خبرگزاری کار ایران

بیمه آنلاین چه مزایایی دارد و چطور با کد تخفیف بیمه خود را ارزان تر بخریم ؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۸۹۹

دنیای امروز دنیای تکنولوژی و سرعت است. مردم دوست دارند که سریع و بدون اتلاف وقت کارهایشان انجام شود. بر همین اساس بسیاری از کسب و کارها در دنیای اینترنت ظهور پیدا کردند؛ از خرید آنلاین کیف و کفش و لباس تا بلیط سینما و تئاتر و اتوبوس و قطار و هواپیما، امروزه از طریق اینترنت انجام می‌شود.

بیمه نیز یکی از خدماتی است که راه خود را در اینترنت باز کرده تا مردم بتوانند خرید بیمه را بصورت انلاین در کمترین زمان ممکن و به راحت ترین روش انجام دهند. و در نتیجه کمتر کسی به سراغ روش‌های سنتی معمول می‌رود. 

حال اگر خرید بیمه با تخفیف همراه باشد که چه بهتر. با ما همراه شوید تا با امکانات سایت ها و اپلیکیشن های فروش آنلاین بیمه آشنا شویم. همچنین در ادامه به شما خواهیم گفت چطور می‌توانید بیمه های مورد نیاز خود را با استفاده از کد تخفیف به صورت اینترنتی و با قیمت ارزان تهیه کنید.

خرید آنلاین بیمه چه مزیت هایی دارد ؟

1. در دسترس بودن

بیمه‌ آنلاین این امکان را به شما می‌دهد که در هر ساعت از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل، بیمه‌ی خود را از طریق اینترنت انتخاب و خریداری کنید. این در حالی است که در روش‌های سنتی تعطیلی عدم دسترسی به نمایندگی ها و کارگزاری های بیمه را درپی دارد. از سویی دیگر در روش سنتی مسافت زیادی را گهگاه در ترافیک می‌بایست طی کرد که این فرآیند خود بسیار خسته‌کننده است. از مزایای دیگر خرید بیمه‌نامه از سایت‌های آنلاین بیمه از قبیل بیمیتو، بیمه بازار و ازکی ارائه رایگان کد تخفیف بیمه برای خرید ارزان و با تخفیف ویژه است.

2. امکان مقایسه

شما با مراجعه به هر یک از سایت ها و اپلیکیشن های فروش آنلاین بیمه امکان مقایسه نرخ بیمه، سطح توانگری مالی و میزان رضایت مشتریان از شرکت های مختلف بیمه را خواهید داشت و در لحظه میتوانید بهترین بیمه نامه با بیشترین امکانات و مناسب ترین قیمت را خریداری کنید.

3. سریع و راحت

صدور و پرداخت آنلاین حق بیمه به شما این امکان را می‌دهد که با وارد نمودن اطلاعات ضروری مانند نام بیمه گذار، آدرس و تلفن و بارگذاری چند عکس، بیمه نامه خود را سریع و راحت تهیه و هزینه آن را نیز از طریق درگاه بانکی آنلاین با هر یک از کارت های عضو شتاب پرداخت نمایید. البته بسیاری از افراد جامعه هنوز با خریدهای اینترنتی ناآشنا هستند و بدست آوردن حس اعتماد و فراگیر شدن این خدمات در بین اقشار مختلف جامعه ممکن است کمی زمان بر باشد.

4. ارزان بودن

شما می‌توانید با خرید آنلاین بیمه از تخفیف های ویژه برای داشتن بیمه‌ ارزان بهره‌مند شوید. بدین منظور کافی است در مرحله پرداخت، از کد تخفیف رایگان استفاده نمایید تا بخشی از مبلغ بیمه نامه کسر شود. دسترسی به این کدهای تخفیف از طریق سایت آف چنل امکان پذیر است. درضمن خرید اینترنتی بیمه باعث کاهش هزینه رفت و آمد به نمایندگی های حضوری بیمه نیز خواهد شد. از آنجاییکه تمام عملیات خرید آنلاین بیمه از ابتدا تا انتها از طریق اینترنت انجام می‌شود و نیاز به پر کردن فرم و استفاده از کاغذ نیست، محیط زیست نیز حفظ شده و از قطع درختان جلوگیری می‌شود.

بیمه آنلاین چه مزایایی دارد و چطور با کد تخفیف بیمه خود را ارزان تر بخریم ؟

5. خدمات خودکار

سایت‌های خدمات آنلاین بیمه از خدمات پس از فروش نیز برخوردارند. پس از ثبت نام در سایت و خرید بیمهبا یادآوری موعد انقضای بیمه از شما پشتیبانی میشود تا مجبور به پرداخت جریمه دیرکرد نشوید. همچنین اگر در قسمت‌های مختلف سایت و اجرای عملیات با مشکل روبه‌رو شدید؛ تیم پشتیبانی به سوالات شما با صحه صدر پاسخ می‌دهد. همچنین در مناسبت های مختلف نیز با ارائه کد تخفیف های شگفت انگیز بیمه باعث جلب بیشتر رضایت مشتریان و القای تجربه خرید لذت بخش خواهد شد.

6. حذف واسطه‌ها

در سیستم صدور بیمه به صورت سنتی ممکن است واسطه‌ها برای دریافت پورسانت اطلاعات غلط به بیمه گزار بدهند و به این ترتیب مشکلاتی را برای او ایجاد کنند. در خرید آنلاین بیمه واسطه‌ها حذف شده‌اند و همه‌ی مراحل خرید بیمه به صورت مستقیم و با اطلاعات شفاف در اینترنت صورت می‌گیرد و بیمه گذار می‌تواند با خواندن نظرات مخاطبان در سایت  انتخاب بهتر و شایسته تری داشته باشد.

7. اطلاع از قوانین جدید

سایت‌های خرید آنلاین بیمه به طور مداوم به روز می‌شوند و اخبار مربوط به بیمه را به طور منظم در اختیار مخاطبان قرار میدهند. اطلاع از بخش نامه های جدید بیمه مرکزی و تغییر قیمت‌ها می‌تواند به خرید آگاهانه تر بیمه گذاران منجر شود.

8. قانونی بودن

با وجود رواج یافتن خرید اینترنتی هنوز بسیاری از مردم و کاربران به اینگونه خریدها اعتماد ندارند. خرید بیمه آنلاین نیز از این امر مستثنی نیست؛ اما باید توجه داشت که طبق آیین‌نامه 2/92 قانون بیمه مرکزی، پروانه فروش خدمات برخط وآنلاین بیمه صادر و فعالیت آنها کاملا قانونی تلقی شده است. بر همین اساس سایت ها و اپلیکیشن هایی مانند بیمیتو، بیمه بازار، بیمه دات کام، ازکی، بیمه شو، بیمه آنلاین، بیمه ماهان، بیمه کوثر، بیمه 24 و ... فعالیت خود را تحت نظارت مستقیم بیمه‌ی مرکزی انجام می‌دهند. بنابراین در استفاده از خدمات این کارگزاری‌های آنلاین بیمه جای نگرانی وجود ندارد. خدماتی که این شرکت‌ها می‌توانند انجام دهند، عبارتند از

  • بازاریابی و ارائه‌ی خدمات آنلاین
  • امکان استفاده از درگاه بانکی برای دریافت وجه و ارائه‌ی بهتر و سریعتر خدمات
  • ارائه‌ی پشتیبانی و مشاور آنلاین و امکان مقایسه‌ نرخ و شرایط شرکت‌های بیمه مختلف

کدام بیمه‌ها را می‌توان به صورت آنلاین خرید؟

درخواست آنلاین بیمه هنوز برای برخی از انواع بیمه نامه مشکل و پیچیده است. اما اکثر سایت ها و اپلیکیشن های بیمه‌ آنلاین، قابلیت بیمه کردن خدمات اصلی را دارند. شما از طریق این سایت‌ها می‌توانید از خدمات بیمه شخص ثالث، بیمه‌ بدنه، بیمه‌ آتش سوزی، بیمه‌ عمر و سرمایه گذاری، بیمه‌ موتور سیکلت، بیمه زلزله، بیمه مسافرتی، بیمه سازمانی و بیمه‌ی درمان تکمیلی، بیمه مسئولیت پزشکان و بیمه کرونا استفاده کنید. خدماتی که همگی برای حوادث غیرمترقبه و احتمالی آینده، ضروری هستند. شما می‌توانید تمام این خدمات را با قیمتی ارزان با استفاده از کوپن و کد تخفیف دریافت کنید.

کدام شرکت های بیمه در زمینه فروش آنلاین فعال هستند ؟

با توسعه‌ خدمات آنلاین برای عقب نماندن از رقبا لازم است که همراه آن‌ها گام بردارید. به همین منظور بسیاری از شرکت‌های بیمه‌ معتبر علاوه بر روش های سنتی، به فروش آنلاین بیمه روی آوردند از آن جمله می‌توان به بیمه‌ ایران، بیمه آسیا، بیمه کارآفرین، بیمه نوین، بیمه سامان، بیمه تجارت نو، بیمه کوثر، بیمه آرمان، بیمه سینا، بیمه تعاون، بیمه آسماری، بیمه دی، بیمه معلم، بیمه پارسیان، بیمه دانا، بیمه رازی، بیمه ما، بیمه پاسارگاد، بیمه البرز و بیمه ملت اشاره کرد.

 

چگونه بیمه مورد نیاز خود را ارزان‌تر خریداری کنیم؟

برای این کار کافی است هنگام خرید یا تمدید اینترنتی بیمه از طریق سایت ها یا اپلیکیشن های فروش آنلاین بیمه مانند بیمیتو، بیمه بازار، بیمه دات دام، ازکی و .... از کوپن هدیه و کد تخفیف مربوط به هرکدام از این سرویس ها به صورت کاملا رایگان استفاده نمایید. با وارد نمودن کد تخفیف بیمیتو ، کد تخفیف بیمه بازار ، بن تخفیف ازکی یا ... روی سبد خرید خود بیمه خود را با قیمت بسیار مناسب و ارزان تر می‌توانید تمدید یا خریداری نمایید.

بیمه آنلاین چه مزایایی دارد و چطور با کد تخفیف بیمه خود را ارزان تر بخریم ؟

جدیدترین کدهای تخفیف بیمه را از کجا دریافت کنیم؟

شما می‌توانید از سایت آف چنل جدیدترین کدهای تخفیف مخصوص خرید بیمه را دریافت نموده و به کمک آن سفارش صدور بیمه خود را با قیمت ارزان تری ثبت نمایید. البته بجز کوپون یا کد تخفیف، در صورتی که هر یک از این سرویس ها درصد تخفیف یا طرح فروش ویژه ای برای بیمه های خود داشته باشند نیز از طریق سایت یا اپلیکشن آف چنل به آنها دسترسی خواهید داشت و در سریع ترین زمان ممکن از آنها مطلع خواهید شد.

به جز خدمات بیمه ای، کد تخفیف کدام فروشگاه های اینترنتی را می‌توان از آف چنل دریافت نمود ؟

لازم به ذکر است که سایت آف‌ چنل فقط مخصوص خدمات بیمه نیست و کدهای تخفیف سایر فروشگاه ها و کسب و کارهای آنلاین مانند کد تخفیف دیجی کالا ، کدتخفیف فیلیمو و نماوا، اسنپ مارکت، دیجی استایل، باسلام، اکالا، اسنپ مارکت، اسنپ فود و... را می‌توان براحتی از این سایت دریافت کرد و خریدی ارزان را تجربه نمود. فقط کافی  است از طریق نوار جستجو موجود در سایت، نام فروشگاه مورد نظرتان را جستجو کرده یا از دسته بندی موجود به کدهای تخفیف هر فروشگاه دسترسی داشته باشید.

نتیجه‌گیری

ما انسان‌ها در دنیای غیرقابل‌پیش‌بینی زندگی می‌کنیم. دنیایی مبهم با اتفاقات غیرمنتظره. بنابراین عاقلانه‌ترین کار این است که مال و جان، خانه، ماشین و خانواده‌ خود را بیمه کنیم تا در صورت بروز هرگونه حادثه نگران هزینه‌ها نباشیم و تمام انرژی خود را صرف ساختن دوبار‌ه‌ی زندگی کنیم.

 از طرف دیگر با پدید آمدن ویروس منحوس کرونا و لزوم دورکاری؛ بهتر است از خدمات آنلاین استفاده کنیم. سایت‌های خدمات آنلاین بیمه تسهیلاتی را برای تمام اقشار جامعه فراهم کرده‌اند تا بتوانند ارزان، سریع و راحت خدمات بیمه مورد نظر خود را انجام دهند. همچنین با در نظر گرفتن مشکلات اقتصادی کوپون های تخفیف مانند کد تخفیف بیمیتو و یا بن تخفیف بیمه بازار از طریق سایت آف چنل به رایگان در دسترس عموم است تا از مشکلات مالی مردم کاسته شود. آیا تجربه خرید بیمه آنلاین داشته اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز