خبرگزاری کار ایران

بهترین آموزشگاه آشپزی با مدرک بین المللی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۱۱۷

آموزشگاه آشپزی رو به‌جرات میشه کعبه آمال آشپزها و همه دوستداران این هنر نامید! نه فقط از اون جهت که اونجا افراد با غذا و پخت و پز، که علاقشون هست سروکار دارن، بلکه بیشتر به‌خاطر فرصتی که برای شکوفایی این استعداد و کسب درآمد هم پیدا می‌کنن.

فرصتی که امروز عشق و علاقه اونهاست و فردا می‌تونه آینده شغلی‌شون باشه!

در خوندن این مطلب با ما همراه بشید تا با هم درباره این موارد گفتگو کنیم:

آشپزی: از عشق به غذا تا خلق هنر!

کمتر موردی مثل آشپزی می‌تونه تا این اندازه با تک‌تک حس‌های آدما سروکار داشته باشه و اونا رو به چالشی تا این حد لذت‌بخش دعوت کنه.

همه ما به غذا نیاز داریم، اما اکثر ما فقط غذا رو نمی‌خوریم، بلکه:

  • از دیدن آب و رنگش لذت می‌بریم،
  • لمسش می‌کنیم و جنسش رو حس می‌کنیم،
  • طعم و مزه‌ش رو می‌چشیم و غرق لذت می‌شیم،
  • از استشمام عطر و بوی غذا سرمست می‌شیم،
  • و حتی از شنیدن صدای جیلیز و ویلیز طبخ و برشته شدن غذاها توی روغن لذت می‌بریم!

پس اغراق نیست اگه ادعا کنیم آشپزی به‌تنهایی تونسته حواس پنجگانه ما رو سیراب ‌کنه و عشق رو به ذائقه ما هدیه بده!

تازه، به‌دست آوردن این همه، فقط مربوط زمانیه که از نتیجه پخت و پز دیگران لذت می‌بریم. به‌محض اینکه خودمون آستین‌ها رو بالا بزنیم و دست به کار آشپزی بشیم، لذت خلق هنر هم به این موارد اضافه میشه.

هر هنرمندی آشپز نیست، اما هر آشپزی قطعا یه هنرمنده!

آیا تا حالا به آشپزی و پخت و پز، به چشم یه هنر نگاه کردین؟ اینکه از مواد اولیه، غذاهایی طبخ کنیم که عطر و طعمشون بتونه برای خودمون و دیگران خاطره بسازه، کم هنری نیست!

یه برش از کیکی که با عشق پخته شده یا بشقاب سالادی که ماهرانه و بر اساس هارمونی رنگی چیده شده، تاثیری خیلی قوی‌تر از تصور ما روی افراد داره.

اگه مایلید این تجربه رو به چشم ببینید، تو یه سفر مجازی با ما همراه بشید تا با هم از یه آموزشگاه آشپزی آنلاین  دیدن کنیم! جایی که لوازم پخت و پز رو به خونه شما میاره تا بدون وقت گذاشتن و هزینه رفت و آمد، بتونین با آموزش‌های آشپزی گروه همراه بشید و بعد از مدتی، سری تو سرای آشپزخونه دربیارین!

به آکادمی سرآشپزان آسیا خوش اومدین!

اینجا یه آشپزخونه متفاوته، یه محیط گرم و دلچسب که عطر غذاهای ایرانی و فرنگی توش پیچیده! برای اینکه شما، تو این شرایط کرونایی دچار زحمت نشین و بتونین راحت‌تر آشپزی یاد بگیرین و توی این فن جذاب خبره بشین، ما با آشپزخونه و وسایلش به خونه‌تون اومدیم.

تو این آموزشگاه آشپزی ایده‌آل، مواد غذایی رو می‌شناسید و انتخاب می‌کنید، اونها رو وارد فرهنگ آشپزی خودتون ‌ می‌کنید و با صرف وقت و انرژی، هنری خلق می‌کنید که حقیقتا متفاوت و منحصر به‌فرده!

‌کسی که با عشق آشپزی آشنا باشه، هیچ‌ وقت اثر هنری یه آشپز رو مشابه چیزی نمی‌دونه که دیگری ساخته، بلکه میدونه که هر آشپز، امضا و اثر انگشت خودشو روی غذایی که می‌سازه، به جا می‌ذاره!

شما هم تو آشپزخانه ایده‌آل سرآشپزان آسیا می‌تونید امضای خودتون رو داشته باشید.

در این بخش با هم به این آموزشگاه آشپزی میریم تا ببینیم اونجا چه خبره؟ و چه مواردی باعث شده تا محل ایده‌آلی برای عاشقای این هنر باشه؟

آشپزی، هنر جهانی!

بدون شک اولین رایحه‌ای که با وارد شدن به آموزشگاه استشمام می‌کنیم، فقط عطر غذای طبخ شده تو همون آشپزخونه  نیست! قطعا بخشی از هنری که اونجا یاد می‌گیریم، پذیرفتن ذائقه‌های مختلف و فرهنگ‌های غذایی متنوعی هست که تو دنیا وجود داره، همون چیزی که گاهی آدما رو برای چشیدن طعم بخشی از فرهنگ غذایی مردم دنیا تا اون‌ طرف مرزها می‌کشونه!

عطر غذاهای تند و پرادویه‌ یه آشپز هندی، به راحتی مرزها رو طی می‌کنه و توی یه آموزشگاه‌ آشپزی بین الملل تو هر نقطه از دنیا می‌پیچه! این درست همون کاریه که غذاهای اصیل ایرانی با ذائقه مردم دنیا کرده و اونا رو بری چشیدن طعم های تازه و دلچسب، به کشور ما کشونده!

شما هم می‌تونید با گذروندن دوره‌‌ آنلاین آشپزی در قالب یه پکیج و گرفتن مدرک رسمی و بین‌المللی، آشپزخونه و رستوران خودتن رو طراحی کنید!

آشپزی: کسب درآمد و گامی به‌طرف مهاجرت

با قدم گذاشتن به دنیای رنگین هنر آشپزی، باید هر لحظه منتظر اتفاقات خوشمزه‌ای باشیم که تو راهه! کسب درآمد مناسب از طریق آشپزی حرفه‌ای، فرصتیه واسه جوونایی که می‌خوان از نظر مالی استقلال پیدا کنن، اما اگه تو فکر مهاجرت هستین، بد نیست بدونین این سکه یه روی دیگه هم داره!

فراموش نکنیم که به‌دست آوردن مدرک آشپزی، میتونه راه خوبی برای مهاجرت هم باشه! این روزها داشتن مدرک بین‌المللی آشپزی، اعتباری برای گرفتن امتیاز مهاجرت به خیلی از کشورها محسوب میشه.

نیاز کشورها به آشپزهایی که با غذاهای بین‌الملل آشنا باشن و بتونن رضایت ذائقه‌های بیگانه رو با خوراک‌های منطبق با استانداردهای جهانی به‌دست بیارن، بدیهیه.

 در این صورت فرصتای بهتری هم انتظارشونو می‌کشه. تجربه ما میگه راه اندازی رستوران ایرانی با غذاهای ملل، اونم تو قلب یه کشور دیگه، ابدا یه رویای دست‌نیافتنی نیست!

تو یه آموزشگاه آشپزی ایده‌آل، برای همه جا هست!

خیلی از ما علاقه داریم بعضی آموزش‌ها رو ببینیم، و توی بعضی برنامه‌ها شرکت کنیم. ولی گاهی هزار و یک مورد بهانه میشه تا نتونیم خودمون رو به اون کلاس‌ها برسونیم. یه آموزشگاه موفق آشپزی، قطعا فکرای خوبی داره  برای اینکه فرصت و استعداد هیچکس هدر نره!

بهترین آموزشگاه آشپزی  با مدرک بین المللی

دوره آنلاین آشپزی، یکی از همین فکرای بکره! فرصتی برای افراد مشتاق و عاشقای هنر آشپزی تا بتونن هر کجا که هستن، به‌طور همزمان با سایرین، این دوره‌ها رو بگذرونن و به یه آشپز خلاق و هنرمند تبدیل بشن.

مهمتر اینکه این دوره‌ها، طوری تنظیم و برنامه‌ریزی شدن که هیچ آمادگی قبلی و پیش‌زمینه‌ای برای شرکت توی اونا لازم نیس! این باعث میشه تا ترس ابتدایی شما از شروع به آموزش خیلی زود از بین بره و جاش رو به اشتیاق یاد گرفتن بده!

یه آموزشگاه ایده آل باید...

  • محیطش شاد و سرزنده باشه، طوری که انگیزه و تلاش برای یاد گرفتن تازه‌ها توش موج بزنه...
  • آموزش‌هایی برای همه سنین و طبع‌ها داشته باشه...
  • با دنیای بیرون ارتباط داشته باشه و از تازه‌های آشپزی دنیا بی‌خبر نمونه...
  • مدرک مناسب و معتبری برای آموزش‌ها ارائه بده که بشه ازش هم تو ایران و هم خارج از ایران استفاده کرد...
  • هم دوره حضوری داشته باشه و هم آنلاین، تا همه بتونن از کلاس‌ها استفاده کنن...
  • موضوعای متنوع آشپزی رو در زمینه‌های مختلف یاد بده...

تو کلاس‌های حضوری سرآشپزان آسیا چی می‌گذره؟

اگر مایلین تو کلاس‌های آشپزی به‌صورت حضوری شرکت کنین، خبرای خوبی برای شما داریم. همه کلاس‌ها با ترتیب کامل اجرا شده و در پایان دوره هم، مدرک معتبر بین‌المللی از کشور انگلستان و مدرک فنی و حرفه‌ای به هنرجوها داده میشه!

اما برای افرادی که فرصت آزاد برای شرکت تو این کلاس‌ها ندارن هم جای نگرانی نیست. این گروه می‌تونن از فرصت کلاس‌های آنلاین استفاده کنن. این کلاس‌ها هم در یه پکیج کامل ارائه میشن.

صفر تا ۱۰۰ آشپزی در دوره آنلاین آشپزی

یه سوال خیلی معمول و متداول که ذهن هنرجوهای آشپزی رو به خودش مشغول کرده، اینه که با گذروندن دوره‌های آنلاین آشپزی، چه اطلاعاتی کسب می‌کنیم و به‌اصطلاح چه آموزشایی می‌بینیم؟ همینطور اونا در مورد مدرکی که بعد از گذروندن این کلاسها بهشون تعلق می‌گیره هم می‌پرسن.

خیلی مفید و مختصر، میشه به این عزیزان اینجوری جواب داد که هر مورد لازمی برای آشپزی ایرانی و فرنگی جزو این دوره‌ها قرار داده شده و آموزش داده میشه! ضمن اینکه با تموم کردن این پکیج آموزشی، مدرک رسمی آشپزی فنی و حرفه‌ای که ارزش بین‌المللی هم داره به اونا تعلق می‌گیره! با این مدرک اونا می‌تونن به‌عنوان آشپز فعالیت کنن یا زمینه افتتاح رستوران رو تو ایران یا کشورای دیگه فراهم کنن.

بهترین آموزشگاه آشپزی  با مدرک بین المللی

برای اینکه موضوع روشن‌تر بشه، شما رو با دسته‌بندی این آموزشها آشنا می‌کنیم:

  • شناخت لوازم آشپزی و شکل صحیح به کار بستن اونها، بخشی از آموزش‌های ارائه شده در این دوره‌هاست.
  • تشخیص انواع گوشت قرمز، سفید، ماکیان و آبزیان و دسته‌بندی، پاکسازی و تقسیم و نحوه برش صحیح  اونها به طور اصولی
  • آموزش انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و خاصیت‌ها و دانستنی‌هایی درباره اونها
  • طرز صحیح شستن مواد غذایی از جمله انواع گوشت برای رفع مواد زائد و آماده‌سازی اونها برای پخت
  • همه چیز در مورد کباب‌ها، از تنوع‌ اونها در استان‌ها و قومیت‌های مختلف ایرانی تا آموزش تخته‌کاری گوشت، سیخ زدن صحیح انواع کباب، از کوبیده تا بناب و شکل‌های متنوع سیخ همراه با طرز پخت
  • آموزش انواع سس ایرانی و فرنگی، دسرها، همراه با روانشناسی رنگ و بکارگیری تاثیر اون در چیدمان غذاها، چیدمان بشقاب و حجم‌سازی، قرینه‌سازی و تزئینات بشقاب گارنیش و ده‌ها مورد دیگه
  • شناخت متریال عطری، ادویه‌ها و طعم‌دهنده‌های ایرانی و جهانی، روش صحیح مرینت و موادی که برای رفع بوی زهم انواع گوشت‌ها بکار میره هم بخش دیگه‌ای از این آموزش‌ها به‌شمار میاد.

کلام آخر...

با توجه به مطالبی که در مورد آموزشگاه آشپزی و کلاس‌های آنلاین سرآشپزان آسیا گفته شد، حالا خوب می‌دونین که انتهای این مسیر چقدر سبز و روشنه!

آشپزی هم لذته و هم درآمد، هم علمه و هم هنر، و چه شکرانه‌ای بهتر از اینکه با نعمت‌هایی که در اختیارمون هست، هنرنمایی کنیم؟

پس آستین‌ها رو بالا بزنید و گوهر وجودی و استعداد درونی خودتون رو تو مسیر درست قرار بدین.

 ضمنا اگه مایل بودین ما رو تو فضای مجازی پیدا کنین، کافیه سری به آدرس اینترنتی ما بزنید.

منتظرتون هستیم و برای عاشقان هنر آشپزی آرزوی موفقیت داریم.

حتما به آدرس سایت www.bestasianchefs.com  یه سر بزنید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز