خبرگزاری کار ایران

بهترین شرکت سم پاشی تهران و گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۰۷۴

سالهاست که سمپاشی به یکی از امور حیاتی زندگی بسیاری از مردم تبدیل شده است. اگر در شهرهای پرجمعیت زندگی کنید حتما برای یکبار هم که شده با مشکل وجود حشرات موزی یا موش در محیط خود رو به رو شده اید. در روستاها هم سمپاشی بخشی جدا نشدنی از زندگی کشاورزان و دامداران است تا بتوانند محصولاتی سلامت را به بازار عرضه کرده یا حیوانات خود را از خطر ابتلا به بیماری های مختلف دور نگه دارند.

از زمان شیوع ویروس کرونا اهمیت سمپاشی و ضدعفونی کردن محیط های کار و زندگی بیش از پیش قابل لمس است. به همین خاطر در اینجا بر آنیم تا بهترین شرکت سمپاشی ایران که در استان های تهران و گیلان خدماتی بی نظیر را ارائه می کند به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین شرکت سم پاشی تهران و گیلان

شرکت سم گستر افق

شرکت سم گستر افق تجربه ای 20 ساله در زمینه سمپاشی و ضدعفونی کردن دارد. این شرکت از وزارت بهداشت و درمان ایران مجوز رسمی دارد و امکان انجام سمپاشی در مکان های عمومی و دولتی نظیر رستوران ها، بیمارستان ها و مدارس و... را نیز داراست. سم گستر افق تیم تحقیقاتی متشکل از نیروهای متخصص می‌باشد و نمونه کارهایی بسیار قوی در این زمینه دارد. سم گستر از ابر شرکت های سمپاشی به شمار می آید که دارای دو دفتر مرکزی در تهران (خیابان استاد معین) و رشت (پل طالشان) است.

خدمات شرکت سم گستر افق به صورت 24 ساعته ارائه می شود و در زمینه دفع آفات کشاورزی و خانگی از برترین شرکت های موجود در ایران به شمار می رود. این روزها که اماکن زیادی نیاز به ضدعفونی کردن و نزاع با کرونا را دارند، سم گستر افق توانسته با جلب رضایت صدها مشتری خود را بیش از پیش ثابت کرده و باری دیگر آسایش را به خانه و محل کار ایرانیان باز گرداند.

سمپاشی منزل، سمپاشی ادارات و سمپاشی کشاورزی برخی از مهمترین خدمات این سازمان هستند اما سم گستر خدمات بسیار وسیع تری دارد و با انتشار مقالات علمی و به روز در صدد راهنمایی هموطنان ایرانی‌ست. در ادامه بیشتر با سایر خدمات شرکت سم گستر افق آشنا می شویم.

بهترین شرکت سم پاشی تهران و گیلان

سمپاشی بیمارستان و مراکز درمانی

بیمارستان ها و تمامی مراکز درمانی این روزها اهمیتی روز افزون پیدا کرده اند و متاسفانه رفت و آمد زیادی در آنها انجام می شود. شما می توانید ضد عفونی و سمپاشی بیمارستان ها را به سم گستر بسپارید تا با از بین بردن انواع پشه و حشرات موذی محیطی امن برای مراجعان فراهم شود. سم هایی که در این نوع محیط استفاده می شوند کاملا بی بود و لک هستند و آسیبی به انسان ها وارد نمی کنند.

سمپاشی رستوران و فست فود

رستوران ها از حساس ترین مکان ها برای سمپاشی هستند زیرا وجود حتی یک حشره در این نوع محیط‌ها می تواند به تعطیلی کسب و کار منجر شود. در دوران شیوع ویروس کرونا نیز شاهد هستیم که رستوران هایی که مراحل ضدعفونی را به مشتریان نشان می دهند و محیط سالمی را فراهم آورده اند هنوز هم مشتریان خود را دارند بنابراین می توانید سمپاشی رستوران و غذاخوری های خود را به سم گستر افق بسپارید تا با تیمی حرفه ای و استفاده از سموم وارداتی به یاری شما بیایند.

بهترین شرکت سم پاشی تهران و گیلان

سمپاشی پارکینگ

پارکینگ ها به خاطر آن که اغلب تاریک و مرطوب هستند و به فاضلاب نیز دسترسی دارند، سوسک های فاضلابی و انواع جوندگان در آن ها به چشم می خورد. یکی از تخصص های اهالی شرکت سم گستر افق بررسی رایگان پروژه های پارکینگی و انتخاب بهترین نوع سم برای محیط و در نهایت انجام سم پاشی است. متخصصان سم گستر پس از انجام کار نیز به اهالی مشاوره رایگان می دهند که چطور از وجود حشرات در محیط جلوگیری کنند برای مثال در رابطه با پارکینگ ها تمیز نگه داشتن محیط اهمیت زیادی دارد و باید حتما دریچه فاضلاب را پوشاند همچنین از جمع کردن لوازم غیرضروری در گوشه ای از انبار جلوگیری نمود.

قیمت سمپاشی در تهران چقدر است؟

یکی از فاکتورهای اشتباهی که برای سپردن کار سمپاشی به شرکت های مربوطه مد نظر قرار می گیرد قیمت سمپاشی است. اگر شما هم علاقه مند هستید که به صورت به روز از قیمت انواع سمپاشی ها در تهران و استان گیلان مطلع شوید لطفا با شماره 66601612 با پیش شماره 021 تماس گرفته یا به وب سایت سم گستر مراجعه کنید: http://www.samgostarofogh.com/

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز