خبرگزاری کار ایران

آنچه باید درباره ساختار اسپیس فریم‌ها بدانید عبارت است؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۸۴۲

در معماری و مهندسی سازه، یک اسپیس فریم یا یک سازه فضایی یک ساختار صلب مانند خرپا است که بسیار سبک است. این نوع از سازه‌ها معمولا از رویه های بهم پیوسته و به صورت یک الگوی هندسی منظم ساخته شده اند.

در معماری و مهندسی سازه، یک اسپیس فریم یا یک سازه فضایی یک ساختار صلب مانند خرپا  است که بسیار  سبک است. این نوع ازسازه ها معمولا از رویه های بهم پیوسته و به صورت یک الگوی هندسی منظم ساخته شده اند. از چنین سیستم های سازه ای می توان برای پوشاندن مناطق وسیع با تعداد کمی ستون و یا نگهدارنده داخلی استفاده کرد. قاب های به هم پیوسته اسپیس ها به دلیل صلبیت ذاتی و همچنین به دلیل شکل مثلثی که دارند بسیار قوی هستند. به همین دلیل نقش کاربردی بسیار زیادی در ساخت و سازهای موقت ایفا می کنند.

 اسپیس فریم ها معمولاً بر اساس یک قاعده  هندسه کلی طراحی و تولید می شوند. ساده ترین شکل اسپیس های مورد استفاده در سراسر دنیا، دال های به شکل اهرام مربع به هم پیوسته و چهار ضلعی می باشد. که از پایه های  نگهدارنده آلومینیومی یا توبولار استیل ساخته می شوند. این نوع اسپیس از بسیاری جهات شبیه به لبه افقی جرثقیل برج ها است که بارها تکرار می شود تا عرض آن بیشتر شود. باید توجه داشت که تمامی اسپیس فریم ها از یک هندسه یکسان تبعیت نمی کنند بلکه اشکال هندسی مختلفی را شما می توانید در بازار پیدا کنید.  البته برای خرید این محصول بهترین مرجع اسپیس فریم نمایشگاهی کوثر می باشد.

سیستم سازه ای اسپیس فریم ها را می توان یک ساختار سبک و صلب، شبیه به خرپا ها دانست. ساختار آنها همواره به صورت پیوسته و در یک الگوی هندسی منظم است. از اسپیس ها می توان برای پوشش دهانه های بسیار  بزرگ با حداقل ستون های پشتیبانی استفاده کرد. استحکام چنین سازه هایی به خاطر الگوی هندسی منظم و شکل مثلثی آن است که به عنوان بارهای کششی و فشاری  معمولا در طول هر پایه از سازه منتقل می شوند.

آنچه باید درباره ساختار اسپیس فریم‌ها بدانید عبارت است؟

چرا ساختار اسپیس فریم در دنیا برجسته است؟

مهمترین و بارزترین ویژگی اسپیس فریم، وزن سبک و نیز قدرت تحمل فشار زیاد در دهانه های وسیع است. دلیل این امر به خاطر توزیع درست نیروها در سازه و انتقال آن به پایه ها و زمین است. علاوه بر این تولیدکنندگان برای ساخت چنین سازه هایی از فولاد یا آلومینیوم های سبک توخالی استفاده کرده اند، تا وزن سازه را به کمترین میزان کاهش دهند. این موضوع در سازه های بسیار بزرگ و سنگین بسیار حائز اهمیت است. و همواره سازندگان و سرمایه گذاران از این ویژگی اسپیس ها به درستی استفاده کرده اند. اگر قصد تهیه اسپیس به صورت عمده دارید بهتر است فروش اسپیس کوثر عمده را نیز در نظر داشته باشید.

همانطوری که می دانید اسپیس فریم از قطعات کوچک به هم پیوسته ساخته می شوند تا یک سازه عظیم را تشکیل دهند. تمامی این قطعات با اصول و استاندارد های جهانی در کارخانه و تحت نظر افراد متخصص طراحی و تولید می شوند. بعد از آماده شدن قطعات در کارخانه، برای مونتاژ وارد کارگاه یا مکان مورد نظر می شوند. مونتاژ چنین قطعاتی توسط افراد نیمه ماهر یا ماهر به راحتی انجام می شود. به دلیل وزن سبک و نیز حجم کوچک می توان قطعات اسپیس ها را در سریع ترین زمان ممکن از یک مکان به مکان دیگر منتقل کرد. در نتیجه، می توان سازه های اسپیس ها را با کمترین هزینه ساخت.

یک سازه  اسپیس فریم علی رغم داشتن وزن سبک معمولاً به اندازه کافی سفت بوده و مقاومت لازم را در برابر نیرو های جانبی دارد. دلیل این ویژگی به خاطر این است که تمامی اعضای اسپیس در دریافت و انتقال نیرو  مشارکت کامل دارند. مهندسان همواره از مقاومت ذاتی و سختی زیاد چنین سازه ایی تعجب می کنند. با این که سازه های اسپیس از نظر عملکردی یک سازه صلب است، اما همچنان از انعطاف پذیری بیشتر بهره می برد.

تنوع فرمی و شکلی اسپیس فریم ها همواره گسترده بوده و این ویژگی باعث شده تا طراحان مناظر شهری برای زیبایی فضاهای شهری از این نوع سازه ها بهره ببرند. در حال حاضر می توانید از فرم های تخت، پوسته مشبک و همچنین اشکال آزاد برای ساخت اسپیس ها استفاده کنید. معماران  و طراحان شهری و طراحان غرفه و نمایشگاه  همیشه از زیبایی بصری و  نیز سادگی چشمگیر اسپیس ها  رازی هستند، و برای زیبایی هر چه بیشتر فضاهای داخلی و خارجی  از آنها بهره می برند.

مهمترین خصوصیات اسپیس های فضایی از نظر زیبایی این است که سازه اصلی و اعضای سازه اسپیس ها همیشه در معرض دید قرار دارد. و این یک ویژگی مطلوب برای بسیاری از کاربری ها است. برای آگاهی از بقیه ویژگی ها و انواع سازه های نمایشگاهی وارد شوید.

آنچه باید درباره ساختار اسپیس فریم‌ها بدانید عبارت است؟

مراکز فروش اسپیس فریم در کشور؟

اسپیس فریم ها از سیستم های سازه ای پر کاربرد در دنیا به شمار می روند که به دو صورت، موقت و دائم در فضاهای داخلی و فضای خارجی نصب می شوند. شما می توانید از این گونه سازه ها به عنوان سازه یک تابلو تبلیغاتی در بزرگراه و یا داخل شهر استفاده کنید، همچنین می توانید به عنوان سازه های نمایشگاهی نیز از آنها کمک بگیرید. اما به چه شکل می تواند به اسپیس ها دسترسی داشت؟

مراکز متعددی در کشور وجود دارد که انواع مختلفی از اسپیس فریم ها را به صورت اجاره ای و یا فروش در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. شما می توانید به دو صورت اینترنتی و یا حضوری به مراکز عرضه کننده اسپیس مراجعه کنید تا این نوع سازه را خریداری کنید.

آنچه باید درباره ساختار اسپیس فریم‌ها بدانید عبارت است؟

از مهمترین و معتبرترین مراکزی که می توانید با قیمت ارزان و با ضمانت معتبر اسپیس فریم مورد نیاز خود را تهیه کنید، می توان به شرکت اسپیس سازان کوثر اشاره نمود.  ما در این مجموعه تنوع گسترده ای از اسپیس ها را با ابعاد مختلف در اختیار شما با ضمانت معتبر قرار می دهیم.

اگر توان و بودجه لازم برای خرید اسپیس فریم جدید را نداشته باشید، می توانید از خدمات اجاره ای این مجموعه استفاده کنید تا نیاز شما با کمترین مقدار هزینه برطرف شود. ما در این مجموعه کمک می کنیم تا شما  بهترین خرید را از ما داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز