خبرگزاری کار ایران

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 50tu8000؛ تخفیف ویژه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۳۷۷

تلویزیون سامسونگ tu8000 محصول سال 2020 است که در ماه فوریه به بازار معرفی شده است. جالب است بدانید این اولین مدلی است که شاهد سایز 50 اینچ آن در بازار داخلی هستیم. پنل این مدل VA بوده و سیستم صوتی آن 20 وات است و از سیستم عامل تایزن در آن استفاده شده است.

نمایشگر این مدل ال ای دی است و حاشیه بیرونی دستگاه معادل 9 میلیمتر است که نسبت به سایر تلویزیون های سری 7000 دو میلیمتر کمتر شده است. 

صفحه نمایشگر این مدل تخت و یا به اصطلاح (فلت) است و جنس آن هم مانند سایر محصولات این کمپانی به نام، از پلاستیک مرغوب می باشد که دارای مقاومت بالایی است .شایان به ذکر است که این مدل مجهز به کنترل هوشمند است یعنی شما با استفاده از این کنترل هوشمند می توانید به نمایشگر خود دستور صوتی بدهید از این روش به جای زدن دکمه با صدای خود آن را کنترل کنید.

از سایر ویژگی های تلویزیون سامسونگ tu8000 می توان به پنل این مدل که 60 هرتز است، اشاره کرد. علاوه بر موارد گفته شده این تلویزیون سری 8 سامسونگ از دستیارها صوتی مختلفی مانند گوگل، الکسا و بیکسبی بسته به منطقه جغرافیایی پشتیبانی می نماید. نسخه بلوتوث 4.2 و وای فای 5 برای این مدل اعلام شده است که امکانات دوچندانی را به آن اضافه می کند.

کیفیت و پوشش رنگی نمایشگر تلویزیون سامسونگ  tu8000

این مدل مجهز به یک پردازشگر تصویر کریستال با پشتیبانی از کیفیت 4K می باشد. پنل این مدل همان طور که قبلا ذکر شد وی ای است.جالب است بدانید اگر چه پنل آی پی اس جدید تر و وی ای است ولی پنل آی پی اس مناسب دید در شب و بازی کردن نیست به همین دلیل از آن در ساخت این تلویزیون استفاده نشده است.

اگر بخواهیم درباره امکانات و ویژگی های این تلویزیون صحبت کنیم باید بگوییم که این دستگاه از فناوری های پورکالر و مگا کانترست و یو اچ دی دایمینگ پشتیبانی می کند. این ویژگی ها به بهبود رنگ، کنتراست و تنظیم نور پس زمینه کمک می کنند.

تلویزیون کریستال یو اچ دی سامسونگ از دو حالت فیلم مود و گیم مود برخوردار است و نسبت کنتراست این مدل گاهی به بالای 6500 نیز می رسد که باعث می شود پرفورمانس عالی از آن مشاهده کنیم. لازم به ذکر است که حداکثر روشنایی این مدل چه در تصاویر معمولی یعنی اس دی آر و چه در تصاویر اچ دی آر ممکن است گاهی به پایین تر ازسری 7000 برسد. گفتن این نکته خالی از لطف نیست که پوشش رنگی این نمایشگر خوب است ولی برای محتوای اچ دی آر و خیلی رنگی پرفورمانس عالی ندارد به همین دلیل بهتر از قبل از خرید تمام مزایا و معایب آن را بررسی کنید تا انتخاب هوشمندانه تری نسبت به بودجه خود داشته باشید.

طراحی ظاهری تلویزیون سامسونگ  tu8000

طراحی ظاهری این تلویزیون بسیار شیک است و مناسب افرادی است که ظاهر زیبا برایشان اهمیت دارد. در این مدل نمی توانیم پایه ها را مانند سری 7000 در جایگاه هم قرار بدهیم. و باید از هریک از آن ها در مکان مشخص شده استفاده کنیم. لازم به ذکر است که این مدل فقط کمی به روز تر از سری 7000 است و تفاوت اساسی با آن ندارد.

زاویه دید تلویزیون سامسونگ  tu8000

حتما تا به حال اصطلاح این تلویزیون زاویه دید خوبی ندارد به گوش شما خورده است. این اصطلاح یعنی وقتی شما به غیر از مستقیم مثلا از زاویه 45 درجه به تلویزیون نگاه کنید کنتراست صفحه پایین می آید و رنگ ها عوض می شوند، برای مثال رنگ سبز به زرد متمایل می شود و یا نارنجی به زرد شبیه می شود. با توجه به این که نمایشگر این مدل وی ای است زاویه دید خوب ولی کیفیت بسیار بالایی برای این که تغییر رنگ ایجاد نکند، ندارد.

موشن : تلویزیون سامسونگ  tu8000یک گزینه بسیار عالی برای کسانی که برای بازی کردن اقدام به خرید تلویزیون سامسونگ tu8000 می کنند محسوب می شود زیرا در آن تصاویر بسیار سریع و پیاپی جابجا می شوند.

ریسپانس تایم: ریسپانس تایم یا همان تاخیر ورودی این مدل عالی است و 2 ثانیه از سری 7000 پایین تر است یعنی ریسپانس تایم آن برابر با 17 ثانیه است. ریسپانس تایم عالی در فوتبال و برنامه ها ورزشی زنده به وضوح مشخص می شود. فراموش نکنید که ریسپانس تایم هر چه قدر پایین تر باشد بهتر است.

کیفیت صوتی تلویزیون سامسونگ  tu8000

قدرت صوتی تلویزیون سامسونگ  tu8000متوسط و مقدار عددی آن برابر 20  وات است، یعنی از 2 اسپیکر 10 واتی درآن استفاده شده است. یک قابلیت بی نظیری که کمپانی سامسونگ در این مدل به کار برده است، کانال بازگشت صوتی یا همان سیستم ای ای آر سی است. این کانال بازگشت صوتی در یکی از ورودی ها اچ دی ام آی تعبیه شده است و این امکان را به شما می دهد که با استفاده از یک سوند بار عالی تمام کیفیت صدا را انتقال بدهید. در این مدل دیگر شاهد فناوری های پیشرفته ای مانند دالبی آتموس نیستیم. هم چنین این تلویزیون مجهز به 3 پورت یو اس بی و 4 پورت اچ دی ام آی است. در تلویزیون 55 اینچ سامسونگ تی یو 8000 می توانید صدای نمایشگر را به تلفن همراه خود منتقل کرده یا با استفاده از قابلیت سوند میررینگ صدای پخش شده در موبایل را از بلند گو های تلویزیون نیز بشنوید.

از آن جایی که تلویزیون سامسونگ تی یو 8000 یک مدل میان رده اقتصادی است برای افرادی که روی طراحی ظاهری لوازم خانگی خود حساسیت دارند و نمی خواهند هزینه بالایی هم پرداخت کنند بسیار مناسب است چرا که این مدل در بحث قیمت رقیبان کمی دارد و از قابلیت های نسبتا به روزی برخوردار است. لازم به ذکر است که این تلویزیون در 4 سایز 50 ،55 ،65و 75 به بازار عرضه شده است.

خرید تلویزیون سامسونگ  tu8000

اگر می خواهید شما هم صاحب تلویزیون سامسونگ  tu8000 شوید می توانید با مشاوران ممتازکالا تماس بگیرید و از یا از طریق اینستاگرام ممتازکالا به آدرس momtazkala با این مجموعه ارتباط بگیرید تا کالای خود را در کوتاه ترین زمان با بالاترین کیفیت درب منزل دریافت کنید. ما اطمینان خریدی با کیفیت همراه با گارانتی را به شما می دهیم. ممتازکالا وعده نمی دهد عمل می کند.

همان طور که می دانید قیمت کالا ها در شهر های مرزی مانند بانه و گناوه بسیار پایین تر از کلان شهر ها می باشد، از آن جایی که این مجموعه به فکر رفاه حال مشتریان خود است و بسیار یاز محصولات خود را با قیمتی بسیار پایین تر عرضه می کند به عنوان مثال قیمت تلویزیون سامسونگ در گناوه هم قیمت محصولات موجود در ممتازکالا است.

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 50tu8000؛ تخفیف ویژه

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز