خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال خوب بد جلف و سریال سیاوش

کد خبر : ۱۰۳۰۴۸۴

سریال های شبکه نمایش خانگی بعد از یک دوره رکود طولانی به دلیل شیوع ویروس کرونا دوباره رونق گرفته اند و بازار پخش این سریال ها حالا حسابی داغ داغ است.

ایلنا؛ پس از پخش سریال قورباغه و سریال ملکه گدایان حالا نوبت به دو سریال پر بازیگر در دو ژانر متفاوت رسیده است. در این خبر با سریال خوب بد جلف و سریال سیاوش که پیش بینی می شود هر دو پربیننده و پرفروش باشند آشنا می شویم.

دانلود سریال خوب بد جلف

دانلود سریال خوب بد جلف و سریال سیاوش

سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو سریالی در ژانر کمدی-اکشن به نویسندگی «پیمان قاسم خانی» و کارگردانی «محسن چگینی» و محصول سال 1399 ایران است که برای پخش در قالب 15 قسمت ساخته شده و بخش هایی از آن در جزیره ی قشم فیلمبرداری شده است.

داستان سریال خوب بد جلف که دنباله داستان فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف 2: ارتش سری» است، روایت گر ماجراجویی های پژمان و سام پس از دزدیده شدن توسط چچن ها است. سام و پژمان به عنوان گروگان به همراه کیک زرد توسط آصف رئیس گروه جانفدایان داغستان آزاد دزدیده شده‌ اند و قرار است از مرز شمال غربی کشور به چچن بروند و از طرفی جاسوسان ارتش سری در جستجوی ردی از آنها هستند.

پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، امیرمهدی ژوله، مارال فرجاد، آناهیتا درگاهی، محمد بحرانی، فرزین محدث، تینو صالحی , شکیب شجره از بازیگران این سریال هستند.

اولین قسمت سریال خوب بد جلف جمعه 10 بهمن ماه جاری از سایت دانلود قانونی حلال دانلود منتشر می­شود. شما می­توانید هر جمعه سایر قسمتهای این سریال را از این سامانه دانلود کنید.

برای دانلود قانونی با حجم نیم بها بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال خوب بد جلف 

دانلود سریال سیاوش

دانلود سریال خوب بد جلف و سریال سیاوش

سریال سیاوش در ژانر درام و اجتماعی به نویسندگی پویا سعیدی، کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری محصول سال 1399 است. قسمت اول این سریال جمعه 10 بهمن ماه جاری از سامانه دانلود قانونی حلال دانلود قابل دریافت است.

سیاوش سریالی ملودرام با رگه ‌های تند نقد اجتماعی است که با لوکیشن ‌هایی در کف جنوب شهر تهران تولید شده است و به ‌سبک بلاک ‌باسترهای هالیوودی مونتاژ شده است. در خلاصه داستان این سریال آمده است: «حاضری برای حمایت از خانواده‌ات چی کار کنی؟ اگه مجبور بشی دیگه عضوی از خانواده هم نباشی، کار درست رو انجام میدی یا منتظر میشی که نابود بشن؟»

در سریال سیاوش شاهد داستانی درگیرکننده و نقش‌آفرینی‌های متفاوتی از میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، مجید صالحی، ترلان پروانه و دیگر بازیگران هستیم. موسیقی تیتراژ این سریال نیز توسط پرواز همای ساخته شده است.

مهدی و صادق یاری پیش از این سریال ممنوعه را با حضور میلاد کی‌مرام تولید کرده بودند و سریال سیاوش دومین همکاری آن‌ها در شبکه نمایش خانگی به حساب می‌آید.

میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، مجید صالحی، ترلان پروانه، سوگل خلیق، گیتی قاسمی، خسرو شهراز، علیرضا جعفری، محمدرضا صولتی، ناهید مسلمی، مهدخت مولایی، محمد ولی زادگان، مهدی حسینی نیا، علی عامل هاشمی، مرجان اتفاقیان، الهام جدی، مرجان قمری و رویا جاویدنیا از بازیگران این سریال هستند.

برای دانلود سریال سیاوش با حجم نیم بها بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال سیاوش

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز