خبرگزاری کار ایران

همه چیز درباره پادری آلومینیومی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۲۰۹

همه‌ی ما حداقل یکبار درباره‎ی پادری آلومینوم شنیدیم، اما کامل متوجه نشدیم که دقیقا چیست و چه کاربردی دارد. حتی ممکن است در جایگاه‌های مختلف پادری آلومینیومی دیده باشید، اما درباره‎ی مزایای استفاده از پادری آلومینیومی و این‌که چه تفاوتی با سایر پادری‎ها دارند، ندانید.

در این مطلب قصد داریم، به طور کامل درباره پادری‌های آلومینیومی صحبت کنیم. همراه ما باشید. همانطور که مشاهده کردید، امروزه در جایگاه‌های مختلف، از جمله رستوران‌ها، هتل‌ها، مراکز تجاری و فرهنگی، اداری و ... از این نوع پادری‌ها استفاده می‌کنند. پادری آلومینیومی نقش بسیاری در جذب آلودگی‌ها به خود و تمیز نگه داشتن محیط اطراف دارد.

به همین دلیل است که کاربرد آن در این مراکز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. مجموعه دکوراچی به تولید انواع پادری‌های آلومینیومی با کیفیت بالا می‌پردازد.  در ادامه به معرفی اجزای پادری‌های آلومینیومی می‎پردازیم.

 اجزای پادری آلومینیومی

همانطور که اشاره کردیم، یکی از محصولات دکوراسیون مجموعه دکوراچی تولید پادری آلومینیومی است. پادری‌های آلومینیومی دکوراچی از انواع پروفیل‌ها تهیه می‌شوند. این پروفیل‌ها به صورت  افقی در کنار یکدیگر قرار می‎گیرند و برای آن که بهم متصل شوند از مغزی‌های PVC استفاده می‌کنند.معمولا از پادری‌های آلومینیومی برای محل‌های ورودی و خروجی مکان‌های متعدد استفاده می‎کنند تا بتوانند آلودگی‌ها را به هنگام ورود و خروج جذب کنند و مانع ورود آلودگی یا آب به داخل محیط شوند.

 هم‌چنین همانطور که از اسم پادری‌های آلومنیومی مشخص است، برای تولید آن‌ها از آلومینیوم هم استفاده می‎شود.

استفاده از آلومنیوم در تولید پادری‌های آلومینیومی برای افزایش طول عمر پادری و جلوگیری از ساییده شدن پادری آلومینیومی مفید است. به علاوه استفاده از آلومینیوم در زیبایی پادری‌ها نقش دارند. در واقع به پادری‌ها کمک می‌کند که بدون خط و خش بمانند. به علاوه استفاده از آلومینیوم در استحکام پادری آلومینیومی و عدم لغزش آن کمک بسیاری می‌کند.

موکت‌هایی که برای پادری‌های آلومنیومی به کار می‎رود، به طور کامل آنتی‌باکتریال است و به دلیل آن‌که الیافی که در آن به کار می‌رود، زبر است و گرد و غبار کفش را جذب می‌کند. برای آن که به هنگام شستشو این گرد و خاک از بین بروند، منافذی در این موکت‌ها تعبیه می‌شوند که گرد و غبار در آن‌جا جمع می‌شوند. تمامی گرد و خاک به هنگام شست و شو جدا می‎شوند.

انواع پروفیل‌هایی که برای پادری‌های آلومینیومی استفاده می‌شود، یکی از مهم‌ترین بخش‌های تولید پروفیل‌ها نیز است. پروفیل‌ها کمک می‌کنند که پادری‌های آلومینیومی لغزنده نباشند و هم‌چنین گرد و غبار درمیان منافذ پروفیل‌ها جذب می‎شوند. از برخی ویژگی‌های پروفیل‌هایی که برای پادری‌های آلومینیومی به کار می‌رود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استحکام بالا
  • وزن کم
  • مانع لغزندگی
  • منعطف و کاربردی
  • مانع از لغزندگی
  • طراحی متنوع
  • تنوع رنگ
  • قیمت ارزان

 همانطور که اشاره شد، پادری‌های آلومینیومی به دلیل آن‌که به جذب گرد و خاک موجود در کفش یا هرچیز دیگری، کارایی زیادی در پوشش ورودی و خروجی ساختمان‌های مختلف دارد.

این نکته را از یاد نبرید که هرچه طول پادری بیشتر باشد، سطح بیشتری را می‎گیرد و در پاک کردن و جذب گرد و خاک موجود در سطح تاثیر بیشتری دارد. اگر تا به حال پادری آلومینیومی خریداری نکردید و از گرد و خاک‌هایی که در اثر ورود و خروج به ساختمان، محیط را آلوده می‌کنند، رنج می‌برید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که پادری آلومینیومی خریداری کنید و از شر این آلودگی‌ها در امان بمانید.

تنوع رنگ و طرح در پادری‌های آلومینیومی گسترده است و شما می‌توانید متناسب با طرح و رنگ ساختمان، سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در اندازه‌های درخواستی سفارش دهید.

پادری‌های آلومینیومی از بدنه اصلی و بخش رویه تشکیل می‌شوند و هر یک از این دو بخش بر اساس جنسی که در آن به کار می‌رود، متفاوت است.

کاربردهای پادری آلومینیومی

پادر آلومینیومی علاوه بر آن‌که به جلوگیری از ورود گرد و غبار به ساختمان‌ها کمک می‌کند، مانع ورود آب باران هم می‎شود.

معمولا کف ساختمان‌ها از سنگ تشکیل شده‌اند و بهتر است آب با تماس پیدا نکند. یکی‌دیگر از کاربردهای پادری آلومینیومی این است که مانع لغزش مراجعین می‌شوند. تمیز ماندن جاهای پرتردد، همانند سینما، بیمارستان، مدارس، برج‌ها، ادارات، رستوران‌ها و غیره از اهمیت بسیاری برخوردار هستند، به همین دلیل با استفاده از پادری‌های آلومینیومی به کاهش هزینه برای درخواست نظافت، کمک می‌کند.

برای دیدن محصولات دکوراسیون کف می توانید به سایت تخصصی دکوراسیون داخلی مراجعه کنید.

همه چیز درباره پادری آلومینیومی

طراحی پادری آلومینیومی دکوراچی

طراحی پادری آلومینیومی در مجموعه دکوراچی به گونه‌ای انجام می‌شوند که تمامی استانداردهای لازم را داشته باشد. از جمله این استانداردها می‌توان به ابعاد پادری آلومینیومی، جنس پادری آلومینیومی، سبک و نقش‌های درخواستی برای تهیه پادری آلومینیومی، اشاره کرد.

ضخامت پادری‌های آلومینیومی در افزایش استحکام آن‌ها تاثیر بسیاری دارند. به هنگام خرید پادری این نکته را حتما در نظر بگیرید.

تنوع مدل در پادری آلومینیومی دکوراچی

پادری‌های آلومینیومی، تنوع مدل بسیاری دارند و با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل و خارجی می‌توان پادری آلومینیومی درخواستی را سفارش داد تا به تولید آن بپردازند. البته به جز طرح و رنگ پادری آلومینیومی، جنس پادری را هم حتما در نظر داشته باشید.

اگر نمی‌دانید که دقیقا چه نوع پادری آلومینیومی مناسب محیطی که در نظر دارید، است، با متخصصین دکوراچی مشورت کنید و از آن‌ها کمک بخواهید تا شما را راهنمایی کنند و انتخاب درستی داشته باشید.

البته ناگفته نماند که مجموعه دکوراچی با تولید انواع پادری‌های آلومینیومی جذاب و زیبا با کیفیت بالا، دامنه‌ی انتخاب را برای شما باز گذاشته‌اند و به راحتی می‌توانید پادری آلومینیومی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هزینه پادری الومینیومی

قیمت پادری آلومینیومی، به عوامل مختلفی بستگی دارد که از مهم‌ترین آن می‌توان به متراژ پادری آلومینیومی، جنس پادری آلومینیومی، طرح و نقش آن، ضخامت پادری آلومینیومی و سایر موارد فنی که به هنگام تولید آن در نظر گرفته می‌شود، اشاره کرد.

مجموعه دکوراچی با تولید انواع پادری‌های آلومینیومی با مواد اولیه و لوازم درجه یک، 4 دهه است که با بهینه‌ترین هزینه پاسخگوی نیاز کاربران خود بوده و است. در کنار پادری‌های آلومینیومی به تولید محصولات دیگری که در دکوراسیون داخلی و خارجی، به کار می‌رود، می‌پردازد.

هنگام شست و شوی پادری آلومینیومی از مواد اسیدی استفاده نکنید. استفاده از مواد اسیدی برای رفع آلودگی‌ها باعث از بین رفتن آنودایز آلومینیوم می‌شود که پادری آلومینیومی آسیب می‌بیند و قدرت و استحکام سابق را نخواهد داشت. هم‌چنین پادری حالت زبری پیدا می‌کند که دیگر نمی‌توان از آن استفاده کرد و در جایگاه خود نمی‌ایستد. بنابراین حتما به هنگام شست و شو این نکته را در نظر داشته باشید.

به همین دلیل باید برای شست و شوی پادری‌های آلومینیومی از مواد شوینده ساده استفاده کرد تا هیچ‌ آسیبی به آلومینیوم وارد نشود.

همه چیز درباره پادری آلومینیومی

آن‌چه در مقاله پادری آلومینیومی به آن پرداختیم

همانطور که خواندید پادری آلومینیومی دو لایه زیره و رویه تشکیل شده است که در تولید آن از پروفیل‌ها استفاده می‌کنند. پادری آلومینیومی مدل‌های متنوعی دارند و برای جایگاه‌های مختلف با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل و خارجی آن محیط می‌توان پادری آلومینیومی مورد نظر را انتخاب کرد.

مجموعه دکوراچی یکی از بهترین مراکز تولید انواع پادری‌های آلومینیومی در طرح و نقش‌های مختلف است. دکوراچی دست شما را برای انتخاب زیباترین پادری آلومینیومی باز می‌گذارد و به شما این فرصت را می‌دهد که بتوانید با کیفیت‌ترین پادری آلومینیومی را خریداری کنید.

به هنگام خرید حتما ابعاد محیطی که می‌خواهید برای آن پادری آلومینیومی خریداری کنید را در نظر داشته باشید تا اندازه سطح پادری آلومینیومی انتخاب کنید. البته که به جز اندازه و ابعاد پادری آلومینیومی ضخامت و جنس پادری آلومینیومی هم بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز