خبرگزاری کار ایران

5 مدل از بهترین گوشی‌های 2020 که بدون هیچ شکی می‌توانید آنها را تهیه کنید

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۶۵۳

سال 2020 برای تکنولوژی سال جذابی بود؛ هر کدام از برندهای برتر ارائه دهنده گوشی‌های تلفن همراه با یک یا چند مدل جدید وارد بازار رقابت شدند و با ارائه امکانات متنوع سعی کردند گوی رقابت را از دیگران بربایند.

سال 2020 برای تکنولوژی سال جذابی بود؛ هر کدام از برندهای برتر ارائه دهنده گوشی‌های تلفن همراه با یک یا چند مدل جدید وارد بازار رقابت شدند و با ارائه امکانات متنوع سعی کردند گوی رقابت را از دیگران بربایند. در این مقاله با پنج نمونه از بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های 2020 آشنا خواهید شد.

  1. آیفون 12 پرو

بدون شک یکی از بهترین گوشی‌های 2020، آیفون 12 پرو است که توانست سر و صدای زیادی در بازار تکنولوژی 2020 به پا کند. اپل مدل 12 پرو را در تاریخ 13 اکتبر معرفی کرد و 10 روز بعد آن را به بازار ارائه نمود. ابعاد این گوشی 146.7*71.5*7.4 میلی متر است و یکی از گوشی‌های خوش دست برای کاربران علاقمند به صفحات بزرگتر به شمار می‌آید؛ با وجود ابعاد نسبتا بزرگ، وزن گوشی تنها 189 گرم است که گوشی سبکی به شمار می‌آید.  پردازنده مرکزی آیفون 12 پرو، شش هسته‌ای است و پردازنده گرافیکی آن پردازنده چهار هسته‌ای خود اپل است.

حافظه داخلی این گوشی از 128 گیگا بایت شروع شده و به شش گیگا بایت رم می‌رسد.

این گوشی به دلیل داشتن لنز 23 میلی متری واید، برای گرفتن سلفی گوشی بسیار مناسبی است و به همین دلیل بسیاری از اینفلوئنسرها از دوربین 12 مگا پیکسل جلوی آن استقبال کرده‌اند. دوربین اصلی نیز 12 مگا پیکسلی است، لنز تله فوتو 53 میلی متری دارد و زوم اپتیکال دو برابری دارد. ضمن اینکه می‌تواند به صورت خودکار فوکوس کند. آیفون 12 پرو قابلیت شارژ سریع بی سیم هم دارد و در رنگ‌های آبی، طلایی، نقره‌ای و نوک مدادی به بازار عرضه شده است. این مدل گوشی جزو بهترین‌های آیفون به شمار می‌آید و به همین دلیل قیمت بالایی دارد؛ اما امکانات بی نظیر آن توجیه کننده قیمت آیفون 12 پرو هستند.

  1. هواوی پی 40 پرو

5 مدل از بهترین گوشی‌های 2020 که بدون هیچ شکی می‌توانید آنها را تهیه کنید

گوشی های هواوی معمولا هم به دلیل قیمت مناسب نسبت به برندهای دیگر و هم امکانات متنوع جزو گوشی‌های خوبی هستند که می‌توان با خیال راحت سراغ آن‌ها رفت. در کنار سری y که جزو سری‌های خوب هواوی است؛ سری p نیز ارائه دهنده مدل‌های جذابی بود که یکی از آن‌ها یعنی هواوی پی 40 پرو در مارس 2020 معرفی شد. این مدل گوشی هواوی نسبت به بعضی گوشی‌های برندهای دیگر مثل ایفون 12 پرو، ابعاد کوچکتر و وزن بیشتری دارد. ابعاد آن 158.2*72.6*8.95 میلی متر و وزن آن 209 گرم است؛ اما از آنجایی که قیمت آن در حال حاضر چیزی بیش از 10 میلیون تومان پایین‌تر از آیفون است، نمی‌توان این ویژگی‌ها را به عنوان ویژگی منفی هواوی در نظر گرفت.

هواوی پی 40 پرو هشت هسته‌ای است و با سیستم عامل اندروید کار می‌کند. این گوشی همچنین قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت هیبریدی دارد و حافظه داخلی آن از 256 گیگا بایت تا هشت گیگا بایت رم را پشتیبانی خواهد کرد. دوربین این گوشی یکی از ویژگی‌های مثبت آن است که می‌تواند امکان عکسبرداری حرفه‌ای را برای علاقمندان به ثبت لحظات مختلف فراهم کند، برای بررسی بیشتر دوربین این گوشی اینجا کلیک کنید. هواوی پی 20 پرو در رنگ‌های سفید، مشکی، طلایی و نقره‌ای تهیه شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

  1. شیائومی می 9

فوریه 2019 مدل شیائومی می 9 به بازار ارائه شد تا بتواند در سال 2020 به یکی از گوشی‌های پرفروش تبدیل شود. ابعاد شیائومی می 9 157.5*74.7*7.6 میلی متر است و 173 گرم وزن دارد.  سیستم عامل این گوشی اندروید است و پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد. شیائومی می 9 دو سیم کارت می‌خورد و حافظه داخلی آن در نسخه معمولی به 6/8 گیگا بایت رم می‌رسد. دوربین این گوشی مثل آیفون 12 پرو قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز دارد و سلفی آن کیفیتی 20 مگا پیکسلی دارد. آبی روشن، مشکی و بنفش رنگ‌هایی هستند که شیائومی می 9 در قالب آن‌ها ارائه شده است. اگر قصد خرید گوشی مقرون به صرفه با قیمت مناسب دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما نگاهی به لیست گوشی های شیائومی بیندازید.

  1. گلکسی اس 20

سامسونگ هم برای سال 2020 بیکار نماند و گوشی گلکسی اس 20 را به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های خود ارائه داد. این گوشی در فوریه 2020 ارائه شد و حدود یک ماه بعد به بازار آمد. ابعاد گلکسی اس 20 سامسونگ 151.7*69.1*7.9 میلی متری است و 163 گرم وزن دارد. این گوشی هم مثل سایر گوشی‌های سامسونگ با سیستم عامل اندروید کار می‌کند و پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد. وضعیت سیم کارت گلکسی اس 20 تک سیم کارته (نانو سیم) یا دو سیم کارته هیبریدی است. دوربین اصلی این گوشی به فلش ال ای دی مجهز است و دوربین سلفی آن 10 مگا پیکسلی است. گلکسی اس 20 در رنگ‌های خاکستری، صورتی و آبی ارائه شده که به ویژه برای نسل‌های جوان‌تر جذابیت بیشتری دارد. این گوشی در زمان نوشتن این مقاله چیزی حدود 25 میلیون تومان قیمت دارد.

  1. گلکسی نوت 10 پلاس

5 مدل از بهترین گوشی‌های 2020 که بدون هیچ شکی می‌توانید آنها را تهیه کنید

یکی از گوشی‌های خوبی که در 2019 به بازار ارائه شد و در 2020 هم به عنوان یکی از گوشی‌های پر فروش باقی ماند، سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس بود. ابعاد این گوشی 162.3*77.2*7.9 میلی متر و وزن آن 196 گرم است. این گوشی صفحه‌ای بسیار دوست داشتنی و ابعادی کاربردی دارد. به قلم S pen مجهز است و خیلی زود هم شارژ می‌شود. پردازنده مرکزی این گوشی هم هشت هسته‌ای است. گوشی از نظر سیم کارت با گلکسی اس 20 تفاوتی ندارد. گلکسی نوت 10 پلاس دوربین سلفی 10 مگا پیکسلی دارد. از نظر صدا نیز به میکروفن مخصوص مکالمه با قابلیت حذف نویز مجهز است که تجربه استفاده از این گوشی را برای کاربران دلپذیرتر خواهد کرد. این مدل سامسونگ در زمان ارائه این مقاله حدود 28 میلیون تومان قیمت دارد. گلکسی نوت 10 پلاس در رنگ‌های مشکی و سفید و رنگ‌های گرادیانی یا غباری سبز، بنفش و آبی به بازار ارائه شده است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز