خبرگزاری کار ایران

در نوروز 1400در استانبول و آنتالیا کجا بریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۴۵۲

کوزگونچوک یک شهر کوچک در نوع خود و خانه های چوبی دو طبقه ای که به خوبی نگهداری می شود و در یک بافت فرهنگی و تاریخی در استانبول غوطه ور است ، کوزگونچوک از جمله محله هایی است که باید در قسمت آسیایی استانبول بازدید کرد.

ابتدا شهر کوزگونچوک را بازدید کنید:

کوزگونچوک یک شهر کوچک در نوع خود و خانه های چوبی دو طبقه ای که به خوبی نگهداری می شود و در یک بافت فرهنگی و تاریخی در استانبول غوطه ور است ، کوزگونچوک از جمله محله هایی است که باید در قسمت آسیایی استانبول بازدید کرد. کوزگونچوک یکی از مناطق بسیار جالب برای بازدید با ماهیگیران ، فروشگاه های کباب و رستوران های معروف به غذاهای خانگی ترکی است ، همچنین مقصد مورد علاقه کسانی است که چای و قهوه خود را با باغ چای کوزگونچوک دوست دارند ، که یکی از آنها است. مناطق لذت بخش برای نوشیدن چای یا قهوه در کنار دریا وجود دارد که میتوانید از سایت توریاب با یک پکیج قیمت تور استانبول از آن بازدید کنید.

بالات را با رقص رنگها را کاوش کنید:

بالات (Balat) که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است ، از جمله محله هایی است که بافت تاریخی خود را در ضلع اروپایی استانبول با جاده های سنگ فرش و خانه های چوبی رنگارنگ ، دو یا سه طبقه با پنجره های بتونی حفظ کرده است. بالات که مرکز دیدنی آن با نمای بی نظیر شاخ طلایی از خیابان ها و گالری های هنری آن قابل مشاهده است ، سازه هایی است که برای ساکنان یهودی ، مسیحی و مسلمان این شهر بسیار عزیز است. سازه های برجسته ای که میراث تاریخی قابل توجهی را شامل می شوند عبارتند از: سنت نیکلاس ، سنت جورج ، کلیسای مقدس ارتدکس یونان ، کلیسای سنت دیمیتریوس و کلیسای سنت استفان بلغاری، مسجد گل، مسجد مناره چوبی، حمام کوچوک مصطفی پاشا و موزه چورا که فصل بهار مناسب برای بازدید هست.

کاراکوی چسپناک:

کاراکوی دارای ساختمانهای باشکوه قرن نوزدهم در خیابان Bankalar (Voyvoda) منتهی به گالاتا و همچنین آثار معمار سینان مانند مسجد کورسنلو خان و آزکاپی و همچنین سایر بناهای تاریخی مانند کلیسای St. Gregory the Illuminator Galata ، کلیسای کاتولیک ارمنی Surp Pırgiç و کلیسای سنت نیکلاس. این محله قدیمی که اخیراً مورد توجه قرار گرفته است ، با گالری های هنری ، کافه های شلوغ با مشتری های جوان و رستوران هایی که انتخاب های مختلفی از غذاها را دارد ، یکی دیگر از مکان های دیدنی است.

در نوروز 1400در استانبول و آنتالیا کجا بریم؟

تور فرهنگی هنری و هنری از موزه باستان شناسی تا هنرهای معاصر

بازدید کنندگان تور استانبول نوروز 1400 همچنین می توانند سفر خود را به یک رویداد شدید هنری و فرهنگی تبدیل کنند. موزه باستان شناسی استانبول با داشتن مجموعه گسترده ای از اشیا به دست آمده از جغرافیای گسترده که زمانی تحت حاکمیت عثمانی بود ، بازدیدکنندگان خود را با بیش از هزار مورد نمایشگاه و همچنین ساختمان خود مسحور می کند. موزه هنرهای اسلامی ترکیه به عنوان اولین موزه ای که آثار ترکی و اسلامی و آخرین موزه در دوره عثمانی افتتاح شد ، برجسته است. برای کسانی که می خواهند زندگی هنری مدرن و فعلی را در شهر تجربه کنند ، مقصد برتر اولین موزه هنرهای معاصر ترکیه ، مدرن استانبول خواهد بود.

گزینه های خرید بی نظیر

استانبول به عنوان یک شهر بندری که در طول تاریخ در تقاطع مسیرهای تجاری باقی مانده است ، همیشه مرکز خرید از دوران باستان تا دوران مدرن بوده است. این شهر قدیمی که با دیوارهای شهر محصور شده است ، میزبان مناطق تجاری سابق مانند بازار بزرگ تاریخی ، بازار مصر ، پاساژ چیلیک و Tahtakale بین امینونو و بایزید است که می توانید برای دیدن قدیمی ترین اماکن تجاری گشت بزنید. برای کسانی که آرزوی خرید لوکس دارند ، طیف گسترده ای از مارک های طراح محلی و مشهور در خیابان های بلند نیشانتاشی در سمت اروپا و خیابان بغداد در سمت آسیا و همچنین مراکز خرید در مناطق مختلف شهر حمل می شوند.

در نوروز 1400در استانبول و آنتالیا کجا بریم؟

نمونه های عالی آشپزخانه بارگاه عثمانی و غذای جهانی

استانبول دارای فرهنگ آشپزی دیرینه ای است که قدمت آن به دوران بیزانس و عثمانی باز می گردد و به لطف بافت جهانی فعلی ، سرآشپزها و رستوران های برجسته غذاهای جهان به عنوان پلی با غذاهای جهان عمل می کند.شاید تصمیم به یک تور آنتالیا نوروز 1400 هستید اما ابتدا با یک تور ترکیبی که ابتئا مقصئ شما شهر قدیمی استانبول باشئ و سپس تور آنتالیا اولویت بعدی شما میتوانید  رستوران های سراسر استانبول از اوایل دهه 1900 آشپزی و فرهنگ عثمانی را ارائه می دهند و از آشپزخانه دربار غذاهای مختلف تا مشاهیر مشهور جهان که از استانبول بازدید می کنند ، غذا سرو می کنند. در این رستوران ها ، بهترین نمونه های آشپزخانه بارگاه عثمانی و غذاهای غنی آناتولی برای علاقه مندان به غذا در دسترس است.

آیا استانبول ارزش دیدن دارد؟جایی که اروپا و آسیا به هم می رسند، شهر باشکوه استانبول، یا اگر شما آن را بهتر دوست دارید، قسطنطنیه است. بزرگترین شهر ترکیه که بیش از 15 میلیون نفر دارد و خدا می داند چند گربه در این شهر زندگی می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز