خبرگزاری کار ایران

استانبول و آنتالیا در نوروز 1400 جذاب است؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۱۹۸

استانبول در تلاقی قاره ها ، تمدن ها و فرهنگ ها واقع شده است ، یکی از زیباترین و سرزنده ترین شهرهای جهان است که تقریباً در هر محله دارای آثاری از دوره‌های مختلف تاریخ است.

استانبول بی رقیب میزبان بازدید کنندگان خود در خیابان هایی است که شاهد بسیاری از دوره های مهم تاریخ هستند در حالی که مشخصات یک شهر رنگارنگ و جهان وطنی را ارائه می دهد.

بهار زمان شناخت ، درک ، گشت و گذار در ارزانترین تور استانبول و لذت بردن از آفتاب در رستوران ها یا فضای بیرون کافه ها در امتداد خط ساحلی بسفر است. استانبول به سبک بهار با درختان یهودا که در امتداد خط ساحلی بسفر شکوفا می شوند ، لاله هایی که کل شهر را احاطه کرده و مناظر مسحورکننده ای را در جنگل امیرگان و پارک گولهانه که میزبان جشنواره لاله ها است ، استقبال می کند.

استانبول میزبان میهمانان خود با مکان های میراث جهانی خود ، غذاهای عثمانی تا منوهای ماهی تنگه بسفر ، رویدادهای هنری معاصر و یک تجربه خرید است که گذشته و حال را ادغام می کند. این شهر سایت های زیادی را برای دیدن در تور استانبول نوروز 1400 ، بسیاری از رویدادها برای شرکت در آن و طعم های زیادی را برای طول سال ارائه می دهد. در اینجا چند پیشنهاد برای کسانی که نمی دانند از کجا کاوش در این شهر باستانی را شروع می کنند ، آورده شده است.

استانبول: شهر فرهنگ و تاریخ

کاخ توپکاپی به سفارش محمت اول (فاتح) در سال 1478 ، یکی از مهمترین آثار معماری عثمانی است و به عنوان مقر حکومتی که سلاطین عثمانی به مدت چهار قرن کشور را اداره می کردند ، خدمت می کرد. کاخ توپکاپی که در محله ساری بورنو واقع شده است ، آثار شخصی سلاطین و جواهرات سلطنتی خیره کننده و به ویژه الماس Spoonmaker's است. در نمایشگاه آثار مقدس آثار مهمی دارد.

مسجد آبی

یکی دیگر از نقاط دیدنی که در هر شبه جزیره تاریخی باید از آن در تور آنتالیا دیدن کنید ، مسجد آبی یکی از موفق ترین نمونه های معماری ترکی - اسلامی است و نام خود را از رنگ کاشی های دیدنی داخلی آن گرفته است. مسجد سلیمانیه در همان منطقه واقع شده است و توسط سلیمان اول (باشکوه) در سال 1550 به معماری سنان سفارش داده شد. شکوه و عظمت معماری مسجد ، همراه با شکوه دوران گسترش امپراتوری عثمانی ، خیره کننده است.

برج گالاتا و کلیسای یادبود کریمه

برج گالاتا یکی از قدیمی ترین برجهای جهان که در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز قرار دارد ، در ابتدا در سال 528 توسط امپراتور بیزانس آناستازیوس به عنوان یک فانوس دریایی به بهره برداری رسیدمیتوانید با یک تیر دو نشان بزنید و در تور آنتالیا نوروز 1400  و در زمان عثمانی برای آتش سوزی مورد استفاده قرار گرفت. امروزه به عنوان موزه و رستوران از میهمانان خود پذیرایی می کند. و در حالی که در گالاتا هستید ، باید از کلیسای یادبود کریمه نیز دیدن کنید - یک کلیسای معمولی شهری اسکاتلندی-انگلیسی که توسط انگلیسی ها در طول جنگ کریمه ساخته شده و به عنوان تنها کلیسای آنگلیکان در استانبول خدمت می کند.

استانبول و آنتالیا در نوروز 1400 جذاب است؟

استانبول در یک تور قایقرانی در تنگه بسفر زیبایی بی نظیر خود را آشکار می کند

تور خط ساحلی بسفر کافی نیست. همچنین باید در امتداد تنگه یک تور قایقرانی کنید. همچنین می توانید در طول تور از اسکله های محله های مختلف در امتداد بسفر پیاده شوید. کسانی که سفر می کنند همچنین فرصتی برای دیدن کاخ های باشکوه عثمانی از جمله کاخ دلما باغچه ، به سفارش سلطان عبدالملید در سمت اروپا و کاخ بیلربی در سمت آسیا و کاخ چراغان در سمت اروپا ، هر دو پیدا می کنند. که به سفارش سلطان عبدالعزیز انجام شد. بسفر با کاخ های تاریخی ، مسجد باشکوه اورتاکوی در ساحل و غذاخوری های اطراف میدان مجاور ، خانه های کنار آب که نمونه هایی از معماری قدیمی و جدید ، اسکله های کوچک تاریخی در هر محله را ارائه می دهد ، زیبایی بی نظیر خود را برای بازدید کنندگان خود نشان می دهد.

استانبول و آنتالیا در نوروز 1400 جذاب است؟

جزایر پرنس ، درختان میموسا و درختان یهودا

کسانی که کمی بیشتر برای زیبایی های طبیعی استقامت کنند می توانند سوار کشتی شادی و همراهی مرغ دریایی به جزایر پرنس شوند. بهار زمان ایده آل برای یک تور شامل یک پیاده روی طولانی مدت به صومعه سنت جورجیا در بویوکادا ، پیاده روی به سمت صومعه St. Spyridon در Heybeliada و یک شام لذت بخش در برابر غروب خورشید در است.در استانبول ، اوایل بهار زمان میموزا است، که بوی و منظره بازدید کنندگان را به ویژه در جزایر پرنس خیره می کند. کسانی که میموسا را ​​از دست می دهند ، هنوز می توانند درختان یهودا را که خط ساحل بسفر را تزئین می کنند ، بگیرند و در آوریل شهر را با رنگ بنفش رنگ کنند.

استانبول به چه چیزی معروف است؟ شهر باستانی استانبول به مسجد آبی،میدان سلطان احمد،برج گالاتا،بازار بزرگ،تپه چاملیجا،کاخ دولما باغچه،دیوارهای تئودوسیان،ایاصوفیه و محله های قدیمی که در قسمت اروپایی و آسیایی گسترده شده است معروف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز