خبرگزاری کار ایران

انواع پنجره های کشویی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۴۵۸

عموم مردم با پنجره های دوجداره لولایی آشنایی دارند و این نوع از درب و پنجره ها هستند که در اغلب ساختمان های مسکونی و تجاری نوساز استفاده می شوند اما پنجره کشویی کمتر شناخته شده است به همین خاطر در اینجا بیشتر با پنجره های کشویی آشنا شده و در نهایت یکی از برترین تولید و عرضه کننده های این نوع پنجره ها را با هم می‌شناسیم.

یکی از انواع پنجره های محبوب در بازار ساخت و ساز این روزهای ایران و بسیاری از دیگر کشورهای دنیا پنجره های دوجداره هستند. درب و پنجره های دوجداره را می توان به دو بخش کلی پنجره های لولایی و پنجره های کشویی تقسیم کرد. عموم مردم با پنجره های دوجداره لولایی آشنایی دارند و این نوع از درب و پنجره ها هستند که در اغلب ساختمان های مسکونی و تجاری نوساز استفاده می شوند اما پنجره کشویی کمتر شناخته شده است به همین خاطر در اینجا بیشتر با پنجره های کشویی آشنا شده و در نهایت یکی از برترین تولید و عرضه کننده های این نوع پنجره ها را با هم می شناسیم.

انواع پنجره های کشویی

پنجره های کشویی دو جداره ترمال بریک

 

پنجره های کشویی دو جداره ترمال بریک به کسانی پیشنهاد می شود که می خواهند پنجره هایی با سایز بزرگ داشته باشند یا محیط آنها به گونه ای است که استفاده از پنجره های لولایی سبب اشغال کردن فضای زیادی می گردد. پنجره های دوجداره به خاطر عایق بودن صدا، هوا و رطوبت و شکل زیبا مورد توجه قرار گرفتند اما باید توجه داشت که پنجره های کشویی دوجداره عایق 100 درصد نخواهند بود و این موضوع به مواد تشکیل دهنده و کیفیت کار آنها باز نمی گردد بلکه به سبب ماهیت ساختار این نوع پنجره و درب هاست. برخی از برندهای مطرح دنیا مانند آلوتک توانسته اند که پنجره های دوجداره کشویی بسازند که حتی در سایز های بزرگ نیز عایق باشد. ناگفته نماند که لیف اند سایدهای شرکت آلوتک به گونه ای هستند که روان باشند و باز و بسته کردن آنها برای کاربران هیچ مشقتی به همراه نداشته باشد و به عبارت دیگر با وارد کردن یک فشار ناچیز دست باز و بسته شوند.

از دیگر مزایایی که پنجره های دوجداره کشویی آلوتک به ارمغان آورده این است که فضای بنا را وسیع تر نشان می دهد و فضای پرت بسیار کمی دارد و می توان گفت که به نسبت پنجره های دوجداره لولایی فضای پرتی ندارد.

انواع پنجره های کشویی

معرفی شرکت آلوتک، برند مطرح بین المللی نمای ساختمان

نمای ساختمان از مهمترین بخش های هر بنایی به شمار می رود و باید طراحی و ساخت آن توسط مهندسان متخصص انجام شود. آلوتک یکی از برترین تولیدکننده های مصالح مربوط به نمای ساختمان در جهان است که کار نمای بناها را از صفر تا صد انجام می دهد. علاقه مندان می توانند از بررسی و مهندسی نمای ساختمان ها تا خرید مصالح و نصب را به آلوتک بسپارند و در نهایت با خیالی آسوده از نمای جذاب ساختمان های خود لذت ببرند.

شرکت آلوتک کار خود را از شهر استانبول آغاز کرد ولی امروز در ایران و 50 کشور دیگر نمایندگی فعال دارد. خوشبختانه آلوتک از معدود برندهایی است که در ایران دارای نمایندگی انحصاری می باشد و این امکان را فراهم کرده تا ایرانیان هم از کیفیت محصولات و خدمات خوب در این زمینه برخوردار باشند.

آلوتک انواع پنجره های دوجداره لولایی و کشویی را در کنار سایر محصولات مرتبط با نمای ساختمان نظیر کرتین وال Curtain wall، سیستم های پوشش نما، ورق کامپوزیت آلومینیوم، انواع پروفیل های صنعتی و... عرضه می کنند.

تمام عزیزانی که علاقه مند هستند در رابطه با قیمت پنجره های کشویی و مواد تشکیل دهنده یا سایر محصولات این برند بدانند می توانند به وب سایت آلوتک در آدرس http://www.alutech.ir/ مراجعه کنند.

انواع پنجره های کشویی

بی تردید خرید از یک مجموعه یکپارچه که از بخش طراحی تا تولید محصول و نصب را انجام داده و کیفیتی تضمین شده دارند، دارای ریسک بسیار پایین تری به نسبت برندهای متفرقه می باشند؛ ضمن این که کارشناسان آلوتک همه روزه از طریق تلفن ها و آدرس های مندرج در وب سایت پاسخ گوی نیازهای کارفرمایان هستند. پس توصیه می کنیم بدون اتلاف وقت و پیش از بالا رفتن قیمت مجدد مصالح ساختمانی با آلوتک تماس بگیرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز