خبرگزاری کار ایران

خرید پسته و فروش پسته بدون واسطه در نئوفارم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۰۱۵

یکی از این روش‌ها استفاده از سایت‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌هایی است که برای این منظور به وجود آمده‌اند. قبل از این که به بیان ویژگی‌های خرید و فروش عمده پسته از این طریق بپردازیم لازم است به معرفی انواع پسته‌هایی که در ایران کشت می‌شود اقدام کنیم.

یکی از محصولاتی که در ایران به وفور مورد کشت و بهره برداری قرار می‌گیرد و توسط افراد مختلف نسبت به خرید و فروش آن اقدام می‌شود پسته است. در واقع این محصول، از محصولات زراعی منحصر به فرد در ایران به شمار می‌رود و در نواحی بسیاری از کشور به کشت آن اقدام می‌شود. از طرف دیگر، امروزه به روش‌های مختلفی می‌توان نسبت به خرید پسته و فروش پسته اقدام کرد. یکی از این روش‌ها استفاده از سایت‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌هایی است که برای این منظور به وجود آمده‌اند. قبل از این که به بیان ویژگی‌های خرید و فروش عمده پسته از این طریق بپردازیم لازم است به معرفی انواع پسته‌هایی که در ایران کشت می‌شود اقدام کنیم.

معرفی انواع پسته در ایران

پسته ایران در شهرهای مختلفی مورد کشت و بهره برداری قرار می‌گیرد که در این میان، انواع پسته صادراتی رفسنجان جایگاهی ویژه دارند. علاوه بر رفسنجان، شهرهای دیگر از جمله دامغان نیز نقشی موثر در کشت این محصول و خرید و فروش آن دارند. از جمله انواع پسته در ایران می‌توان انواع پسته بادامی، پسته احمد آقایی، پسته اکبری، پسته فندقی، پسته کله قوچی، پسته شاه پسند، پسته عباسعلی و.... را نام برد که در ادامه به معرفی مختصر برخی از انواع آن می‌پردازیم.

پسته بادامی

در میان محصولات کشاورزی ایران، این نوع از پسته جایگاهی خاص دارد. پسته بادامی از انواع پسته‌های مرغوبی است که از آن در زمینه صادرات نیز استفاده می‌شود. تولید این نوع از پسته در استان‌های یزد و کرمان و خراسان انجام می‌شود اما تمرکز تولید آن در استان خراسان و زرند کرمان است. پسته بادامی، مغزی شبیه به بادام دارد و در زمره پسته‌های خندان به شمار م‌یرود.

برای خرید پسته بادامی از طریق روش‌های متعددی می‌توانید اقدام کنید. اما ساده‌ترین راه ممکن، خرید پسته بادامی از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی است که به این منظور ایجاد شده‌اند.

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی یکی از محصولات ویژه کشاورزی در ایران است. این نوع از پسته نه تنها در ایران بلکه در بازارهای جهانی نیز طرفداران بسیاری دارد. پسته احمد آقایی در زمره پسته‌های خندان محسوب می‌شود و محل کشت عمده آن، یزد و کرمان است. بیشترین حجم تولید این نوع از پسته در منطقه کرمان است.

بهترین شیوه خرید پسته احمد آقایی این است که این نوع از محصول را بدون واسطه و از دست کشاورز آن، خریداری کنید تا از این طریق دست واسطه‌ها و دلالان را در افزایش قیمت این محصول، کوتاه کنید و محصولی ارگانیک و طبیعی، خریداری نمایید.

پسته اکبری

یکی دیگر از انواع پسته‌های معروف و با کیفیت ایرانی، پسته اکبری است. این نوع از پسته ایرانی به چندین کشور جهان صادر می‌شود و محصولی منحصر به فرد به شمار می‌رود. این پسته در سایر کشورهای جهان نیز با نام و عنوان ایرانی معروف است و از انواع پسته‌های خندان محسوب می‌شود. پسته اکبری توسط کشاورزان ایرانی در خراسان رضوی، کرمان، سمنان و یزد تولید می‌شود اما تمرکز عمده تولید این محصول در استان کرمان است. بنابراین برای خرید پسته اکبری به صورت بی واسطه و از دست کشاورزان آن می‌توانید از طریق برخی از سایت‌ها اقدام کنید و محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین، خریداری نمایید.

پسته فندقی

پسته فندقی در میان محصولات کشاورزی ایران جایگاهی ویژه دارد چراکه در حقیقت، بیشترین میزان صادرات این محصول را به خود اختصاص داده است. پسته فندقی در زمره پسته‌های خندان محسوب می‌شود و تقریبا در تمامی نقاط کشور که در آن‌ها تولید و کشت پسته انجام می‌شود قابل کشت و بهره برداری است. اما بیشترین میزان تولید پسته فندقی در استان کرمان انجام می‌شود.

پسته کله قوچی

پسته کله قوچی به نام تجاری جامبو شناخته می‌شود و از درشت‌ترین انواع پسته‌های ایرانی به شمار می‌آید. پسته کله قوچی در زمره پسته‌های خندان  ومرغوب، محسوب می‌شود. تولید این محصول در ایران در حجم بالایی انجام می‌شود. بنابراین به دلیل تولید بالا، قیمت آن نسبت به سایر انواع پسته کم‌تر است.

پسته شاه پسند دامغان

پسته شاه پسند نیز از جمله محصولات کشاورزی بسیار ارزشمند در ایران محسوب می‌شود. این نوع از پسته برای صادرات مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار با کیفیت و مرغوب است. منشا تولید و بهره برداری این محصول، شهر دامغان است. پسته شاه پسند، ظاهری کشیده دارد و مغز آن شبیه بادام است. مغز این پسته، رنگی روشن دارد و درصد خندانی آن بالا است.

تولید این نوع از پسته در دامغان به صورت عمده است و به صورت خام و عمده نیز به فروش می‌رسد. برای تهیه این محصول می‌توانید از طریق سایت neofarm.ir که بازار فروش عمده محصولات کشاورزی است ، اقدام کنید و این محصول منحصر به فرد را به صورت عمده و بدون واسطه دریافت و خریداری نمایید.

پسته عباسعلی دامغان

همان‌طور که گفته شد شهر دامغان پس از رفسنجان به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده پسته در ایران به شمار می‌رود. این شهر تا کنون توانسته انواع پسته‌های مرغوب خود را به دیگر نقاط جهان نیز صادر کند. از جمله پسته‌های مرغوبی که در این شهر به عمل می‌آید می‌توان پسته عباسعلی دامغان را نام برد. این پسته، در انواع پسته‌های خندان جای می‌گیرد. فروش پسته عباسعلی دامغان، به صورت‌های خام و به صورت تفت داده شده انجام می‌شود. پسته عباسعلی دامغان، ظاهر کشیده دارد و سفید رنگ است. قیمت مناسب این نوع از پسته، اندازه آن و طعم خوب این محصول، موجب شده تا محصولی مناسب برای صادرات باشد.

برای خرید پسته عباسعلی دامغان می‌توانید علاوه بر سایت neofarm.ir، از طریق اپلیکیشن این مجموعه نیز اقدام کنید. بنابراین به آدرس سایت این گروه سر بزنید و اپلیکیشن آن را دانلود نمایید و با استفاده از این پلتفرم، به راحتی هر گونه محصول زراعی و باغی مورد نظر خود را خریداری نمایید.

پسته خنجری

یکی دیگر از محصولات زراعی ویژه که در ایران کشت می‌شود و مورد بهره برداری وسیع، قرار می‌گیرد انواع پسته خنجری است. این نوع از پسته در شهر دامغان کشت می‌شود و به بسیاری از نقاط جهان نیز صادر می‌شود. این نوع از پسته، همان‌طور که از نام آن بر می‌آید ظاهری شبیه به خنجر دارد. پسته خنجری دارای یک قوس کشیده در یک طرف خود است. این پسته از نظر ظاهری مانند پسته بادامی احمد آقایی است اما قوس بیشتری دارد و نوک آن نیز تیزتر است. پسته خنجری از نظر وزن نیز نسبت به سایر انواع پسته، سنگین‌تر است و رنگ آن نیز تیره‌تر است.

این نوع از پسته نیز مانند سایر انواع پسته، دارای خواص منحصر به فردی است و برای سلامتی بدن مفید است اما در صورتی می‌تواند خواص موثر خود را حفظ کند و آن را به خریداران خود نیز منتقل نماید که به صورت ارگانیک و طبیعی، تحت مراقبت و نگه داری واقع شده باشد. بنابراین برای خرید این محصول به صورت طبیعی و کاملا ارگانیک می‌توانید از طریق سایت neofarm.ir اقدام کنید و نسبت به خرید خود اطمینان داشته باشید.

خرید پسته و فروش پسته بدون واسطه در نئوفارم

پسته قرمز

یکی دیگر از انواع پسته‌‌هایی که در ایران تولید می‌شود و به فروش می‌رسد پسته قرمز است. پسته قرمز دارای ویژگی‌های خاص است. از جمله ویژگی‌های این محصول زراعی، می‌توان به این مورد اشاره کرد که این نوع از پسته ایرانی، از رودرس‌ترین انواع پسته محسوب می‌شود. پسته قرمز خیلی زود به گل دهی می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های این محصول زراعی، رنگ پوست رویی این نوع از پسته است که بر خلاف دیگر انواع پسته که سبز رنگ هستند، رنگی قرمز دارد. این نوع از پسته باردهی بالایی دارد و درصد پوکی آن نیز کم است. برای خرید این محصول می‌توانید از طریق سایت نئوفارم اقدام کنید.

خرید پسته و فروش پسته از طریق سایت neofarm.ir

امروزه با پیشرفت‌های مختلف در زمینه تکنولوژی، افراد بسیاری مایل هستند تا خرید و فروش خود را از طریق این امکانات انجام دهند تا از این طریق هم در وقت خود صرفه جویی کرده باشند و هم به راحتی به محصول مورد نظر خود دست یابند.

در این میان بسیاری از افراد نیز در این راستا به طراحی سایت و اپلیکیشن‌هایی اقدام کرده‌اند تا از این طریق، مجموعه‌ای از خریداران و فروشندگان انواع این محصولات را دور هم جمع کنند تا به خرید و فروش بی واسطه محصولات خود بپردازند و از این طریق دست واسطه گران و دلالان را از این خریدها کم  و کوتاه کنند.

از جمله سایت‌های مورد نظر که برای دستیابی به این منظور تلاش کرده است می‌توان نئوفارم را نام برد. در این سایت، انواع محصولات کشاورزی و زراعی و باغی ( از جمله خرید و فروش عمده برنج ، خرید و فروش عمده خرما ، خرید و فروش عمده زعفران و ... ) به خرید و فروش می‌رسند. در واقع این امکان برای فروشندگان و تولید کنندگان محصولات کشاورزی فراهم شده است تا محصولات تازه و ارگانیک خود را بدون واسطه و به صورت عمده و آنلاین به خریداران این محصولات عرضه نمایند تا هم خودشان به سود دست یابند و هم خریداران. از طرف دیگر سهم کشاورز که تولید کننده واقعی این محصولات است به دست دلالان پایمال نشود.

بنابراین برای خرید پسته و فروش پسته در انواع مختلفی که در بالا ذکر شد می‌توانید به سایت نئوفارم مراجعه نمایید و خرید و فروش خود را از طریق آن انجام دهید. هم‌چنین این امکان برای خریداران و فروشندگان این محصولات فراهم شده است تا اپلیکیشن این مجموعه را دانلود نمایند و از این طریق به بازاری از فرآورده‌ها و محصولات کشاورزی ارگانیک و طبیعی دسترسی داشته باشند. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز