خبرگزاری کار ایران

گچبری پیش ساخته اسلام - بزرگ ترین تولید کننده گچبری در ایران با طرح های متنوع

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۱۶۴

معرفی فروشگاهی جامع از انواع گچبری ، گچبری پیش ساخته ، دور لوستری ، مرکزی و دورلامپی های سقفی که همه از جنس گچ و با کیفیت می باشد .

فرآیند زیبای گچبری را با استفاده از محصولات و قالب های گچبری پیش ساخته ما انجام دهید تا کاری با کیفیت مناسب ساخته شود.

برای بیشتر ما ، خانه ای با قالب تاج دار یک رویا است. در کارگاه گچبری اسلام ، این کوچکترین کاری است که انجام می گیرد . این شرکت ، بیش از 20 سال پیش توسط ما در تهران تاسیس شد ، نبوغ خلاق و فنی در پشت برخی از پیچیده ترین جزئیات در طرح های تولید شده توسط ما مشاهده می شود . که توسط طراح محصولات می باشد .

گچبری های تولیدی موجود در بازار از طرح ها و نقش ها ، دور لوستری و ...در قالب گچی و رزین ها- پلی یورتان - و سایر مواد ، مناسب برای طراحی داخلی سطوح ساختمان می تولید و به فروش می رسد .

در فروشگاه گچبری اسلام سعی بر این داریم که مرجعی مناسب برای ارائه ی محصولات پیش ساخته گچی - گچ بری پیش ساخته - داشته باشیم . محصولات گچبری در این سایت در انواع بسیار زیاد با طرح های متنوع تولید و به فروش می رسد . که سعی بر این بوده مجموعه متناسب با نیاز مشتری توسعه پیدا کند. در این سایت با اطمینان هر آنچه که در مورد این قطعات می خواهید را مشاهده نموده و در صورت انتخاب محصول مورد نظر می توانید سفارش دهید.

فروشگاه محصولات پیش ساخته گچی با تنوع بسیار بالا

محصولات گچبری های پیش ساخته اسلام  – در گروه ما با طراحی های بروز و مناسب تولید می شود . مجموعه‌ی محصولات با تولیدات بیشتر نیز در سایت بروزرسانی می شود که توانایی برطرف کردن نیاز علوم معماری متناسب با زمان را داشته باشد. تولید گچبری یکی از هنرهای وابسته به معماری است که در هر منطقه و هر دوره زمانی، شکل و شیوه مخصوص به خود را داشته‌است. همان‌طور که از نام این هنر پیداست، مصالح اصلی بکار رفته در این هنر گچ می‌باشد. در ایران نیز گچبری در دوره‌های مختلف تاریخی همراه با تفاوت‌هایی بوده‌است. گچ به دلیل داشتن خاصیت شکل‌پذیری، چسبندگی، رنگ مطلوب، کاربرد آسان، فراوانی و ارزانی کاربرد زیادی در هنرهای تزئینی دارد.

در فروشگاه گچبری اسلام مجموعه کامل و بالایی از محصولات گچبری پیش ساخته آماده نصب موجود می باشد .

به مرکز محصولات پیش ساخته در تهران و بورس گچبری پیش ساخته تنوع محصولات بالا خوش آمدید .

تولید و نصب گچبری و روند ساخت آن در کارگاه با دقت صورت می پذیرد که جنس با کیفیت تحویل مشتری شود .

برای ساخت یک قالب مناسب شما به مواد ذیل نیاز دارید :

  • گچ ساختمانی الک شده
  • چسب pVA؛
  • مواد قالب سازی بر اساس سیلیکون یا موم.

دستورالعمل گام به گام ساخت و نصب گچبری

مراحل و شرح اقدامات لازم برای نصب گچبری – بورس گچبری پیش ساخته

فرم های آماده شده و کاملا خشک شده از گرد و غبار و خاک پاک می شوند. یک لایه روان کننده آزاد کننده با برس یا اسپری به سطح داخلی اعمال می شود. اطمینان حاصل کنید که تمام مناطق کاملاً پردازش شده اند ، اما چربی در شیارها جمع نمی شود. بدست آوردن ریخته گری از قالب ضعیف روغن کاری شده بدون صدمه غیرممکن است. فرم های بعد از روغنکاری نزدیک به هم هستند تا بلافاصله یک قسمت از محلول را درون آنها بریزید. آنها باید به صورت افقی بایستند ، در غیر این صورت پایه ناهموار خواهد بود.

محلول گچ را ورز دهید. برای گچ بهتر است که گچ درجه G4-G7 گرفته شود ، به سرعت تنظیم می شود و از مقاومت بالایی در محصولات نهایی برخوردار است. پودر خشک در یک ظرف محکم به اندازه کافی ریخته می شود. میکسر ساختمانی را آماده کنید. اگر آنجا نباشد – یک پیچ گوشتی با یک نازل از مخلوط کن خانگی انجام می دهد.

استفاده از چسب برای محصول پیش ساخته

آب در دمای اتاق با چسب PVA مخلوط می شود ، پس از آن در قسمت های کوچک در گچ خشک ریخته می شود و شروع به مخلوط شدن می کند. قوام محلول آماده شده نباید ضخیم تر از کفیر باشد. محلول به سرعت در فرم های آماده ریخته می شود ، با یک برس نرم و با کفگیر پانچ می شود.

توضیحات

یکی از گچبری های پیش ساخته مناسب و زیبای تولید شده ، گچبری دور لوستری طرح رومی می باشد . طرح‌های جدیدی از گچبری سقف بدست هنرمندان جوان برای ساختمان‌های امروزی پیاده‌سازی می‌شود. نکته مهم این است که خلاقیت باعث ابداع طرح‌های زیبایی مطابق با نیازهای فعلی افراد گشته. 

چه سقفی را می توانید تزئین کنید  ؟ – -( نصب گچبری دور لوستری گچی پیش ساخته)

برای دکوراسیون در گچبری می توان به مدل های سقف ذیل اشاره نمود .

سقف با گچ بری ممتد – با دور لوستری متناسب

گچبری ممتد زیبا با گچبری های پیش ساخته جدید سقف

چنین محصولاتی را می توان با قالب های پلی اورتان تزئین کرد ، زیرا به خصوص آسان است ، به همین دلیل پارچه کششی افت نمی کند. این سبک دارای دور لوستری متناسب نیز می باشد .

گچبری لایه دار معلق و دور لوستری در این طرح

الگوهای گچ بری به شما این امکان را می دهد که ظاهری شیک به ساخت و ساز گچبری بدهید. مدل های دو سطح یا چند سطح تزئین شده با چنین دکوراتیو به ویژه جذاب به نظر می رسند. -دارای دورلوستری پیش ساخته متناسب نیز می باشد .

گچبری رنگ شده با دور لوستری رنگ شده

برای سطوح رنگ شده مناسب برای هر نوع گچ اشکال مختلف . این طرح یک طرح واقعا آنتیک – قدیمی – را تشکیل می دهد.

انواع گچبری که می توانید دورلوستری متناسب را انتخاب نمایید 

طرح پانو ( شبیه به پارچه ای مصور )

تزئین سقف به شکل تصویر ، قاب گرفته شده توسط یک قاب. چنین طراحی منحصر به فردی فضای داخلی اتاق را کاملاً متحول می کند. در اتاق ها می توان از دور لوستری های متناسب و اندازه کوچک استفاده نمود .

گچبری گلدار

گچبری نیم دایره با تزئینات فانتزی به صورت گل و یا هر عنصر در هم تنیده دیگری . 

گچبری شبکه ای

الگوی به صورت خطوط متقاطع می تواند هم در کل سطح سقف و هم به صورت قطعه ای قرار داشته باشد.

گچبری نقش برجسته

الگوی برجسته سه بعدی محدب ، با یک قسمت مرکزی صاف.

گچبری به اصطلاح طرح نخود فرنگی با گچبری پیش ساخته متناسب و ساده

گچبری به اصطلاح نخودی که دور لوستری ساده و گچبری دورلوستری موجود دارد

انواع گوی های قالب زده است که می تواند هم به صورت جداگانه و هم به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار گیرد.

گچبری تاج گل

گلها ، برگها ، خوشه ها یا سایر صحنه های گیاهان بافته شده در اطراف ، یک تزئین سقف بسیار ظریف ایجاد می کند.

گچ بری باز گچ یا گچ بری کردن از طریق عناصر ، یک الگوی تسکین بسیار عمیق و رسا را ​​تشکیل می دهد.

محصول پیش ساخته ، گچبری سرستون رومی کد 252 با ابعاد نسبتاً کوچک و زیبا و گلدار

در برخی از مناطق ایالات متحده (کالیفرنیا ، نوادا ، آریزونا ، نیومکزیکو و فلوریدا) از گچبری ها در نمای بیرونی برای ساخت و سازهای مسکونی و تجاری استفاده می شود . استفاده از گچبری ها در نمای خارجی ساختمان ها در دهه 1970 با افزایش هزینه های سنگ تراشی ، به یکی از گزینه های محبوب در جنوب غربی ایالات متحده تبدیل شد.

نحوه بازسازی یک رنچ هوم با گچبری — سرستون رومی —

این مورد سبکی که توسط معماری اوایل و اواسط قرن بیستم تعریف شده است . به طور کلی یک خانه یک طبقه است .که به جای اینکه یک مربع باشد ، به شکل مستطیل کشیده شده است. می توان آنها را با چوب ، گچ یا سایر مواد جانبی مانند گچ به پایان رساند. گچ یک ماده نهایی با دوام است . که می تواند به همان اندازه که می تواند برای فضای داخلی نیز به عنوان یک پوشش خارجی عمل کند . به این معنی که شما می توانید بازسازی را در داخل خانه برای یک تغییر کامل ادامه دهید.

مواد خارجی موجود و گچبری های در نمای خارجی

قبل از اینکه بخواهید گچ کاری را شروع و نصب گچبری انجام دهید ، هر عامل مزاحم زیرسازی را که با جنس گچی سازگار نیست و اخلال در گچ کاری دارد حذف شود . فلزات ، پلاستیک و سایر مواد که ممکن است با  گچ سازگار نباشد را در مرحله میانی گچ به کار نبرید .

گچبری به یک روش نصب بسیار خاص نیاز دارد . که بایستی با نحوه ی تنظیم مناسب نصب گردد . در هنگام نصب بهتر است از چسب و میخ مناسب استفاده گردد. همین قوانین برای تنظیمات داخلی نیز اعمال می شود . اگرچه گچبری می تواند به طور مستقیم در دیوار گچی  اعمال می شود.ولی بایستی مهار گردد . برای نصب گچبری بر روی دیوار خشک بایستی سطحی صاف در زیر گچبری داشته باشیم تا نصب دقیق و بدون ایراد صورت پذیرد .

کارگاه ما در سوله توسعه یافته برای تولید گچبری در محله تهرانپارس واقع شده است . کارمندان این شرکت بر ساخت صدها قالب ، پانل ، مدال و سایر عناصر تزئینی ریخته شده در گچ نظارت دارند. جعفر ثمری  از طراحان گچبری می باشد .یکی از بزرگترین نقاط قوت این است که ماده قابل انعطاف است . شما می توانید انواع کارهایی را که نمی توانید با چوب انجام دهید با آن انجام دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز