خبرگزاری کار ایران

معتبرترین منابع برای تامین و خرید تجهیزات سرور و شبکه و ماشین‌های اداری

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۵۶۹

تعداد مراکز و شرکت‌های ارایه دهنده تجهیزات شبکه و ماشین‌های اداری، زیاد است و انتخاب بهترین مرکز، کار سختی است. مراکزی که بتوانند تامین قطعات و تجهیزات سرور و شبکه را به درستی انجام دهند و مراکزی که دستگاه‌های اداری مناسب کارتان به شما ارایه دهند.

در مقایسه با ماشین‌های اداری، انتخاب شرکت‌ها و مراکز فروش سرور و تجهیزات شبکه سخت‌تر است چرا که قیمت این تجهیزات بالا است و اصولا مشتری های خاص‌تر به این تجهیزات احتیاج دارند. به هر حال خرید هر دستگاهی نیاز به دانش و آگاهی درباره مشخصات و کاربرد آن دستگاه دارد.

در مقام انتخاب دستگاه مناسب چه در زمینه ماشین‌های اداری و چه در زمینه سرور و شبکه باید کاربری خود را مشخص کنیم و به اصطلاح نیازسنجی لازم را انجام دهیم.

داشتن اطلاعات اولیه در زمینه خرید تجهیزات شبکه و ماشین های اداری لازم است اما ممکن است کافی نباشد.  همیشه استفاده از مشاوران و متخصصیان در این حوزه‌ها می‌تواند ما را در انتخاب درست دستگاه راهنمایی و کمک کند.

معتبرترین منابع برای تامین و خرید تجهیزات سرور و شبکه و ماشین‌های اداری

استفاده از منابع آنلاین و سایت‌های فروش تجهیزات شبکه و ماشین های اداری راهکار دیگری است که انتخاب و خرید این دستگاه‌ها را برایتان آسان‌تر می‌کند. اگر از خرید آنلاین استفاده می‌کنید از امنیت وب‌سایت و استفاده از HTTPS در آن اطمینان حاصل کنید. در ادامه به معرفی چند سایت معتبر می‌پردازیم تا شروع کار خرید را با اطمینان آغار کنید.

فروشگاه آمازون نیاز به معرفی ندارد و جزو بهترین فروشگاه‌های آنلاین دنیا در تمام زمینه‌ها است. البته برای خرید از آن باید قبلا دستگاه یا قطعه مورد نظرتان را انتخاب کرده باشید و کمک چندانی در انتخاب به شما نمی‌کند.

فروشگاه eBay همانند دیگر فروشگاه‌های آنلاین کالای مورد نظر به همراه عکس و توضیح مختصر و نحوه پرداخت و تحویل ارایه می‌دهد در نتیجه همانند سایت آمازون تنها برای خرید به آن مراجعه می‌شود و امکان مشاوره گرفتن در زمینه خرید وجود ندارد.

فروشگاه دیجی کالا که می‌توان آن را آمازون ایران نامید و اگرچه بعد از دیجیکالا دیگر فروشگاه‌های آنلاین مانند آی تی بازار پا عرصه گذاشتند و فعالیت خود را شروع کردند اما هیچ یک از این سایت‌ها به صورت حرفه‌ای نمی‌توانند شما را در انتخاب دستگاه تجهیزات شبکه و ماشین های اداری موردنظرتان راهنمایی کنند.

پیشنهاد می‌شود تجهیزات شبکه و ماشین های اداری را از مراکزی تهیه کنید که مشاوره تخصصی در مورد این دستگاه‌ها ارایه می‌دهند و شما می‌توانید بر اساس کاربری و نیاز خود از بین انواع برندها و مدل‌ها، دستگاه مناسب را خریداری کنید.

شرکت‌هایی مانند افراز پرداز پرسیس، ماشین های اداری و کامپیوتر آسمان، ویرا سیستم سپیدار، فالنیک(ایران اچ پی)، ایران سرور، افزار پرداز مانید، پیشرو نگار هدف و بسیاری دیگر می‌توانند با سابقه خود در این زمینه راهنمای شما باشند. برخی شرکت‌ها تنها در زمینه یک برند فعالیت می‌کنند و برخی دیگر چند برند را پوشش می‌دهند. انتخاب سرور از میان برندهای مطرح دنیا مثل HPE و Dell انتخاب بهتری است اما خرید تجهیزات شبکه مثل روتر و سوئیچ در تخصص سیسکو است؛ هر چند که تمام برندها دستی در تولید دیگر تجهیزات شبکه دارند.

معتبرترین منابع برای تامین و خرید تجهیزات سرور و شبکه و ماشین‌های اداری

یکی از فاکتورهای بسیار مهم هنگام خرید سرور hp دقت در قابلیت ارتقای سرور است. در خرید سرور در نظر داشته باشید منابع شما تا چه حد ممکن است ارتقا داشته باشند، تعداد افراد سازمان شما چقدر هستند و امکان افزایش آنها تا چه تعداد است، آیا در ماه‌های آینده نیاز به سرور دیگری خواهید داشت؟

اگر قرار است بعد از مدتی سرور دومی به مجموعه خود اضافه کنید بهتر است از همان ابتدا یک سرور با رده بالا و کانفیگ مناسب انتخاب کنید. برای انتخاب سخت افزارهای مناسب سرورتان می‌توانید پس از مشاوره با واحد فروش ایران اچ پی و اطلاع از قیمت سرور اچ پی، در بخش پیکربندی فروشگاه سخت افزارهای مورد نظرتان را انتخاب کنید.

در خرید سرور و تجهیزات شبکه به فاکتورهای مهمی باید توجه کرد: آینده کسب‌وکار خود را در نظر بگیرید و سرور قابل ارتقا بخرید، تجهیزات شبکه و سرور باید با هم سازگاری داشته باشند مخصوصا اگر قرار است به شبکه یا دستگاه موجود اضافه شوند، پلن و نصب و راه اندازی شبکه را با متخصصین پیش ببرید، قطعات و تجهیزات اورجینال بخرید، به گارانتی قطعات و دستگاه‌ها و البته خدمات توجه کنید، دستگاه‌ها را با قیمت مناسب تهیه کنید. این نکات تایید سخن ابتدایی این محتواست که خرید سرور و تجهیزات شبکه، پیچیدگی بیشتری نسبت به خرید ماشین‌های اداری دارد اما همیشه انتخاب مراکز معتبر برای خرید تجهیزات شبکه و ماشین های اداری بهترین راهکار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز