خبرگزاری کار ایران

محافظ صفحه نمایش یا گلس

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۴۳۱

محافظت از صفحه نمایش در برابر ضربات احتمالی و خط و خش مهم ترین مسئله پس از خرید گوشی است.

امروزه تقریباً همه به لطف دستگاه های فن آوری می توانند به راحتی با مردم از هر گوشه دنیا ارتباط برقرار کنند. گوشی موبایل به عنوان یکی از مهمترین قسمتهای این کانال ارتباطی محسوب می شود . در دنیای امروز تقریبا می توان گفت اکثر مردم از گوشی هوشمند چه برای ارتباط و چه برای بیزنس ، سرگرمی و غیره استفاده میکنند . در این میان با پیشرفت تکنولوژی نمایشگر های گوشی موبایل نیز در حال پیشرفت هستند بطوری که گاها صفحه نمایش گوشی موبایل گرانترین قسمت گوشی محسوب می شود. محافظت از صفحه نمایش در برابر ضربات احتمالی و خط و خش بدون شک مهم ترین مسئله پس از خرید گوشی است .

 چرا باید از گلس  هایی استفاده کنیم که خاصیت ضد ضربه و مقاوم در برابر خراش باشند؟

گلس  ها از تلفن های همراه گرفته تا تبلت ها و رایانه ها کاربردهای مختلفی دارند. حساس ترین نقطه هر دستگاهی که استفاده می کنید صفحه نمایش آن است. صفحه هایی که در معرض خراش ، شکستگی و ترک هستند ، از آنجا که مقاومت آنها کم است ، به محافظت بیشتری نیاز دارند.

مواردی که باید هنگام انتخاب انواع محافظ صفحه در نظر بگیرید

ممکن است با برند های محافظ صفحه بسیاری از بازار روبرو شوید . تعداد شرکتهایی که برای هر مدل تلفن ، رایانه ، تبلت و تلویزیون تولید می کنند روز به روز در حال افزایش است. بنابراین ، چگونه می توانید مناسب ترین برند  گلس  برای خود پیدا کنید ؟ برای این منظور می توانید از تیم فروش فنی مورد اعتماد خود اطلاعات دقیق کسب کرده و همچنین از محلی که محصول را خریداری کرده اید مشاوره بگیرید.

هنگام انتخاب محافظ صفحه ، قطعاً باید محصولی را انتخاب کنید که همه شناخته شده و مورد تأیید باشند .   برخی از محافظ های صفحه ، به ویژه مدل های تلفن ، دارای هر دو محافظ جلو و عقب هستند.  اگر می خواهید با استفاده دوگانه یک تجربه ایمن اضافی داشته باشید ، قطعاً باید در انتخاب های خود به این ویژگی توجه داشته باشید.

محافظ صفحه چه کاری انجام می دهد؟ چگونه از آن استفاده کنیم؟

بهترین  گلس با ابعادی است که 100٪ متناسب با دستگاه شما باشد. محافظ صفحه می تواند از دستگاه های شما در برابر ضربه محافظت کند و همچنین نماهای با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. ممکن است تصویر صفحه در صورت استفاده طولانی مدت از محافظ صفحه قدیمی ضعیف باشد. بنابراین ، انتخاب محصولات با استفاده طولانی مدت در انتخاب محافظ صفحه مفید است.

نکته مهم دیگر این است که برخی گلس ها ساختاری دارند که از گرم شدن صفحه جلوگیری می کند.   گلس ها  می توانند عملکرد صفحه نمایش دستگاه های شما را بهبود بخشند ، از گرم شدن بیش از حد جلوگیری می کنند .

از آنجا که قیمت ها با توجه به مدل و ویژگی ها تعیین می شوند ، ممکن است تنوعی بین قیمت ها مشاهده کنید  .  برای بررسی قیمت ها می توانید گشتی کوتاه در سایت ها و فروشگاهای اینترنتی مانند سایت جانبی موبایل روشا بزنید.

محافظ صفحه نمایش یا گلس

بنابراین چگونه می توان محافظ صفحه را متصل کرد؟ برای نصب محافظ صفحه نشکن بر روی دستگاههای خود نیازی به مهارت های خاص ندارید. اگر دقت کافی داشته باشید ، می توانید به راحتی در دستگاه های خود مانند تلفن ، رایانه لوحی از محافظ استفاده کنید. مهمترین نکته ای که در این زمینه باید به آن دقت کنید این است که صفحه ای که از محافظ استفاده می کنید تمیز و دستمال تمیز کننده ای که استفاده خواهید کرد تمیز است. انجام این عملیات در یک منطقه بسیار گرد و غبار یا باد ممکن است باعث ایجاد ذرات گرد و غبار ناخواسته بر روی صفحه نمایش شما شود. بنابراین ، هنگام نصب محافظ صفحه ، ابتدا باید با تمیز کردن موثر صفحه دستگاه شروع به کار کنید و سپس از ابزارهایی که برای این فرآیند استفاده می کنید به درستی استفاده کنید.

مهم ترین بخش در نصب گلس ها هنگام تمیز کردن نمایشگر گوشی است که حتما باید از دستمال عینک یا مشابه آن که بدون پرز هستند استفاده کنید .

انواع گلس ها

  1. گلس ساده یا شیشه ای ساده که پس از لیبل های پلاستیکی حدود 6 سال پیش تولید شد این گلس ها بی رنگ هستند ولی بزگ ترین ایرادشان کوچک بودن آن اسن که تمام صفحه را نمیتواند پوشش دهد . از محاسن آن نیز قیمت بسیار ارزان این نوع گلس است .
  2. گلس های فول چسب : یا گلس تمام صفحه که اندازه صفحه نمایش بوده و حتی حاشیه رنگی روی صفحه نمایش گوشی را نیز پوشش می دهند . این نوع گلس از جنس شیشه بوده و یکی از گلس های پرکاربرد بشمار می رود .
  3. برچسب یا گلس سرامیکی که در واقع از جنس سرامیک ساخته شده کاملا ضد ضربه هستند و به هیچ عنوان نمیشکنند ولی در دراز مدت خط و خش روی این گلس ها تاثیر گذاشته و به مرور زمان خود گلس کمی مات شده ونیاز به تعویض پیدا می کنند . بدلیل نشکن بودن گلس سرامیکی طرفدارانه زیادی پیدا کرده است .

محافظ صفحه نمایش یا گلس

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز