خبرگزاری کار ایران

چگونگی برگزاری یک مهمانی ساده برای روز تولد مادر

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۱۷۱

روز تولد مادر یکی از ویژه‌ترین و بهترین روز‌های زندگی ماست. این روز فرخنده و روز مادر تنها روزهایی هستند که شاید بتوانیم گوشه ای از زحمات مادران عزیزتر از جانمان را کمی جبران کنیم و قدردان زحمات‌ بیکرانشان باشیم. هرسال با نزدیک شدن به این روزبزرگ، فکر برگزاری یک جشن تولد ساده اما در شأن و منزلت مادر، ذهن همه‌ ما را به خودش مشغول و درگیر می‌کند. زیرا که همه ما دوست داریم تا بهترین جشن تولد را را برای مادرمان برگزار کنیم.

معمولا پدرها به همراه فرزندانشان‌، به‌صورت پنهانی و سرری برنامه‌ریزی می‌کنند ‌و نقشه‌های خیلی زیادی برای برگزاری این مراسم با شکوه طراحی می‌کنند. برای آسان‌تر کردن کار پدران و شما، ایده‌هایی بسیار جذاب را برایتان داریم که کمک شایانی به شما خواهد‌کرد تا بهترین‌ها را برای مادرگرامیتان آماده ‌کنید.

تعدادی از آشنایان نزدیک و کسانی که برای مادرتان نیز بسیار عزیز هستند را به جشن تولد او دعوت کنید. تلاش کنید تعداد دعوت‌شدگان کم باشد. زیرا دیگر جشن‌ها و مراسم‌ها باید محیط خانه را تزئین کنید. برای این کار از رنگ‌های بسیار شادی همانند قرمز، طلایی، بنفش و آبی استفاده کنید. روش تزئین خانه تماما براساس سلیقه و نظر خود شما است، اما می‌توانید از نمونه‌های  خیلی خوبی که برایتان جمع آوری کرده‌ایم هم استفاده کنید.

بهترین چیزها برای تزئین خانه برای تولد مادرتان، استفاده از گل‌های طبیعی و خوش بو است. تا جایی که توان دارید بیشتر بخش‌های خانه را با گل‌های ریز و رنگی تزئین کنید. حتی می‌توانید از گل‌های کاغذی مصنوعی نیز که در بازار موجود است استفاده کنید. چرا که هم هزینه‌ کمتری خواهد داشت و هم می‌توانید آن‌ها را برای مراسمات بعدی نگه‌داری کنید.

بعد  از تزئین خانه، وقت آماده‌سازی سفره است. ابتدا چند شاخه گل رز زیبا با رنگ‌های خیلی شاد بخرید. البته  برای زیباتر دیده‌شدن سفره، رنگ گل و گلدان را با رنگ سفره و وسایل روی میز ست کنید. تعدادی شمع رنگی و دستمال‌سفره با طرح‌های مختلف نیز خریداری کنید و از آن‌ها نیز استفاده کنید.

نکته مهم برای تزئین سفره این است که تعداد رنگ‌هایی که استفاده می‌کنید محدود باشند تا سفره شما حالت رنگین کمانی نداشته باشد.

برای پذیرایی نسبتا کار ساده‌ای پیش رو دارید. از قبل کیک تولدی متناسب با تعداد مهمان‌هایی که دعوت کرده‌اید، سفارش دهید. برای پذیرایی از مهمان‌ها نیز می‌توانید تعدادی کاپ کیک یا دسر آماده کنید. فراموش نکنید که حتما شیرینی‌ها را نیز اندکی تزئین کنید.

اما مهم‌ترین بخش این روز بزرگ خرید کادو تولد برای مادر است. در انتخاب هدیه، هیچ‌گاه به نظر دوستان و آشنایان و این‌که درباره هدیه چه فکری خواهند کرد، اهمیت ندهید. صرفا آنچه که مادرتان را خوشحال می‌کند برایش بخرید. ممکن است این هدیه شاخه گلی کوچک باشد، اما برای مادرتان ارزش بسیار زیادی داشته باشد. برای زیباتر دیده‌شدن هدیه نیز از گل‌ها و یا روبان‌های رنگی استفاده کنید.

کیف زنانه

کیف زنانه از جمله بهترین گزینه برای خرید کادو تولد برای مادرتان است. کیف‌های زنانه در انواع طرح ها و مدل‌ها برای سلیقه‌های مختلف در مغازه ها و وبسایت های خرید آنلاین موجود است. اگر میخواهید برای مادرتان کیف زنانه کادو بخرید حتما به سایت حراج کیف زنانه سر بزنید.

نکته مهمی که باید بیشتر از از چیزهای دیگر مورد توجه قرار بگیرد سلیقه و احتیاجات شخص مورد نظر است. زمانی که شما شخصیت مادر را به خوبی بشناسید و سلیقه او را بدانید، می توانید کالای خیلی بهتری را که بیشتر به کار روزمره او بیاید و یا این که ارزش آن را داشته باشد تا در موقع نیاز آن را بفروشد و از پول آن استفاده کند، به عنوان کادو تهیه کنید و به او هدیه دهید. اگر قصد مشاهده پیشنهادات بیشتر برای کادو تولد مادرتان را داری به شما پیشنهاد میکنیم حتما به فروشگاه اینترنتی پنداریم مراجعه کنید و از محصولات بی نظیر این فروشگاه بازدید کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز