خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت پنجم سریال قورباغه – نوید محمدزاده و هومن سیدی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۸۵۵

آنچه در این نوشتار می خوانید: دریافت لینک دانلود قسمت پنجم سریال قورباغه، قسمت سوم ملکه گدایان، قسمت هفتم همرفیق و قسمت اول فصل چهارم (فینال) شب های مافیا با 5 کیفیت مختلف و حجم دانلود و ترافیک نیم بها.

در قسمت پیشین سریال قورباغه شاهد بودیم که رامین (صابر ابر) پس از بازجویی و به شرط عدم خروج از شهر آزاد می شود. وی پس از مراجعه به منزل با برادر یکی از دوستانش به نام فرهاد مواجه می شود، فرهاد معتاد است و ادعای سهم و پول دارد چون اینطور برداشت کرده است که برادرش به همراه دوستانش در حین سرقت مورد سو قصد قرار گرفته اند.

رامین به همراه فرهاد سراغ ویلای نوری می روند و خواهان غرامت می شوند، طی گفتگوی رد و بدل شده نوری کیف رامین را پر از پول می کند، نیمه راه رامین، فرهاد را قال می گذارد، فرهاد که ناراحت است پیش پلیس می رود و این زنگ خطری بزرگ برای رامین به حساب می آید، وقتی فرهاد را برای تزریق مواد به محل معتادین که یک مخروبه شلوغ است می برد با دادن پول بیشتر به آن ها و تزریق مواد زیاد باعث اوردوز کشته شدن فرهاد و خلاص شدن از دست او می شود.

تو درخت نیستی، جا بجا شو قسمت چهارم سریال جذاب قورباغه با سکانس گفتگوی رامین و مادرش در ماشین مدل بالای سرقت شده از نوری و در ترافیک شروع می شود. راننده ماشین کناری بابت ماشین مدل بالای رامین به او تیکه می اندازد،ترافیک سنگین است، مادر رامین او را متهم به پنهان کاری و انجام کا  خلاف می کند،ایست بازرسی پیش رو،همه و همه باعث از کوره در رفتن رامین می شود. ایست بازرسی ماشین رامین را متوقف می کند،از او تقاضای مدارک دارند اما رامین مجبور است که بگوید فراموش کرده و همراهش نیست،کار با ماشین را بلد نیست چون قادر به باز کردن در صندوق عقب نیست برای این موضوع هم ادعا می کند چون ماشین را تازه خریده هنوز با سیستم ماشین آشنا نیست،چه افتضاحی!!!

وقتی با کلی کلنجار رفتن در صندوق عقب را باز می کند با صحنه ای شوک آور مواجه می شویم، بازرس یک انگشت قطع شده را لا به لای وسایل صندوق عقب پیدا می کند،با بهت و حیرت از رامین می پرسد این انگشت کیه؟رامین هم مات و مبهوت نظاره گر است.

انگشت مادر واقعا قطع شده است اما مامور متوجه می شود که این قطع شدن مربوط به زمان های گذشته است. رامین در حال اصرار و التماس برای خلاص شدن. وای عجب صحنه ی شوکه کننده ای رامین نیز مانند نوری دارای قدرت هیپنوتیزم است،چون مامور را تحت تأثیر خود قرار داد و باعث شد که به حرفش گوش کند و اجازه بدهد آن مهلکه را ترک کند. و دیالوگ پایانی: برای خوشبخت شدن باید شانس آورد شانس خود معجزه است.

حال باید دید که در قسمت پنجم از سریال قورباغه چه اتفاقاتی می افتد. در ادامه این نوشتار و سطرهای پایین، لینک دانلود قسمت 5 قورباغه با 5 کیفیت گوناگون از سایت بسیار خوب کول دانلود درج شده است. لازم به ذکر است که سریال قورباغه با کیفیت   Bluray 4k و همچنین صدی 6 کاناله انکود و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نخستین بار است که برای یک اثر ایرانی چنین اتفاقی رخ می دهد!

دانلود قانونی: قسمت پنجم سریال قورباغه

دانلود قسمت پنجم سریال قورباغه – نوید محمدزاده و هومن سیدی

سریال ملکه گدایان در قسمت دوم به بسیاری از پرسش های قسمت اول پاسخ داد. همچنین تا حدود بسیاری به این نکته پی بردیم که چه بر سر البرز آمده است و دلیل واکنش ها و طرز برخوردهای عجیب اطرافیان او را نیز متوجه شدیم.

به این شکل که یک شخص که پشت همه این جریان ها است (از جمله وکیل خانواده شمس، فرزاد فرزین) هم به سارا ‌پول داده و هم این که افرا (باران کوثری) و تیم او را خریداری کرده بوده تا این نمایش را بازی کنند. اکنون پرسش این جاست؛ به فرض که شخصی این افراد را با پول خریده بوده ولی به چه شکل مادر البرز را وادار به این کار کرده بوده است؟؟؟

دلیل واکنش های او چه بوده؟ مگر می شود که یک مادر را خرید تا‌ فرزند خود را انکار کند؟ آن هم مادری با آن همه پول و ثروت! البته شاید مادر واقعی وی نبوده و فقط برای برگزاری مراسم عروسی به ترکیه آمده بوده. فرضیه دیگری که می توان مطرح کرد این است که خورشید خانم نامادری البرز است و با شنیدن خبر سکته و مرگ احتمالی پدر خانواده (خسروخان) و ترس از این که ثروت های او به البرز برسد، سعی در عملی کردن چنین نقشه ای داشته است

حال باید دید که در قسمت سوم از ملکه گدایان چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در سطر بعدی، لینک دانلود قسمت 3 ملکه گدایان  با 5 کیفیت گوناگون از سایت کول دانلود درج شده است. شما را دعوت به تماشای این درام جذاب و تماشایی می کنیم

دریافت لینک: قسمت سوم ملکه گدایان

دانلود قسمت پنجم سریال قورباغه – نوید محمدزاده و هومن سیدی

تاک شو جدید و جذاب همرفیق نیز که در اپیزودهای پیشین، بسیار مورد توجه قرار گرفته است پس از پخش 5 قسمت از آن، جایگاه خود را در بین مخاطبین مستحکم کرده است. این استقبال به اندازه ای بوده است که باعث شگفتی بسیاری شده است. چرا که تا کنون مورد مشابهی نبوده است که یک برنامه گفتگومحور و در این سبک تا این حد بتواند محبوب باشد.

همرفیق با اجرای شهاب حسینی و نویسندگی سروش صحت ساخته می شود. مهمان های قسمت های پیشین برنامه همرفیق به ترتیب نوید محمدزاده، وحید جلیلوند، هوتن شکیبا، بهرام افشاری، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، فاطمه معتمدآریا، مرضیه برومند، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر و محمدحسین مهدویان بودند.

از میان قسمت های قبلی همرفیق، قسمت سوم (مهمان: پژمان جمشیدی) و پنجم (مهمان: محسن تنابنده) بیشترین تعداد دانلود را داشته بودند که آن هم به دلیل نوع کارکترها و محتوای طنز و کمدی شرکت کنندگانش بوده است. حال در این هفته همرفیق به قسمت ششم از خود رسیده است.

لینک دانلود: قسمت هفتم همرفیق

دانلود قسمت پنجم سریال قورباغه – نوید محمدزاده و هومن سیدی

همچنین سریال مسابقه ای بسیار جذاب شب های مافیا نیز در حال طی کردن حساس ترین بخش های خود است. این سریال با پشت سر گذاشتن 3 فصل رقابت تنگاتنگ اکنون به فصل چهارم رسیده است.

فینال سریال شب های مافیا با حضور بازیگران منتخب و برتر 3 فصل قبل برگزار خواهد شد. بدین ترتیب در فصل چهارم: حامد آهنگی، مجید واشقانی، هادی کاظمی، سید جواد هاشمی، سیما تیرانداز، شهرزاد کمال زاده، سمانه پاکدل، مریم مومن، بهنام تشکر، امیر مهدی ژوله، امید حاجیلی و حسین مهری با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

دریافت لینک: دانلود شب های مافیا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز