خبرگزاری کار ایران

گردنبند اسم به عنوان هدیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۹۴۳

اگر پول زیادی ندارید، خرید پلاک اسم طلا بهترین هدیه برای خانم ها و آقایان است و با آن لحظات خاص را برای خود و عزیزانتان به یادماندنی‌تر می‌کنید.

گردنبند اسم به عنوان هدیه

اگر به دنبال هدیه مناسبی برای مادر، پدر، همسر، برادر، خواهر و یا دوستتون هستید و هنوز نمی دونید چی بگیرید که علاوه بر زیبایی ارزشمند هم باشه، بهتون پیشنهاد می کنم که این مطلب رو تا آخر بخونید چون ما میخوایم در این مطلب براتون از گردنبند اسم برای هدیه دادن به خانم ها و آقایان صحبت کنیم و بگیم که چرا می تونه به عنوان یک گزینه برای کادو دادن محسوب بشه. پس همراه ما باشید...

با توجه به اینکه این روزها بازار طلا در دنیا و مخصوصا ایران ملتهب است و هر روز ممکن است با افزایش قیمت طلا مواجه شویم، انتخاب طلا به عنوان هدیه برای مناسبت های مختلف سخت شده است. اما از طرفی نیز زیبایی و قیمتی بودن این فلز گران بها بر هیچکس پوشیده نیست و ما همچنان علاقه داریم که همچون گذشته، به عزیزانمان طلا هدیه دهیم. از همین رو ما در گالری طلا و جواهرات زرنام برای حل این مشکل یک پیشنهاد داریم و می خواهیم بگوییم که اگر پول زیادی ندارید، خرید پلاک اسم طلا، بهترین گزینه برای شما است.

چرا پلاک اسم ؟

همان طور که ممکن است بدانید، قطعات مختلف طلا اجرت ساخت متفاوتی دارند که در این میان دستمزد ساخت گردنبند اسم نسبت به سایر مدل های گردنبند کمتر است. همین موضوع موجب می شود که پلاک اسم بهترین انتخاب برای کسی محسوب شود که بودجه نسبتا زیادی ندارد. در واقع دستمزد ساخت النگو، زنجیر، انگشتر، گوشواره، دستبند و سینه ریز طلا نسبت به ساخت پلاک طلا بیشتر است.

به علاوه وزن سبک، فانتزی بودن طرح و قابلیت شخصی سازی کردن پلاک موجب شده است که گردنبند اسم طلا محبوبیت بیشتری برای کادو دادن پیدا کند.

مدل های پلاک طلا

پلاک طلا در مدل ها و سایزهای متفاوتی ساخته می شود. یکی از انواع آن که از علایق مشترک خانم ها و آقایان محسوب می شود، پلاک اسم است که علاوه بر گردنبند، به شکل انگشتر، گوشواره و دستبند اسم چرم نیز ساخته می شود. این پلاک ها هم به صورت فارسی و هم به صورت انگلیسی هستند و اگر می پرسید که کدام یک از دو طرح برای گردنبند اسم مناسب است؟ تیم زرنام همیشه معتقد است که هر طرحی زیبایی خود را دارد و بسته به نوع متن موردنظر و یا نام شما می تواند هر کدام زیبایی خود را داشته باشد و در نهایت به سلیقه خود شما نیز بر می گردد. تفاوتی که در طراحی فارسی و انگلیسی بودن طرح است، امکان پیچیده تر کردن عبارات فارسی است.

 

سفارش و ساخت پلاک اسم

برای سفارش و ساخت گردنبند اسم، ابتدا شما نام یا نوشته ای که می خواهید حک شود را برای ما می فرستید، در مرحله بعد طراحان شروع به طراحی برای شما می کنند و در طراحی های نمونه را برای شما ارسال می کنند تا بین آن ها طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. مراحل ساخت آویز اسم اصولا بین 3 تا 10 روز طول می کشد، البته به میزان ترافیک کاری این میزان متغیر است.

گردنبند اسم به عنوان هدیه

مدت و زمان برای ساخت پلاک اسم سفارش بستگی به نحوه ساخت و مهمتر از آن به پیچیدگی طرح شما بستگی دارد، البته تا زمانی که طرح شما دیده نشود نمی توان نظر دقیقی برای زمان تحویل سفارش داد. در کل تمامی شرایط بستگی به طرح انتخابی شما دارد.

طلای زرنام در کمال آرامش برای شما نام، شعر و متن شما را طراحی می کند و به شما در این زمینه مشاوره می دهد. شما می توانید از بین طرح های موجودی که طراحی شده طرحی را انتخاب کنید. همچنین اگر جایی طرحی دیدید و برای شما جذاب بود کافیست به ما نشان دهید ما طرح را برایتان پیاده سازی می کنیم.

وزن و سایز مناسب پلاک اسم

سایز پلاک گردنبند اسم زنانه و مردانه می تواند عرض و طولی بین 3 تا 6 سانتی متر داشته باشد اما وزن پلاک مهم تر از سایز آن است. این روزها نیز سوال بسیاری از افراد این است که با توجه به قیمت زیاد و رو به افزایش طلا آیا امکان ساخت پلاک اسم سبک وزن وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم، با وجود اینکه ممکن است بسیاری از فروشندگان و سازندگان گردنبند اسم طلا، به منظور لحاظ کردن مالیات بر قیمت طلای خام و کسب سود بیشتر، به خریدار پاسخ منفی دهند اما ما سعی کردیم در تمامی کارهای ساخته شده خود، با دقت به ظرافت و زیبایی، طرح و وزن مدل انتخابی مشتری را اجرا کرده و کیفیت را فدای کمیت کار نکنیم.

گردنبند اسم به عنوان هدیه

بهترین راه انتخاب طرح گردنبند اسم این است که از گالری بخواهید برای شما متن و نام را در هر دو حالت طراحی کند و قبل از طراحی درباره وزن و علایقتان با آنها صحبت کنید تا شما را بهتر راهنمایی کنند.

گالری طلای سازی زرنام به کسانی که از طریق سایت و اینستاگرام ما سفارش می دهند 9 درصد مالیات را هدیه می دهد و هزینه ای از این بابت دریافت نمی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز