خبرگزاری کار ایران

آقای کرکره، خدمات کرکره برقی در همه محله های تهران!

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۰۴۹

چندی پیش با سرویسی آشنا شدیم که کاراکتر خیلی بامزه و عجیبی داشت، همین موضوع سبب جلب توجه ما شد تصمیم گرفتیم پیگیر این کسب و کار شویم و خدمات آن را بررسی کنیم.

اول از همه که کاراکتر آقای کرکره یک طراحی خلاقانه دارد که گویای همه چیز است. طراحی بدن و اسکلت کرکره برقی بر حوزه تخصصی آقای کرکره که همان کرکره برقی و کرکره اتوماتیک است، تأکید می‌کند و با نمایش شنل در پشت این کاراکتر، به سرعت عمل و توانایی در ازائه خدمات کرکره برقی اشاره می کند. از مدیریت آقای کرکره که جویا شدیم متوجه شدیم که این طراحی لوگو و کاراکتر توسط آژانس مسیرذهنی انجام شده که همه موارد بازاریابی و برندینگ توسط این آژانس پیشرو انجام شده که خود گویای حرفه ای بودن کار شد.

سایت بسیار قوی و کاربرپسند طراحی شده که به راحتی بتوان برای هر خدمت تخصصی کرکره با کارشناسان تماس گرفت. این خدمات شامل : نصب کرکره برقی، خرید کرکره برقی، تعمیر کرکره برقی است. با توجه به اینکه تعمیر کرکره برقی باید خیلی سریع اتفاق بیفتد و نیرو به محل اعزام شود، آقای کرکره تمام تلاش خود را کرده تا در سریعترین زمان ممکن ارائه خدمت کند. راه ارتباطی بصورت واتس اپی و تلفنی 02177393439 در نظر گرفته شده تا خیلی راحت این ارتباط برقرار شود. تعمیر فوری کرکره برقی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که اگر کرکره برقی برای پارکینگ مورد استفاده قرار گیرد و خراب شود باعث سلب آرامش ساکنین و امنیت خانواده ها خواهد شد. اگر که کرکره برقی مغازه دچار خرابی شود، سبب ضربه اقتصادی برای آن مغازه و فروشگاه خواهد شد چرا که احتمال زیاد برای باز کردن درب مغازه و فروشگاه دچار مشکل می شوند که اگر باز نشود در واقع مغازه تعطیل خواهد بود. از همین رو آقای کرکره برای تعمیر فوری کرکره برقی در سرتاسر تهران راه حل منحصر به فردی ارائه می کند. در همه محله های تهران، از شمال تا جنوب، از غرب تا شرق، نیروهای متخصص به محل اعزام می کند.

برای تست کردن نوع سرویس دهی آقای کرکره، برای پارکینگ خانه، تماس گرفتیم. یک آقا پاسخگو بودند که ایشان دانش فنی بالایی داشتند و با مشاوره ای که هنگام تلفن دادند، با توجه به شرایط مسکونی ما راهنمایی کردند که جک پارکینگی بهتر است یا کرکره برقی. و در نهایت براورد کلی قیمت را اعلام کردند اما گفتند که برای براورد دقیقتر نیاز هست که از محل ما بصورت رایگان بازدید انجام بشه که ما هم قبول کردیم. طی چند ساعت یکی از کارشناسان به محل ما آمد. بررسی ها را انجام دادند و به ما مشاوره خرید کرکره برقی دادند. توافقات انجام شد و یک فاکتور برای ما ارسال کردند و کامل همه موارد در آن ذکر شده بود. فردای آن روز دو نفر نیرو برای نصب کرکره برقی به محل ما آمدند که از این سرعت عمل حیرت زده شدیم. همان روز عملیات نصب کرکره برقی انجام شد. پس از نصب اعلام کردند که همه خدمات نصب شامل گارانتی است و تا 18 ماه کلیه قطعات گارانتی آقای کرکره است و هر خرابی یا مشکلی پیش آمد خودشان پاسخگو هستند.

برخورد کارشناسان آقای کرکره برای یک کار فنی خیلی محترم بود که نشان از مدیریت صحیح این مجموعه داشت. در سایت آقای کرکره همه خدمات بصورت کامل توضیح داده شده و به من گفتند "که اگر که به مشکلی برخورد کردم سعی کردیم موارد را داخل سایت بیان کنیم و همچنین میتوان تلفنی صحبت کنیم و بسیاری از موارد پای تلفن حل خواهد شد اما اگر نیاز به تعمیر کرکره برقی باشد سعی می کنیم طی چندساعت ارائه خدمت کنیم. آقای کرکره هر روز از ساعت 8 الی 22 آماده پاسخگویی است و سرویس و خدمات کرکره برقی ارائه می کنیم."

تجربه استفاده از خدمات آقای کرکره لذت بخش بود و مطمئناً از مشتری های همیشگی آن ها خواهیم بود. به تیم آقای کرکره برای ارائه چنین خدمات فوق العاده تبریک می گوییم و از همین جا اعلام می کنیم ما از طرفداران شما هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز