خبرگزاری کار ایران

انواع سرویس قاشق چنگال

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۸۵۷

از دیرباز تاکنون قاشق و چنگال جزء وسایل بسیار کاربردی و مهم در آشپزخانه‌ها و در تمام مراحل تهیه تا سرو غذا و مصارف دیگر بوده‌ است که عدم وجود آن دردسرهایی را برای انسان به‌وجود می‌آورد.

قاشق و چنگال از زمان‌های نخستین در اشکالی متفاوت از شکل امروزی آن توسط بشر اختراع گردید و امروزه با گذر زمان و تغییر نیازهای انسان اشکال متنوع و گسترده‌تری از آن به‌وجود آمده که در جهت آسان‌تر کردن هرچه بیشتر کارهای روزمره در اختیار او قرار گرفته است.

امروزه قاشق و چنگال‌ها در انواع و اشکال متنوع و مختلف و با کاربردهای متفاوت وجود دارد.

برای خرید قاشق و چنگال، بنابر نیاز خود می‌توان سراغ تقسیم‌بندی تعدادی آن‌ها که شامل ست‌ها و سرویس‌‌های قاشق و چنگال می‌شود رفت و شما می‌توانید در فروشگاه قاشق چنگال خلیفه از انواع مختلف و باکیفیت این محصولات دیدن فرمایید.

سرویس قاشق و چنگال شامل چه چیزهایی است؟

سرویس‌های قاشق و چنگال بسته به نیاز مشتریان نسبت به تکه‌ها و تعداد نفرات در تقسیم‌بندی‌های 6 نفره، 12 نفره، 18 نفره، 24 نفره و 30 نفره وجود دارند که تفاوت این سرویس‌ها در تعداد پارچه‌ها و اجزای داخل سرویس می‌باشد.

پارچه‌های موجود در هر سرویس:

سرویس قاشق چنگال 6 نفره: سرویس‌های 6 نفره عموما شامل: قاشق و چنگال، کارد و چنگال، قاشق چای‌خوری، قاشق شربت‌خوری و کفگیر و ملاقه می‌باشد که در برخی از این سرویس‌ها یک استند نیز قرار می‌گیرد اما در برخی دیگر قاشق و چنگال‌ها در داخل مقوا قرار داده می‌شوند.

به دلیل اینکه عموما سرویس‌های 6 نفره انتخاب افرادی است که آن‌را مازاد بر سرویس‌های کامل قاشق و چنگال خود و برای استفاده‌های دم‌دستی و یا به عنوان دکوری بر روی میز نهارخوری و ... می‌خواهند در نتیجه پارچه‌هایی مانند انبر سالاد، انبر یخ و کفگیر کیک در این سرویس‌ها قرار داده نمی‌شود.

انواع سرویس قاشق چنگال

سرویس قاشق و چنگال 12 نفره: سرویس قاشق و چنگال 12 نفره، از لحاظ تعداد پارچه‌ها در دو مدل وجود دارند.

1. یک مدل آن همانند سرویس 6 نفره شامل: قاشق و چنگال، کارد و چنگال، قاشق چای خوری، قاشق شربت‌خوری و کفگیر و ملاقه می‌باشد.

2. مدل کامل 12 نفره: قاشق و چنگال غذاخوری، قاشق سوپ‌خوری، کارد و چنگال میوه‌خوری، قاشق چای‌خوری، قاشق مرباخوری، قاشق شربت‌خوری، کفگیر برنج، ملاقه بزرگ مخصوص سرو سوپ و آش، ملاقه کوچک مخصوص سرو ماست، خیار، روغن و آب‌مرغ، کارد و چنگال مخصوص سرو مرغ، انبر سالاد، انبر یخ، کفگیر مخصوص سرو کیک و قاشق سوفله‌خوری.

لازم به ذکر است که امکان وجود و عدم وجود هرکدام از این پارچه‌ها در ست‌های کامل بنابر استانداردهای مخصوص هر شرکت و درخواست مشتریان متفاوت می‌باشد.

انواع سرویس قاشق چنگال

 

سرویس‌های قاشق و چنگال 18 / 24 و 30 نفره: پارچه‌های موجود در این سرویس‌ها همانند سرویس کامل 12 نفره ( با توجه به استاندارد مخصوص هر شرکت)، بوده و تفاوت این سرویس‌ها با سرویس 12 نفره فقط در افزایش تعداد قاشق و چنگال و اضافه کردن یک عدد کفگیر به‌ازای هر 6 نفر است ( مثلا در سرویس 18 نفره 3 عدد کفگیر و در سرویس 24 نفره 4 عدد کفگیر) که در سرویس 30 نفره امکان دارد به‌جای کفگیر، پارچه‌های دیگری مانند کارد و چنگال میوه‌خوری یا ... قرار داده شود.

برای مثال در سرویس قاشق چنگال 18 نفره، قاشق و چنگال غذاخوری 18 عدد و بقیه پارچه‌ها 12 و 6 تایی می‌باشند.

در سرویس‌های 30 نفره بنابر نیاز مشتری، بیشتر سعی بر گذاشتن پارچه‌های کاربردی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز