خبرگزاری کار ایران

استفاده از پودر سنگ برای داشتن یک کسب و کار خانگی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۶۸۱

شاید تا به امروز در کنار کلمه پودر سنگ فقط مصارفی چون ساختمان سازی، صنعت، راه سازی و اینگونه از مشاغل آورده شده باشد و کمتر کسی به این فکر کرده باشد که می­شود از پودر سنگ در مشاغلی غیر از ساختمان سازی و ترکیب این ماده یا سیمان یا گچ هم استفاده کرد.

البته تولید پودر سنگ تا به امروز بیشتر برای مصارف ذکر شده بوده است و تعجبی ندارد که آن را به عنوان یکی از مصالح ساختمان سازی بدانند. برای مثال یکی از بهترین انواع پودر سنگ از سنگ نمره جوشقان تولید می­شود که بیشترین کاربرد آن در نماسازی ساختمان است.

اما به گفته پودرسازان این روزها خانم های زیادی هستند که به دنبال خرید پودر سنگ برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی برای خودشان می­باشند. جالب است نه؟ اینکه چطور می­شود از یک ماده ای که به عنوان یکی از پایه های اصلی مصالح ساختمانی محسوب می­شود را به عنوان پایه اصلی کسب و کار خانگی استفاده کرد.

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی این مسئله بپردازیم، پس اگر شما هم به دنبال این هستید که برای خود یک کسب و کار خانگی با کمترین سرمایه اولیه راه اندازی کنید با ما همراه باشید.

پودر سنگ چیست؟

بهتر است ابتدا به این بپردازیم که پودر سنگ چیست و چه ویژگی هایی دارد. پودر سنگ که اصطلاحا به آن «خاک سنگ» هم می­گویند این روزها کاربردهای بسیاری در صنایع مختلفی دارد. تولید پودر سنگ به دو روش طبیعی و صنعتی می­باشد. همچنین پودر سنگ دارای انواع مختلفی می­باشد که با توجه به ویژگی های آن سنگ نوع استفاده متفاوت می­باشد.

تولید پودر سنگ به روش طبیعی

در روش طبیعی پودر سنگ ها در طبیعت بوسیله خرد شدن سنگ ها از طریق فشار و حرکت بر روی یکدیگر و یا نفوذ آب به داخل یخچال های طبیعی و سنگ ها که در دراز مدت باعث تبدیل شدن آن ها به پودر می­شود به دست می­آید.

این سنگ ها شامل انواع کانی هایی که در طبیعت وجود دارد مانند سنگ مرمریت، سنگ گرانیت، سنگ آهک، کربنات کلسیم، سنگ آهن، سنگ نقره و غیره می­باشد. پودری که از این سنگ ها به دست می­آید همان ویژگی های سنگ اصلی را دارد.

تولید پودر سنگ به روش صنعتی

در روش صنعتی با استفاده از دستگاه های مخصوصی که دارای فک های قدرتمندی می­باشند سنگ هایی مانند سنگ نمره جوشقان را ابتدا خرد می­کنند و بعد آن ها را می­کوبند و تبدیل به پودر سنگ می­شوند. 

استفاده از پودر سنگ برای داشتن یک کسب و کار خانگی

 

انواع پودر سنگ

در اصل تنوع در سنگ نمره هایی که در تولید پودر سنگ از آن ها استفاده می­شود، باعث تنوع در انواع پودر سنگ می­شود. برای مثال سنگ نمره جوشقان یکی از سنگ نمره هایی است که در تولید پودر سنگ از آن استفاده می­شود. و پودر سنگ تولید شده از آن مناسب ترین نوع پودر سنگ برای کسب کار خانگی است که درباره آن در ادامه صحبت خواهیم کرد انواع دیگر پودر سنگ شامل :

  • پودر سنگ مرداب
  • پودر سنگ آهک
  • پودر سنگ قم
  • و...

سنگ نمره جوشقان چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

سنگ نمره جوشقان از نظر شیمیایی به سنگ مرمر بسیار شبیه است. از نظر جذب دوغاب سیمان هم در سطح بالایی قرار دارد به همین دلیل نمای اجرا شده توسط آن کاملا یکپارچه می­باشد. همچنین در برابر شرایط محیطی مقاومت بالایی دارد.

سنگ نمره جوشقان و پودر سنگ جوشقان به دلیل اینکه می­شود در سیمان کاری از آن ها ملات بدون ترک به دست آورد یکی از اجزای اصلی نمای شسته سیمانی می­باشد. از موارد دیگر مصرف سنگ جوشقان می­توان به استفاده در سنگ فرش ها، آکواریوم، مجسمه سازی و غیره اشاره کرد.

باتوجه به ویژگی هایی که گفتم استفاده از این پودر سنگ در مجسمه سازی بسیار مناسب است و کسب کار خانگی ما کمی به مجسمه سازی ارتباط دارد. پس اولین قدم برای راه اندازی این کسب و کار تهیه پودر سنگ جوشقان است که پیشنهاد ما برای خرید یک پودر سنگ باکیفیت پودرسازان است.

استفاده از پودر سنگ برای داشتن یک کسب و کار خانگی

 

کاربرد پودر سنگ جوشقان در مجسمه سازی چیست ؟

همانطور که به آن اشاره کردیم پودر سنگ جوشقان از کوبیده شدن سنگ نمره جوشقان در کارخانه های فک کوبی تولید می شود. یکی از کاربرد های پودر سنگ در مجسمه سازی می­باشد. پودر سنگ جوشقان به دلیل داشتن رنگ سفید ظاهری یکنواخت و دانه بندی ریزی برای این کار بسیار مناسب است.

پودر سنگ به دلیل داشتن کلسیم کربنات فراوان برخلاف گچ و سیمان بعد از خشک شدن ترک برنمی دارد به همین دلیل یک ماده مفید برای ساخت انواع آثار هنری به شمار می­ آید.

بالا بودن انعطاف پذیری خمیر سنگ این ماده آن را به یک ماده مناسب برای تغییر شکل تبدیل کرده است. از این ماده می­توانید در گل سازی، تابلو های نقش برجسته و غیره استفاده کنید. همچنین سفید بودن رنگ آن بسیار مناسب این کار می­باشد شما می­توانید طرح را به صورت خام درست کنید و بعد آن را به دلخواه رنگ بزنید. و یا با اضافه کردن مواد رنگی به خمیر آن را رنگی کنید.

یکی دیگر از دلایلی که پودر سنگ را برای مجسمه سازی مناسب کرده است، قیمت ارزان و کیفیت خوب آن است. شما می­توانید با کمترین میزان سرمایه اقدام به خرید بهترین نوع پودر سنگ برای کسب و کار خود کنید. برای خرید پودر سنگ با قیمت مناسب هم پیشنهاد ما به شما پودرسازان می باشد.

کسب و کار خانگی خودتان را با کمترین سرمایه راه اندازی کنید

با توجه به تمام توضیحاتی که ارائه کردیم حالا وقت آن است که کسب و کار خانگی خود را با کمترین میزان سرمایه راه اندازی کنید. شاید تا الان متوجه شده باشید، که برای این کسب و کار چه چیزهایی لازم است و چه کار باید بکنید.

با یه گشت و گذار ساده در اینستاگرام چشممان به انواع صفحاتی می خورد که فروش انواع گیفت های خام، مجسمه های مینیاتوری و غیره را راه اندازی کردند. این خانم های هنرمند در خانه خود فقط با استفاده از پودر سنگ اقدام به تولید انواع مجسمه ها می­کنند و آن ها را به صورت طرح خام به دیگران می­فروشند تا هرشخصی بتواند به سلیقه خود آن را رنگ کند.

جالب است نه؟ این کسب و کار مناسب خانم های خانه دار هنرمندی است که به دلایل مختلف شرایط کار در بیرون از منزل را ندارد و می­توانند در منزل خود برای سرگرم شدن یا کسب درآمد یک کار هنری انجام دهند و برای خود درآمد زایی کنند.

پس اگر شما هم از علاقمندان به این هنر هستید می­توانید همین حالا با مراجعه به پودرسازان و خرید مقداری پودر سنگ کسب و کار خود را راه اندازی کنید. شما می­توانید با استفاده از ایده های خلاقانه خود کسب و کارتان را گسترش دهید و آن را به یک منبع درآمد عالی تبدیل کنید.

شماره تماس پودرسازان: 09128181845

آدرس وبسایت: https://podrsazan.com/

 

استفاده از پودر سنگ برای داشتن یک کسب و کار خانگی

جمع بندی

باتوجه به اینکه پودر سنگ مواد اولیه برای راه اندازی این کسب و کار می­باشد در هنگام خرید پودر سنگ باید به کیفیت آن بسیار توجه کنید و اقدام به خرید پودر سنگ از هر فروشگاهی را نکنید. شرکت تولیدی پودرسازان سابقه زیادی در زمنیه تولید و تهیه باکیفیت ترین نوع پودر سنگ را دارد.

پودر سنگ تولیدی شرکت پودرسازان دارای بهترین کیفیت با بهترین قیمت می­باشد که برای کسانی که می­خواهند یک کسب و کار کوچک برای خود راه اندازی کنند بهترین گزینه برای تهیه پودر سنگ پودرسازن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز