خبرگزاری کار ایران

معرفی 6 سایت مفید در حوزه فعالیت خدمات و صنعتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۴۹۰

در زیر میخواهیم به معرفی 6 سایت خوب در حوزه های مختلف صنعتی و خدماتی و دکوراسیون میپردازیم . سعی کرده ایم راجب هر کدام توضیحاتی را برای شما جمع آوری کرده و در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

1 . مجموعه نپواسکای ( nepoosky.com )

مجموعه نپواسکای ( دکو نوین ) یکی از مجموعه های سابقه دار در زمینه فروش سقف کششی در ایران  فعالیت خودشان را چندین سال است که با استفاده از بهترین متریال های سقف کششی از کشور اوکراین آغاز کرده اند. گروه نپواسکای با بهره گیری از دستگاه UV آماده هستند بهترین کیفیت را در کشور برای مشتریانشان ارائه کنند . یکی از مهمترین ویژگی های این مجموعه تضمین کیفیت محصولاتشان میباشد . این مجموعه با دارا بودن اکیپ هایی متخصص و اجرایی در سراسر کشور امکان تامین متریال و ارائه خدمات نصب را در کل کشور میتوانند انجام دهند. شما میتوانید در طراحی دکوراسیون داخلی برای زیبایی خانه و محل کار خودتان از گروه حرفه ای نپواسکای کمک بگیرید.

2 . تعمیرکار 118 ( tamirkar118.com )

سایت تعمیرکار 118 در شهر تبریز فعالیت خود را با پوشش دادن معرفی خدمات مختلف از قبیل تعمیر لوازم خانگی تبریز https://tamirkar118.com/appliance-repair و سایر خدمات مختلف در سال 1398 آغاز کرد. هدف اصلی سایت تعمیرکار 118 معرفی کسب و کار های اصناف و کسبه شهر تبریز به کاربران خود میباشد تا کاربران محترم بعد از مطالعه صفحه مربوط به خدمات مورد نظر از خدماتشان بهره مند شوند. اگر شما صاحب کسب و کار هستید و در شهر تبریز فعالیت میکنید میتوانید آگهی خود را در صفحه مربوطه درج نمایید . یکی از بهترین مزیت های این سایت نسبت به سایر سایتهای آگهی دهی در این میباشد که فقط یک آگهی از یک صنف را در صفحه مربوطه درج میکند.

3 . خدمات هایپرصنعت هیراد ( haypersanat.com )

سایت هایپرصنعت هیراد فعالیت خود را در سال 1399 در راستای معرفی خدمات و کسب و کارهای مختلف صنعتی در سطح کشور به کاربران محترم شروع کرد . سایت هایپرصنعت هیراد یک سایت در حد آگهی دهی میباشد با این تفاوت که برای هر صفحه از سایت فقط یک صنعتگر معرفی میگردد به همینخاطر هر شخص / سازمان / صنف میتواند اطلاعات خود را شامل تصاویر و متون درج و تبلیغ نماید. مثلا اگر کسی در زمینه مبدل حرارتی یا به عنوان نمونه پاورپک هیدرولیکی فعالیت میکند میتواند اطلاعات خود را در این بخش درج نماید و فقط اطلاعات همان شخص درج خواهد شد . اگر شما مدیریت یک مجموعه صنعتی هستید میتوانید با وارد شدن به سایت هایپر صنعت هیراد و سفارش صفحه مربوطه آگهی خود را درج نمایید.

معرفی 6 سایت مفید در حوزه فعالیت خدمات و صنعتی

4 . دستگاه چاپ سیلک ( navidsanaat.com )

navidsanaat تولید کننده برتر دستگاه های چاپ سیلک در کشور با بیش از چندین سال سابقه کار آماده ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان عزیز میباشد.  مجموعه  با بهره گیری از علم روز دنیا و دانش متخصصان بومی توانسته است رضایت بیش از صد ها مشتری خود را جلب نماید. پشتیبانی حرفه ای از آغاز کار الویت اصلی این مجموعه بوده و همچنان ادامه دارد.

5 . صنایع تولیدی پویا سبز آذین ( pouyasabz.com )

pouyasabz تولید کننده انواع فنس چمنی ، دکوری ، ساده ، نرده های پانلی ، گابیون دکوری ، سیم های خاردار و تیغ دار ، توری با بالاترین کیفیت روز دنیا.

6 . خودروبر 100 ( khodro100.com )

سایت خودرو 100 در زمینه حمل و نقل خودرو با به کارگیری مدرن ترین و پیشرفته ترین ، تجهیزات حمل خودرو آماده ارائه خدمات برای شما عزیزان میباشد. جابجایی تخصصی خودرو در سراسر کشور در حداقل زمان، شما در سراسر کشور اگر نیاز به خودروبر خوب داشته باشید مطمئنا تیم خودروبر 100 برای شما بهترین گزینه خواهد بود . در هر شرایط آب و هوایی خودرو 100 در محل خرابی خودرو شما حاظر شده و برای شما امداد رسانی خواهد کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز