خبرگزاری کار ایران

با تبلیغ در گوگل میلیونر شوید!

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۱۸۰

در حال حاضر تمام کسب و کارها، حتی کسب و کارهای سنتی، باید برای پیشرفت و عقب نماندن از رقبای خود در فضای مجازی و اینترنت هم فعالیت داشته باشند. سرعت اینترنتی شدن کسب و کارها به خصوص در ایران، پس از پیدایش ویروس کرونا نسبت به قبل بیشتر شده و به همان میزان رقابت هم در این فضا بیشتر از قبل شده است. بیشتر کسب و کارهای آنلاین موجود در ایران در فضای اینستاگرام و گوگل فعالیت دارند.

تبلیغات در اینستاگرام به دلیل استفاده زیاد و روزانه کاربران از این اپلیکیشن شاید برای اکثر کاربران واضح و مشخص باشد. اما هنوز هم افراد و کسب و کارهای زیادی هستند که با تبلیغات گوگل آشنا نیستند که در این مقاله به طور خلاصه توضیح داده ایم که تبلیغات گوگل چیست و چطور می تواند کسب و کار شما را متحول کند.

تبلیغات در اینستاگرام

در ابتدا بهتر است مختصری از تبلیغات در اینستاگرام صحبت کنیم. اپلیکیشن اینستاگرام که در ابتدا به عنوان یک برنامه سرگرمی برای به اشتراک گذاشتن مطالب و تصاویر شخصی استفاده می شد، رفته رفته رنگ و بوی تجاری به خود گرفت و از قالب یک اپلیکیشن صرفاً سرگرمی خارج شد. تا جایی که در حال حاضر بزرگترین و معروف ترین برند ها و کسب و کارها نیز در این اپلیکیشن فعال هستند. به دلیل محبوبیت این اپلیکیشن اکثر کاربران با نحوه فعالیت و همچنین تبلیغات در این اپلیکیشن آشنا هستند.

امروزه اما رقابت در فضای اینستاگرام بسیار دشوار شده است و شما در صورتی می توانید در این فضا پیشرفت کنید که یا شکل کسب و کارتان بسیار خلاقانه و جدید باشد و یا هزینه و سرمایه بسیار زیادی را برای تبلیغات در اینستاگرام داشته باشید.

تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل اما هنوز به اندازه تبلیغات در ایسنتاگرام برای کاربران ایرانی شناخته شده نیست. هرچند تعداد بسیار زیادی از کسب وکارها از این شیوه تبلیغات استفاده می کنند اما بسیاری از کاربران عادی هنوز با این شیوه از تبلیغات آشنا نیستند.

وقتی عبارتی را در گوگل سرچ می کنیم، گوگل سایت های مختلفی را به ما نمایش می دهد. بیش از 90% ما (کاربران) وارد سایت هایی که در رتبه های اول، دوم و سوم قرار گرفته اند، می شویم. کاربرانی هم هستند که ممکن است وارد وب سایت هایی با جایگاه های پایین تر هم شوند و حتی ممکن است کاربری به صفحه دوم گوگل هم برای دریافت پاسخ خود بروند، اما این تعداد این کاربران بسیار کم است و همانطور که گفتیم بیشتر از 90% کاربران وارد سایت های برتر در نتایج جستجو گوگل می شوند. اگر تعداد ورودی کاربران در یک سایت با رتبه 1 را با یک کلمه پر سرچ مثلا "خرید گوشی موبایل" در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که بودن در این رتبه و در کل رتبه های برتر گوگل چقدر با ارزش است و چگونه می تواند کسب و کار شما را زیر و رو کند.

بنابراین رمز موفقیت در گوگل بودن در رتبه های برتر این موتور جستجو می باشد. تبلیغات گوگل راهی است که خیلی زود و در عرض چند ساعت می تواند سایت شما را در رتبه های برتر گوگل قرار دهد. بدون تبلیغ در گوگل، وب سایت شما در فضای گوگل جایگاهی ندارد. میلیون ها سایت در فضای وب طراحی شده است اما در هنگام سرچ کاربر (بسته به عبارت سرچ شده توسط کاربر) گوگل سایت های مشخصی را به کاربر نمایش می دهد. تبلیغات گوگل یا همان گوگل ادز همانند پلی وب سایت شما را به کاربران شما در گوگل متصل می کند.

چگونه در گوگل تبلیغ کنیم؟

برای تبلیغ در گوگل شما به عنوان صاحب کسب و کار باید به گوگل هزینه پرداخت کنید و گوگل تا زمانی که هزینه تبلیغات را پرداخت کنید سایت شما را در نتایج جستجو به کاربر نمایش می دهد. اولین قدم برای تبلیغ در گوگل ایجاد اکانت گوگل ادز می باشد. برای ایجاد اکانت تبلیغات گوگل شما می توانید وارد سایت گوگل ادز شوید و با استفاده از یک جیمیل اکانت گوگل ادز را بسازید. پس از ساخت اکانت تبلیغات گوگل باید وب سایت خود را در اکانت مورد نظر وارد کنید و به اصطلاح کمپین تبلیغات خود را بسازید که نیاز به تخصص و دانش گوگل ادز دارد و اگر تخصص کافی در این مورد را ندارید باید این کار را به کارشناسان و شرکت های تبلیغات گوگل بسپارید.

در نهایت باید اکانت تبلیغات گوگل خود را شارژ کنید. موضوعی که تبلیغات گوگل را برای کاربران ایرانی پیچیده کرده است پرداخت هزینه تبلیغات به گوگل می باشد که به دلیل تحریم ایران برای کاربران داخل ایران امکان پذیر نیست. در نتیجه باید برای پرداخت هزینه هم از شرکت های واسط استفاده کرد.

با تبلیغ در گوگل میلیونر شوید!

هزینه تبلیغات گوگل

یکی از مزایای گوگل ادز در مقایسه با تبلیغات در اینستاگرام این است که هزینه تبلیغات گوگل را خود شما تعیین می کنید. شما می توانید با هر هزینه ای که می خواهید تبلیغات خود را شروع کرده و بازخورد مورد نظر خود را از این نوع از تبلیغات ارزیابی کنید. در تبلیغات گوگل شما می توانید برای تبلیغات خود یک بودجه روزانه تعیین کنید. برای مثال شما می خواهید در یک روز نهایتا 100 هزار تومن برای تبلیغات گوگل هزینه کنید و سقف بودجه روزانه خود را عدد 100 هزار تومان قرار می دهید. پس از آن اگر کاربری عبارتی مرتبط با کسب و کار شما را سرچ کند و سایت شما با استفاده از تبلیغات گوگل به کاربر نمایش داده شود، نمایش سایت شما رایگان است و فقط زمانی که کاربر بر روی سایت شما کلیک کند هزینه ای معادل یک کلیک از بودجه تبلیغات گوگل شما کسر می شود. هزینه هر کلیک می تواند بسته به رقابت در آن کلمه خاص از چند صد تومن تا چند هزار تومن  متغیر باشد. در مثال قبلی اگر هزینه هر کلیک هزار تومن باشد شما در نهایت با بودجه صد هزار تومن می توانید 100 کلیک را از 100 کاربر مختلف (مشتریان بالقوه خود) دریافت کنید که هر کلیک می تواند برای شما تبدیل به یک مشتری شود.

بنابراین اگر تبلیغات گوگل تنها راه موفقیت کسب و کار شما در گوگل نباشد، قطعا یکی از مهم ترین راه های موفقیت کسب و کار شما در گوگل است. تبلیغاتی که هزینه آن را خود شما تعیین می کنید. خود شما مشخص می کنید کاربران بعد از سرچ چه عباراتی سایت شما را مشاهده کنند و خود شما ساعت نمایش تبلیغات خود را مشخص می کنید.

تبلیغات در گوگل می تواند به راحتی کسب و کار شما را میلیونی کند. شرکت های فعال در حوزه تبلیغات گوگل در ایران می توانند صفر تا صد تبلیغات گوگل از ایجاد اکانت گوگل ادز و شارژ اکانت تا ساخت و مدیریت کمپین تبلیغات گوگل را برای شما انجام دهند. یکی از بهترین شرکت های فعال در حوزه تبلیغات گوگل در ایران آژانس تبلیغات گوگل فامین ادز می باشد که با استفاده از کارشناسان جوان و با علم روز بهترین تبلیغات را در فضای گوگل با بهترین بازخورد ممکن برای وب سایت شما رقم می زنند. با تبلیغ در گوگل از رقبای خود پیشی بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز