خبرگزاری کار ایران

چطور بالش خوب بخریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۶۲۷

پژوهش‌ها نشان داده‌اند که سرویس خواب و کالاهایی که در زمان خواب از آنها استفاده می‌کنیم تاثیر بسزایی در ایجاد آرامش و عمق خواب دارند.

پژوهش‌ها نشان داده‌اند که سرویس خواب و کالاهایی که در زمان خواب از آنها استفاده می کنیم تاثیر بسزایی در ایجاد آرامش و عمق خواب دارند. شاید عبارت سرویس خواب بسیاری از شما عزیزان را به یاد سرویس نو عروس ها بیندازد اما واقعیت این است که تنها جوانان نیاز به تغییر کالاهای خواب ندارند و لازم است کالاهای خواب به ویژه تشک خواب و بالش هر سال یا در دو سال یکبار تعویض یا شستشوی کامل شوند که این موضوع بر اساس جنس تشک و بالش ها تغییر می کند.

شاید همه تمایلی به تعویض سالانه کالاهای خواب خود نداشته باشند اما تعویض بالش امری اجتناب ناپذیر است. وقتی تصمیم به خرید بالشی نو بگیرید و سری به بازار وان افزای خرید و فروش این کالا بزنید تازه متوجه می شوید که خرید بالش آنقدر که تصور می کردید هم کار آسانی نیست. امروزه صدها نوع بالش در بازار وجود دارند و با توجه به قیمت های مختلف آنها لازم است که پیش از خرید چند نکته درباره بالش ها بدانید تا در نهایت کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. با ما همراه باشید تا باهم به مراکز مبل راحتی و سرویس های خواب لوکس و اسپرت و... بزنیم و اطلاعاتی مفید به دست بیاوریم.

 

بررسی انواع بالش ها

بالش های مختلفی در بازار ایران وجود دارند اما می توان پرطرفدارترین آنها را به این دسته ها تقسیم کرد:

بالش پر

بالش پلی استر

بالش فوم

بالش لاتکس

انواع بالش طبی

هر یک از موارد بالا خوبی و بدی های خاصی دارند و باید با توجه به شرایط بدنی هر فرد و سلایق وی آنها را انتخاب کنیم. امروزه بالش های طبی و گیاهی از برترین نوع بالش ها به شمار می آیند زیرا دمای ناحیه سر و گردن را کاهش می دهند و اجازه نمی دهند که این نواحی در حین خواب عرق کرده و سبب ایجاد انواع بیماری های پوستی شوند. از ویژگی های شاخص دیگر این نوع بالش ها نرمی و لطافت فوق العاده آنهاست که حس آرامش را به فرد القا کرده و کمک می نمایند که خوبی به دور از استرس را تجربه کنید.

بالش های طبی به خاطر جنس خوب و مواد اولیه ای که در آنها استفاده می شوند موقعیت سر و گردن را به درستی نگه می دارند و این ویژگی است که باعث می شود آن را به کسانی که دارای مشکلات مربوط به ستون فقرات هستند پیشنهاد بدهند.

 

بالش پر لاکچری یا زیان بار؟

بالش های پر قو دو حس را ایجاد می کنند یا ما را به دوران کودکی و خانه های روستایی مادربزرگ ها می برند که بالش های پری و سنگین داشتند یا حس پرنس های انیمیشن های والت دیزنی؛ شما حس خوبی به بالش های پر دارید؟

اگر در فکر خرید بالش های پری هستید باید بدانید که مهمترین نکته منفی آنها حساسیت زا بودن است که باعث شد تا به صورت تقریبی استفاده آن در میان اقشار متوسط ایرانی متوقف شود. بنابراین اگر در تصور شما از تخت رویایی دارای یک روتختی شیک و بالش های پر است باید بدانید که این نوع بالش ها بسیار حساسیت زا هستند، همچنین بالش های پر حفاظتی از سر و گردن نمی کنند و اگر زمانی قصد شست و شوی آن را داشته باشید با مشکلات متعددی رو به رو خواهید بود.

با این کار بالش ها را امتحان کرده و بعد از اطمینان خرید کنید

یکی از آسان ترین راه ها برای انتخاب بالش مناسب خرید آنلاین است که می توانید با خواندن تمامی ویژگی های آن محصول و خرید از یک برند معتبر بهترین کالا را بخرید. اگر به خرید آنلاین مطمئن نیستید از وب سایت هایی خرید خود را انجام بدهید که امکان مرجوع کردن کالا را به شما می دهند یا محصولات را به صورت رایگان درب منزل شما تحویل می دهند.

شرکت مورن یکی از برندهای مطرح و خوش نام فعال در زمینه تولید و عرضه کالاهای خواب است. این تولیدکننده شو روم بسیار وسیعی دارد و این امکان را فراهم کرده که مشتریان به صورت حضوری محصولات را دیده و پس از لمس و کسب اطلاعات دقیق از فروشنده های متخصص همان محصول مورد نظر را خریداری کنند. خوشبختانه مورن فروشگاه آنلاین نیز دارد با مراجعه به وب سایت این مجموعه می توانید قیمت نهایی محصولات را مشاهده کنید و از خدماتی چون پشتیبانی 24 ساعته، تحویل رایگان در تهران، 7 روز ضمانت برگشت کالا و پرداخت در محل برخوردار شوید. شرکت مورن هزاران محصول دارد و کالاهای آن تنها به بالش محدود نمی شوند به همین خاطر توصیه می کنیم اگر به کیفیت زندگی خود اهمیت می دهید همین حالا از وب سایت مورن دیدن کنید: http://www.morenhome.com/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز