد و از آن برای تهیه‌ی انواع لباس، رومیزی، سجاده، کیف، تابلو و... استفاده می‌شود. معروف‌ترین و پرطرفدارترین انواع نقوش ترمه به شرح زیر هستند:

  • بته جقه
  • شاخ گوزنی
  • گل‌ شاه عباسی
  • بته خرقه
  • بته اژدری
  • گلزار
  • بته بادامی
  • قاب قرآن
  • جام
  • رضا ترکی
  • بته کشمیری

همه چیز درباره‌ی انواع رومیزی ترمه

فارغ از اینکه چه نوع میزی در منزل خود دارید، استفاده از رومیزی قطعا یکی از نکات بسیار مهم خانه‌داری است که با استفاده از آن می‌توانید، جلوه‌ی خاصی به فضای خانه‌ی خود ببخشید. رومیزی ترمه، یکی از محبوب‌ترین انواع رومیزی‌هایی است که حضور آن در منزل شما قطعا می‌تواند محیط زیباتری را برایتان فراهم آورد. در ادامه شما را با چند نمونه از پرفروش‌ترین و خاص‌ترین انواع رومیزی ترمه که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کنند، آشنا خواهیم کرد:

رومیزی ناهارخوری ترمه

بدون شک، نوش‌ جان‌کردن یک غذای ایرانی خوشمزه، روی میزی که با ترمه‌ی خوش نقش‌ونگار این سرزمین کهن تزئین شده است، حال و هوای دیگری خواهد داشت.

با خرید ترمه، خانه خود را برای همیشه زیبا نگه دارید!

رومیزی ناهارخوری ترمه، یک انتخاب بسیار مناسب برای کسانی است که دوست دارند فضای سنتی را در گوشه‌ای از خانه‌ی خود ایجاد کنند و برای مدتی از شلوغی دنیای مدرن، دور باشند.

رومیزی طرح بته‌جقه

بته جقه، یکی از محبوب‌ترین و اصیل‌ترین نقوشی است که در بافت انواع ترمه از آن استفاده می‌شود. رومیزی طرح بته جقه به دلیل زیبایی و ظرافتی که دارد، همواره جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع رومیزی ترمه در کشور ما بوده است. اگر دوست دارید، اصالت و ظرافت هنر ایرانی را در خانه‌ی خود داشته باشید، از خرید رومیزی طرح بته جقه غافل نشوید.

رانر ترمه

استفاده از ترمه برای تهیه‌ی انواع رانرها، سبب شده است تا دوستداران سبک مینیمال نیز فرصت استفاده از محصولات ترمه را به‌دست آورند. رانر ترمه، شما را از شلوغی رومیزی‌های عریض راحت می‌کند و در عین حال، لذت تماشای هنر بدیع ایرانی را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

سجاده و جانماز

در میان محصولات مختلفی که از انواع ترمه تولید می‌شوند، سجاده و جانماز ترمه، یکی از بهترین و خاص‌ترین تولیداتی است که در خانه‌ی بیشتر ما ایرانیان به چشم می‌خورد. این محصول خاص، با زیبایی خیره‌کننده‌ای که دارد، از همان روزهای اول شروع زندگی مشترک و بر سر سفره‌ی عقد، مورد استفاده‌‌ی ما ایرانی‌ها قرار می‌گیرد. جانماز ترمه، با زیبایی و نقوش منحصربه‌فردی که دارد، معنوی‌ترین لحظات زندگی شما را زیباتر می‌کند و خاطرات خاص‌تری را برایتان رقم می‌زند.

وچری، وب سایتی مطمئن برای دوستداران ترمه

همان‌طور که هنر در این سرزمین قدمتی طولانی دارد، علاقه به هنر نیز از روزگاران قدیم در میان ایرانیان وجود داشته است. انواع ترمه و محصولات مرتبط با این نیز جزو مواردی هستند که شامل هنردوستی ایرانیان می‌شوند و همواره با استقبال بالای مردم ما روبرو بوده‌اند. در مقابل علاقه و توجه مردم به این پارچه‌ی خاص و منحصربه‌فرد، مشکلات مربوط به مراجعه‌ی حضوری به مراکز فروش ترمه و همچنین پیداکردن یک مرکز معتبر برای انجام‌دادن این خرید، یکی از بزرگ‌ترین موانعی است که این روزها ذهن طرفداران این هنر بی‌بدیل ایرانی را به خود مشغول کرده است.

فروشگاه اینترنتی وچری که به همت شرکت بازرگانی استوا مهرسان تاسیس شده است، با هدف تامین رضایت مشتریان و عرضه‌ی باکیفیت‌ترین محصولات ترمه به آنان، اقدام به فروش بهترین انواع ترمه در بازار می‌کند. محصولات این فروشگاه، با داشتن ضمانت اصالت کالا، خیال شما را از بابت تهیه‌ی محصولی اصل و مرغوب راحت می‌کنند. در کنار کیفیت بالای تولیدات عرضه شده در فروشگاه وچری، تنوع بالای این محصولات نیز از دیگر مزایایی است که با خرید از این مجموعه می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

وچری با ارسال سریع و به‌موقع سفارش مشتریان خود، فروش با مناسب‌ترین قیمت موجود در بازار، پشتیبانی قوی، ضمانت بازگشت کالا و همچنین فراهم‌آوردن زمینه برای پرداخت هزینه‌ی خرید در هنگام تحویل کالا، توانسته رضایت خاطر مشتریان خود را جلب کرده و به یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی برای عرضه‌ی صنایع دستی و محصولات سنتی در کشور تبدیل شود. اگر به هنر اصیل ایرانی علاقه دارید و به‌دنبال تهیه‌ی یک ترمه‌ی اصل و باکیفیت هستید، حتما سری به فروشگاه وچری بزنید و از مجموعه‌ی بی‌نظیر ترمه‌ی ایرانی در آن دیدن کنید.

خرید ترمه‌ی اصیل ایرانی، تکه‌ای از هنر این سرزمین را در منزل شما جای داده و حال‌وهوای خانه‌ی شما را دلنشین‌تر خواهد کرد. فروشگاه اینترنتی وچری، به‌عنوان بهشت ترمه و دیگر صنایع دستی ایران‌زمین، آدرسی مطمئن برای هنردوستان به شمار می‌رود و شما می‌توانید با خرید ترمه از وچری ( www.vocheri.com )، علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، باکیفیت‌ترین محصولات بازار را نیز تهیه فرمایید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز