خبرگزاری کار ایران

پیدا کردن مشکلات و عیب و ایردهای پوستی با دستگاه آنالیز پوست :

کد خبر : ۱۰۲۱۸۰۶

دستگاه آنالیز پوست ، مناسب برای شناسایی مشکلات و عیب و ایرادهای پوستی ، با قابلیت ارائه راه حل هایی جهت از بین بردن مشکلات پوستی ، انتخابی بسیار عالی ، مناسب برای کاربران خانگی ، کلینیک های تخصصی پوست و همچنین سالن های زیبایی می باشد . با طب اسکین همراه باشید تا بیشتر با عملکرد دستگاه آنالیز پوست آشنا شوید .

عملکرد دستگاه آنالیز پوست به گونه ای است که این دستگاه با استفاده از هوش مصنوعی مشکلات و عیب و ایرادهای پوستی را به خوبی تشخیص می دهد . برخی از دستگاه های آنالیز پوست ، قابلیت گرفتن عکس از نواحی مختلف صورت و بدن و موها را داشته و عکس ها را در قالب ذخیره سازی فایل برای بیمار و پزشک save خواهند کرد ، به همین ترتیب بیمار می تواند مراحل مختلف درمان ، میزان بهبود مشکلات پوستی را به خوبی مشاهده نماید .

پیدا کردن مشکلات و عیب و ایردهای پوستی با دستگاه آنالیز پوست :

نوع تشخیص لایه های پوست با د ستگاه آنالیز پوست :

یکی از مهم ترین ویژگی های خرید و قیمت دستگاه آنالیز پوست ، این می باشد که این دستگاه ، قابلیت تشخیص لایه های مختلف پوست و همچنین میزان مشکلات پوستی در این نواحی را به خوبی تشخیص دهد .

اولین لایه پوست  ، لایه ایپدرم پوست است . در این لایه با خرید دستگاه انالیزور پوست ، می توانید  میزان چربی ، کلاژن ، رطوبت ، چین و چروک ها ، فیبر و بافت پوست را به خوبی مشاهده کنید .

دومین لایه پوست ، لایه درمیس می باشد  . با خرید دستگاه آنالیز پوست می توانید میزان رنگدانه های پوستی یا پیگمان های  پوست را مشاهده کنید .

سومین لایه پوست، لایه UV می باشد . از مهم ترین مزایای قیمت و خرید دستگاه آنالیزور پوست مشاهده  میزان منافذ باز پوست و آلودگی های موجود در این منافذ می باشد ، با بهره گیری از دستگاه آنالیز شما می توانید این مشکلات پوستی را به خوبی مشاهده کرده و راه حل هایی مناسبی را توسط متخصص پوست خود دریافت نمایید . با طب اسکین همراه باشید تا بیشتر با عملکرد مزایای قیمت و خرید دستگاه آنالیز پوست آشنا شوید .

پیدا کردن مشکلات و عیب و ایردهای پوستی با دستگاه آنالیز پوست :

مزایای خرید دستگاه آنالیزور پوست :

  • پیدا کردن میزان مشکلات پوستی از جمله خطوط و میزان دهیتراتگی پوست
  • میزان رطوبت (خشکی یا هیدراتگی پوست)
  • میزان چربی ها در نواحی مختلف
  • میزان چین و چروک ها
  • میزان فیبر
  • میزان منافذ باز
  • میزان ریزش مو
  • ارائه راه حل مناسب برای از بین بردن ریزش موها به پزشک و تکنسین پوست
  • میزان رنگدانه های پوستی
  • میزان باکتریهای نشسته روی سطح پوست و …
  • ذخیره سازی عکس های پوست بیمار با کیفیتی بسیار بالا
  • ارائه راه حل های مناسب جهت دریافت نتایج بهتر با بهره گیری از هوش مصنوعی
  • برخی از دستگاه های آنالیز پوست ، قابلیت پشتیبانی از چند زبان مختلف را دارند مانند انگلیسی ، اسپانیایی ، ایتالیایی و ...
  • قابلیت چاپ اطلاعات بیمار توسط برخی از دستگاه های آنالیزور پوست
  • ارائه راه حل های مناسب توسط نوعی از مدلهای دستگاه آنالیز پوست با بهره گیری از هوش مصنوعی

استفاده از دستگاه آنالیزو پوست برای چه کسانی مناسب است ؟

استفاده از دستگاه آنالیزور پوست ، برای تمامی مختصصین پوست ، skin care ها و حتی کاربران خانگی که می خواهند میزان مشکلات و عیب و ایرادهای پوستی خود را در نواحی پوست صورت و بدن و موها شناسایی کنند مناسب می باشد . در واقع با بهره گیری از دستگاه آنالیز پوست ، متخصصین و تکنیسن ها این قابلیت را دارند که تمامی مشکلات و عیب و ایرادهای پوستی بیمار اعم از میزان چین و چروک ها ، میزان خشکی و دهیتراتگی پوست ، میزان رنگدانه های پوستی و ... را شناسایی کرده و برخی از این دستگاه ها با بهره گیری از هوش مصنوعی ، قادر به ارائه راه حل هایی مناسب و غیر تهاجمی در خصوص بهبود کیفیت و مشکلات و عیب و ایرادهای پوستی می باشند .

هر یک از شما به عنوان یک کاربر خانگی اگر میزان مشکلات و عیب و ایرادهای پوستی خود را بدانید ، حال این مشکلات می خواهد چین و چروک ها باشند ، یا خشکی و بی آبی پوست یا اگر از میزان چربی های اضافه پوست رنج می برید ، می توانید با خرید دستگاه آنالیزور پوست خانگی ، میزان مشکلات پوستی خود را به حداقل برسانید .

پیدا کردن مشکلات و عیب و ایردهای پوستی با دستگاه آنالیز پوست :

خرید دستگاه آنالیزور پوست از طب اسکین :

فروشگاه اینترنتی طب اسکین ، وارد کننده تمامی محصولات و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست ، تمامی محصولات و تجهیزات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ، تضمین اصالت کالا ، قیمتی رقابتی ارائه می دهد .

جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه آنالیز پوست ، لطفا با همکاران ما در واحد فروش از طریق وب سایت tebskin.com ، اینستاگرام tebskin و شماره تماس های زیر در ارتباط باشید .

02128426730

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز