خبرگزاری کار ایران

درب ضد سرقت | لیست قیمت انواع درب ضد سرقت ترک

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۲۵۶

همان‌طور که میدانید در سال‌های اخیر ازجمله تجهیزات ساختمانی که به‌شدت در ساختمان‌ها بخصوص انواع نوساز مورداستفاده قرار می‌گیرد، درب‌های ضد سرقت می‌باشند. درواقع درب‌های ضد سرقت به دلیل ساختاری که دارند و همان‌طور که از اسم آن مشخص است نسبت به درب‌های معمولی مقاوم‌تر و دارای امنیت بسیار بالاتری می‌باشند.

البته شایان‌ذکر است اطمینان به این درب‌ها صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب‌های معمولی می‌توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب‌های ضد سرقت پی برد. حال با توجه به این مقدمه به سراغ آشنایی با درب ضد سرقت، لیست تأمین‌کننده‌های درب‌ها و لیست قیمت آن‌ها می‌رویم. پس مثل همیشه با سازه افزار همراه باشید.

درب ضد سرقت چیست؟

به‌طورکلی درب‌های ضد سرقت به دلیل ساختاری که دارا می‌باشند نسبت به درب‌های معمولی مقاوم‌تر و دارای امنیت بسیار بالاتری بوده و ساختار کلی، قفل، لولا و جنس آن با درب‌های معمولی بسیار متفاوت است. به‌طورکلی درب‌های ضد سرقت علاوه بر این‌که امنیت خانه را در برابر سرقت تأمین می‌کنند باید ویژگی‌های دیگری از قبیل ضد آتش بودن، عایق گرما و سرما، رطوبت و صدا نیز باشند تا در مقابل حوادث غیرمترقبه نیز امنیت فضا را حفظ نمایند.

آشنایی با انواع درب‌های ضد سرقت

به‌طورکلی درب‌های ضد سرقت دارای انواع مختلف بوده و در بازار ایران در سه دسته اصلی شامل، درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ایرانی در بازار موجود می‌باشند. جالب است بدانید که در میان انواع این درب‌ها، درب ضد سرقت ترک هم ازنظر کیفیت و هم ازنظر قیمتی در مقام بالاتری نسبت به سایرین قرار دارد؛ اما در کنار این مسئله هرکدام از درب‌های نام‌برده ویژگی به‌خصوص خود را دارا می‌باشند که شامل:

بیشتر بخوانید: بانک اطلاعات ساختمان

۱. درب‌های ضد سرقت ترک

گران‌ترین و درعین‌حال بهترین و مقاوم‌ترین درب ضد سرقت موجود در بازار ایران، درب ضد سرقت ترک است. به‌طورکلی درب‌های ضد سرقت باید به‌تناسب محل مورداستفاده با ویژگی‌های متفاوتی انتخاب گردند. درب‌های ساخت ترکیه به دلیل کیفیت بالا، بیشتر مناسب منازل و اماکن خصوصی است. همچنین ویژگی‌های چنین درب ضد سرقتی به شرح زیر است که شامل:

    • ایمنی بسیار بالا در مقابل سرقت و حوادث غیرمترقبه

    • سهولت در نصب

    • ظاهر زیبا و شیک

    • چهارچوب استاندارد و محکم

۲. درب‌های ضد سرقت چینی

به‌طورکلی و همان‌طور که میدانید تولیدات چین در سطوح مختلف کیفی قرار دارند و اگر بخواهیم به‌طور تخصصی در مورد درب صحبت کنیم صادقانه باید گفت اکثر درب‌های ضد سرقت چینی واردشده به ایران از سطح کیفی خوبی برخوردار نمی‌باشند، بنابراین اگر بودجه محدودی دارید، بهتر است به سراغ درب ضد سرقت ایرانی بروید. البته در همین راستا لازم است بدانید که درب‌های ضد سرقت چینی با روکش اچ دی اف معمولاً از کیفیت خوبی برخوردار بوده و نسبت به برخی از درب‌های ترکیه که در بازار ایران وجود دارند گران‌تر هم می‌باشند؛ اما در حالت کلی پیشنهاد ما اجتناب از انتخاب این نوع از درب‌ها است.

۳. درب‌های ضد سرقت ایرانی

افزون بر درب ضد سرقت ترک و چینی، درب ضد سرقت ایرانی نیز وجود دارد. این نوع درب ضد سرقت غالباً از کیفیت قابل قبولی برخوردار است؛ زیرا این درب ضد سرقت، مونتاژ شده از درب ضد سرقت ترک است. در کل برای ایرانی‌ها، درب ضد سرقت ایرانی بهترین گزینه است، چراکه ازنظر کیفیت جزو موارد قابل‌قبول بوده و از طرفی این نوع از درب‌ها به‌صرفه‌ترین درب ضد سرقت در بازار ایران می‌باشد.

تفاوت درب‌های ضد سرقت چینی با درب ترک

    • درب ضد سرقت چینی نسبت به نوع ترکیه‌ای آن دارای وزن بیشتری می‌باشد و حمل نقل آن سخت‌تر می‌باشد.

    • لولا در درب‌ها چینی برخلاف درب ضد سرقت ترک پنهان می‌باشد

    • قیمت نوع چینی این نوع از درب‌ها بسیار پایین‌تر از انواع ترک آن می‌باشد.

    • طرفداران درب ضد سرقت چینی در ایران کمتر از درب ضد سرقت ترک است.

    • درب‌های ضد سرقت چینی کاملاً در کشور چین ساخته می‌شوند اما انواع ترکیه‌ای در ایران نیز مونتاژ می‌شوند.

خرید اینترنتی درب‌های ضد سرقت

چه در خرید حضوری و چه در خرید اینترنتی این‌گونه درب‌ها اولین انتظار خریدار از محصول ایجاد حس امنیت است که برای رسیدن به این مقصود باید به چند نکته در هنگام خرید توجه نمود که این موارد شامل:

۱. توجه به جنس چارچوب

به یاد داشته باشید که فلز به‌کاررفته در درب‌ها باید از آلیاژ خوب و باکیفیت باشد و محل‌های اتصال ورق‌ها از جوش‌کاری مناسبی برخوردار باشند.

۲. ضخامت چهارچوب

ضخامت چارچوب باید 1.5 میلی‌متر و یا بالاتر از آن باشد.

۳. جنس لولا

جنس لولا ازجمله وارد بسیار مهمی است که باید به آن توجه نمود زیرا لنگه درب بر روی این لولاها می‌چرخد؛ بنابراین باید بتواند تحمل وزن لنگه درب را به‌خوبی داشته باشند. چراکه اگر جنس و تعداد لولاها نامرغوب و کم باشد پس از گذشت مدتی درب از حالت تنظیم و رگلاژی خارج می‌شود. همچنین دقت کنید که درب انتخابی سه لولا باشد.

۴. جنس لایه

درست است که طرح لایه درب به‌صورت سلیقه‌ای بوده اما توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که جنس لایه باید متناسب با محل استفاده درب انتخاب شود. به‌عنوان نمونه جنس ام دی اف از زیبایی و براقیت بیشتری نسبت به جنس ملامینه و پی‌وی‌سی برخوردار است اما اگر همین لایه در مقابل خش و نور آفتاب قرار گیرد دارای استحکام کمتری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: شیشه بالکن

۵. توجه به فضای داخلی بین دو طرف درب از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه باید این فاصله با ورقی فولادی پر شود و درصورتی‌که داخل درب تهی از ورق فولادی باشد در حقیقت شما یک درب معمولی در ابعاد بزرگ‌تر خریداری نموده‌اید و پول خود را هدر داده‌اید.

۶. از خرید قفل‌ها و کلیدها مطمئن باشید. درواقع بهترین نوع قفل موجود در جهان برای کشور ترکیه می‌باشد که در ایران به‌وفور یافت می‌شود و هیچ‌گونه مشکلی برای یافتن این نوع قفل‌ها وجود ندارد.

لیست تأمین‌کننده‌های درب‌های ضد سرقت

به‌طورکلی استفاده از انواع مختلف درب ضد سرقت و استقبال و خرید مردم باعث شده تا رقابت‌های سنگینی در این حوزه بین تأمین‌کنندگان مختلف این صنعت به وجود بیاید. همچنین لازم به ذکر است که شرکت‌های تولیدکننده درب ضد سرقت زیادی در ایران در حال فعالیت می‌باشند و در تلاش‌اند تا اگر قصد خرید محصول خاصی را دارید با آشنایی با تأمین‌کنندگان معتبر خرید مطمئنی را انجام دهید.

قیمت درب‌های ضد سرقت و لیست قیمت آن‌ها

به‌طورکلی درب‌های ضد سرقت معمولاً به‌صورت اکونومی در بازار موجود می‌باشد تا قیمت این درب‌ها برای اکثر مشتریان مقرون‌به‌صرفه باشد؛ اما از طرفی تفاوت قیمت‌هایی که در بازار درب‌های ضد سرقت مشاهده می‌شود معمولاً یا ناشی از کیفیت اجزا و بخش‌های مختلف آن و یا در تفاوت روکش آن‌ها است. درواقع درب‌هایی که با روکش گردو ساخته‌شده‌اند از درب‌های ضد سرقت روکش راش گران‌تر می‌باشند. همچنین برخی از درب‌ها دارای یراق‌آلاتی از جنس برنج یا استیل می‌باشند که این موارد هم می‌تواند بر قیمت درب ضد سرقت تأثیرگذار باشد.

کلام پایانی

همان‌طور که در این مقاله از سازه افزار مطالعه کردید هدف ما از این نوشتار آشنایی شما انواع درب‌های ضد سرقت و بررسی مزایا و برتری هر یک نسبت به دیگری بود. همچنین در این مقاله در باب لیست قیمت این نوع از محصولاتی نیز اطلاعاتی در اختیار شما گذاشتیم که امیدواریم مفید واقع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز